🌺🌺🌺 NOT: Sizi şaşırtmak istedim arkadaşlar, biraz zorlandım yazarken, umarım beğenirsiniz oylarınızı ve mesajlarını atmayın unutmayın lütfeni sizin düşünceleriniz benim için önemli olumlu yada olumsuz mesaj bırakırsanız çok sevinirim... 🌺🌺🌺
Cemre Titreyen bacaklarıyla duvardan güç alarak odasına girer... Bacakları onu daha fazla taşımaz kendini yerde bulur.. İçi yanıyordur genç kızın, nedimin acımasızlığı onun kalbini parçalamıştır. Bütün bu olanlardan tek bir kişiyi suçlar, gözlerinde taze yaşlar parlarken, sayıklar sesi titrer..
- Neden nedim?
Neden görmüyorsun beni? Neden sevmiyorsun nedim? Bir bilsen canım nasıl yanıyor... Ona her aşkla baktığında, kalbime binlerce bıçak saplanıyor, hiç mi düşünmüyorsun beni? Bu kadar basit miydi, bana olan aşkın birkaç hafta da söndü mü? Kalbinde yerim nerde nedim nerde..
Sonra aklına birden ceren gelir, hep onun yüzünden ALLAH KAHRETSİN ONU, SENİ BENDEN ALDI, HEPSİ ONUN YÜZÜNDEN ONUN YÜZÜNDENNNN...... Sinirle kıyafet dolabının kapağını açar sarı hatıra kutusunu çıkarır, içinde cerenin bebekliği, onunla geçirdiği tüm güzel günlerin hatıraları vardır. Hiç düşünmez içindeki kin ve kıskançlık öyle boyutlara varmıştır ki, bir abla olduğunu bile unutur tek tek tüm fotorafları yırtar, yırtıkça gözümdeki acı yerine planladığı kötülükle parlar... Kendi kendine bir söz verir cemre...
- Eğer ben mutlu olamadıysam sende olamayaksın ceren...
........................................
Nedim cereni uyurken izler, elleriyle saçlarını okşar, tek bir telini alıp burnuna götürür, allahım bu koku... Yavaşça eğilir başını sevdiği kadının boynuna gömer, bununa dolan kokuyla genç adımın yüzünde gülümseme peydah olur. İçinden bir kere daha şanslı olduğunu düşünür genç adam, nerden nereye kolay değil zor şeyler yaşadık.. Ah bir de, yürüyebilse, minik cadısı, dünya onların olacak... Ümidini kaybetmemelidir genç kadın bilir ki ceren ondan güç alır...
- Nedimmm...
Cerenin ağlamaklı çıkan sesi, nedimi endişelendirir. Kollarına alır güzel karısını saçlarına taze bir öpücük kondurup, gözündeki yaşları siler...
- Noldu, güzelim neden ağlıyorsun?
Ceren nedimin ellerini avuçlarına alır, başını oda nedimin boynuna yaklaştırır derin derin, solur gördüğü rüya o kadar etkilemiştir ki genç kadını hala etkisini atamamıştır.. Başını nedimin boynundan çekip ıslak gözlerle bakar ona, tirek sesiyle anlatır rüyasını..
- Rüyam da, üzdümde gelinlik vardı nedim? Hava karanlık, soğuk titrediğimi hatırlıyorum... Sana seslendim defalarca yoktun nedim... Sonra bacaklarım tutmadı kendimi yerde buldum üstümdeki gelinlik çamura bulanmmış, başımı kadırdığımda uzun bir köprü gördüm sende o köprünün ucunda bana bakıyordun... Seslendim sana, gözlerini benden kaçırdın yanında bir kadın ellerini tutmuş beyaz bir ışığa gidiyordunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...