19.Bölüm Karım ol, Cemre

677 30 14
                                    

Nedim ve ceren, daha adam akıllı yorgunluklarını üzerlerinden  atamamışlardır. Ceren egzersizler için havuza gelmiştir, tabii bizim nedim durur mu hiç?

    Kuzeniyle diğer adıyla '' The is pzevenk kuzeniyle'' yalnız birakır mı hiç , söz konusu bile değil... Ceren suyun içinde elini suya daldırıp daldırıp kendine has gülüşüyle oynar. Suyun üstünde batmasın diye beline şişme simit getirmişlerdir, cenk'i bekliyordur ikisi de, bu sefer nedim üstünde de mavi renk mayo vardır.Karısını yalnız bırakmak istemez, Sırf karısını düşündüğü için valla, yoksa o pezevenk e güvenmediğinden değil... Cenk aklına gelince nedimin gene suratı düşer, hayır kazımı da gebertememiştir ki. amcası engel oldu...

Ne güzel adamı tam da hayal ettiği gibi, kafasını havuzun içine, sokmuş saydırırken amcası o anda geldi.

...........................................

     Artık kazım canına yetmiştir. Ondan kurtulması, lazım yoksa ben akıl sağlığımdan olacam, işe gittiğimde hep cerenin yanında, yanı başında... Hani şu insanların yanyana olan duruşu...

Allahım bir de, cereni kucağında taşıyor hala arada, sanki biz o tekerleği babasının hayrına aldık ya....

      Kazım sudan başını zar zor öksürerek nefes almaya çalışır, çırpınmaktan yorulmuştur genç adam, hayır suçunun ne olduğunu bile bilmez, bahçe de havuz kenarında otururken, nedim bey bir hışımla gelmiştir. Saygıyla yerinden kalkıp ceketinin önünü ilikleyip, tam

-Buyrun nedi-

Cümlesi tamamlanmasına bile fırsatı olmadan, nedim onun kafasını tuttuğu gibi suya gömer, ULAAN KAZIM, ULAN İT... ÇOK SIKIYORSUN OĞLUM BENİM CANIMI... LAN BEN SANA DEMEDİM Mİ KARIMA BİR ADIM BİLE YAKLAŞMAYACAKSIN DİYE?

    Kazım bırak cevap vermeyi zavallı  şuan bir avuç nefes için çırpınır, suyun altında, nedim konuşmadığını farkedince, çıkarır kazımı sudan, kazım sudan çıkınca, canını kurtarmak için acele acele konuşur..

- Nedim Bey, yemin ederim ben, sadece bana verilen emri yerine getirdim, yemin ederim eşinize karşı en ufak bir hatam olmad-

Yeter lan, bu kadar konuşması, karımdan bahsetmesi bile ölmesi için yeterli, yine sokar suya....

   Ağah yorgun argın işten gelir, odasında dinlenme hayalleri kurarken, su sesi dikkatini çeker, başını o tarafa çevirmesiyle gözlerini şoktan açılması bir olur, zavallı adam koşarak nedimin yanına gelir... Suya kafası batmış can havliyle kurtulmaya çalışan kim olduğunu bilmediği bir adam vardır. Hemen yeğeninin koluna sarılıp öfkeyle geri çekmeye çalıştıkça nedim bırakmamak için direnir;

Agah Delirmiş gibidir artık, maşallah yeğeni herkül gibi, nasıl spor yaptıysa dana gibi güçlü kuvvetli olmuş oğlan, öfkeyle yeğenini fırçalar...

- ULAN NEDİM, ULAN EŞEK SIPASI, BİR KATİL OLMADIĞIN KALMIŞTI BAŞIMA... NAPIYOSUN LAN SEN?

Nedim çoktan belki yakalanırsam diye, çok mantıklı bir açıkla planı yapmıştır önceden..

- Bir şey bildiğin yok senin amca, ben bu adamı burda istemiyorum. Katil olmamı istemiyorsun kov şu herifi...

- Ulan eşek herif, naptı bu çocuk şuçu ne lan, neyini beğenmiyorsun?

Nedim sıkıntıyla başını sağa sola çevirir.. Sonra amcasına döner...

- TİPİNİ BEĞENMİYORUM AMCA,  VAR MI BİR DİYECEN?

Ağahın da canına yetmiştir artık, bu çocuk evlendikten sonra tam delirdi... Azıcık olan aklı da kuş oldu gitti... Öfkeyle yeğenine kaşlarını çatar, büyük bir sır veirir gibi...

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin