27.Bölüm Fragman Sarhoş

403 23 2
                                    

Araba demir kapıdan içeri girer, bahçede durur.

Emir sırıtarak arkada birbirine sarılmış, sızan nedim ile cenk'e bakar... Adamların sarhoşluğu bile berbat, diye düşünür. Uyandırmak için arkaya dönüp ikisini de dürter sertçe..

- Hadi bakalım karaçay 1 karaçay 2 şoförünüz getirdi sizi evinize. der sırıtarak güler, bizimkilerin bu hallerine.

Cenk sarhoşluğun verdiği rahatlıkla, onu rahatsız eden ele, söylenir.. Şimdi ne güzel cemreyle odalarında uyuyordu, onun hayalinde bu el nereden çıktı şimdi... Gözü kapalı sayıklar, ne dediği de doğru düzgün anlaşılmaz, içkiyi fazla kaçırdığı için...

- Çooookkk seviyorum seni be cemre, istersen zır deli ol, olsun ben genede seviyorum seni...

Nedim kendisine sanılanın ceren olduğunu düşünür, demek ki o kavga hepsi kabus muş diye sevinir, rahat bir nefes alır gözü kapalı, oda cenke sarılır...

- Bende seni seviyorum ceren, yemin ederim çok seviyorum ya, bir daha kavga etmeyelim nolur.

Emir ikisinin haline dayanamaz, kahkahayı salar araba da...

- Ulan iki kız yüzünden düştüğünüz hale bak ... Neyse uyanın artık hadi, bütün gece kafamı ütüle diniz, ceren cemre diye diye... Benim gibi bekar erkeğin çektiği çileye bak, neyse ki, en azından sizi böyle görünce bekarlığımın kıymetini daha iyi anladım.

Arkaya tekrar baktığında yine uyuduklarını görünce, bu sefer sinirle bağırarak konuşur...

- AAA CEMREYLE CEREN DEĞİL Mİ O, KOL KOLA GEZİYORLAR ŞURADA!

Cenk le nedim hemen açar gözlerini... Cenk gözlerini sağa sola bakınıp görmek için çabalar, göremeyince homurdanır. Nedim ise kederle bakar boşluğa...

- Ceren yürüyemiyor ki benim yüzümden, beni suçlamakla haklı.. der.

Sızar kalır arka koltukta emir kaşlarını çatıp bakar nedime, olayı anlamadığı için üstün de fazla durmaz. Arabadan çıkar atik bir hareketle, korumalara el işareti yapar gelin diye..

Önce cenki çıkarır, düşmesin diye araya dayar, sonra nedimi.

Nedimin ayakta duracak gücü bile yoktur, emir bir kolunu omzuna alır, yere düşmesini engeller, huysuz bir halde söylenir.

- Hayır içmeyi bilmiyorsunuz, niye gidip içersiniz dua edin de oradaydım yoksa sizi kim getirecekti eve...


Agah bahçe de karmaşayı fark eder odasından hızla çıkıp bahçeye gelir, nedimle cenki halini görünce... Ayak üstü fırçalar.

- ULAN BİR SARHOŞLUĞUNUZ EKSİKTİ EŞEK HERİFLER...

Sonra emire bakar, kaşlarını çatar bu çocuğun yüzü hiç yabancı gelmez agaha, bir yerde gördüğünü emindir. Emir bu bakışlardan rahatsız olur, gelen korumalardan biri nedimi, diğeri de cenki alıp eve götürürler, Damla bahçede yürüyerek telefonla konuşurken, babasının yanında yabancı bir adam fark eder, merakla babasının yanına gelir. Kaşlarını çatmış bir halde sorar..

- Kim bu adam baba?

Agah damlanın burada olmasında rahatsız olur, tanımadığı serserinin yanında, hem niye geldi ki bu kız... Sesini düz tutmaya özen göstererek...

- Odana çık damla...

Damla itiraz etmez, karşısındaki adama bakar bir kez daha, emir agahın ona bakmadığına emin olunca, damlaya alaycı bir bakış atıp, göz kırpar, içinden de söylenmeyi ihmal etmez...

- Seninle yine karşılaşacaz damla hanım, merak etme....

Damla adamın bakışlarından rahatsız olur, hemen eve gitmek için ikisine de arkasını döner.

Emir agaha soğuk bir bakış atıp baş selamı verir, hızla arabasına yönelir, Arkasında söylenen adamı umursamaz bile...

Arabası Agahın evinden uzaklaşınca... Nihayet yüzündeki maskeyi çıkarır atar,

Arabanın aynasından Agahın sinirli yüzünü görür...

O anda içindeki öfkeyi nefreti susturamaz, kinle dolar kara gözleri, direksiyonu tutan elleri, bembeyaz kesilmiştir, öfkeli sesi doldurur, arabayı o anda....

- Senin sonunu ben getirecem Agah KARAÇAY...



































İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin