24.Bölüm FRANGMAN İhanetin Acısı

392 20 22
                                    

🌺 Dikkat fragman kalbinize indirmesin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌺 Dikkat fragman kalbinize indirmesin....
Bölüm bugün yarın gelecektir.....

Cevriye hanım torunu güzel uyusun diye, bir bardak sıcak süt hazırlayıp odasına götürür. O sırada cerenin çığlıklarını duyar yaşlı kadın, koşarak çıkar merdivenlerden, odanın kapısını açıp hızla açıp içeri girer, cereni yerde kanlar içinde bulur, tekerlekli sandalye ters dönmüş bir halde ceren yerde feryat ederek ağlıyordur, kızın acı çektiğini görür, telelaşla koşar yanına gelir.

Şoktadır ceren, ne kapının açıldığını ne de babaannesinin geldiğini duymamıştır.

Yaşlı kadında torununa ne oldu da,bu hale geldiğini düşünür çılgınca, o sırada torunun feryatları odayı inletir... Ağır bir sinir krizi geçiriyordur ceren. İhanetin acısı yaktı kavurdu küçücük kalbini...

- BABBANNNEEE, BAABANNEEEE, BANA YALAN SÖYLEMİŞ, BABANNNEE, BANA YALAN SÖYLEMIŞLERRR.....
BABANNE, NEDİM BANA BUNU NASIL YAPAR BABANNE, NASIL YAPAR BABANNNEEEEEE????

Yaşlı kadın ne yapacağını şaşırır, kanamasını görünce iyice korkar telefonu gelir aklına.... Cerenin feryatları cevriye hanımın içini yakar, anlamaya çalışır olayı, ceren ağlamaktan yüzü gözü yaş içinde delirmiş gibi bağırır babannesine, içindeki acı öyle büyüktür ki, nefesi kesilir artık acıdan, ruhsal acıdan fiziksel acıyı duymaz, babannesinin ellerine sarılır acı çeken gözleriyle feryat eder... Yere vurur öfkeylee....

Kadın korkarak...

- Bebek,!!! der...

- ABBLLLAAAAM BABANNE, ABLAMLA NEDİMMM ÖPÜŞTÜLER...!!!! GÖRDÜMM, GÖZÜMLEEEE GÖRDÜM BABANNE, GÖZÜMLEEE GÖRRDÜMMMM!!!

Ceren öfkeyle saçlarını çekiştirmeye başlar gözünün önüne devamlı ablasıyla kocasının ihaneti gelir dayanamaz ağlaması şiddetlenir.

Cevriye iyice korkar artık torununu sakinleştiremez, onun ne dediğini bile anlayamaz onun korkusu bebektir, cerenin yüzü iyice beyazlamaya başlayınca korkudan donup kalır kadın. Cerense, babannesinin kollarında kanı çekilir vücudu kaldırmaz olanlara, bayılmadan önce ağzından inler gibi,

-Bana nasıl ihanet ettiniz!!!!

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin