37.Bölüm Babası Fırlatmış Bunu

317 20 32
                                    

Ceren kapıyı açtığında gördüğüyle sinirden kudura dursun, Nedim öfkeyle iter kızı,

- Kafayı mı yedin kızım sen?

Ceren nedime sorusuna, Jale yerine cevap verir, sinirle.

- Sen zahmet etme nedim, ben cevap veriyim onun yerine, bayağ kafayı yemiş, üstelik benim erkeğimi öpecek kadar da salakmış.

Nedim cerenin sözleriyle tedirgin olur, Jale cereni oda da görünce ister istemez gerilir, kızın nasıl bir tepki vereceğini merak eder.

Hoş nedim gibi bir erkeği, bu küçük sürtüğü bırakmak gibi de, niyetim yok...

Pişkin pişkin cerene bakıp sırıtır jale, yaptığından değil utanmak, tam tersi cerenin görmesinden memnundur, alaycı sesiyle...

- Nedimin de dudaklarının tadı da fena değilmiş hani, senin gibi bir kızla benim gibi öpüşmekte tecrübeli biri dururken, senin gibi biriyle ziyan olması ne kötü.

Nedim gözleri kocaman olmuş Jalenin sözleriyle şaşıradursun, cerenin gözlerinde ateş kor olur patlar adeta, hiç bir şey demeden, elindeki dosyayı yere atıp kıza atak yapar, ellerini saçına geçirdiği gibi yüzüne şamarı yapıştırır.

- ULAN senin yüzünü, klozete sokup sifonu çekerim kızım.

SEN KİMİN ERKEĞİNE DOKUNUYORSUN LANNN, ZIYAN NASIL OLURMUŞ, ŞİMDİ GÖSTERECEM SANA!!!

Jale canını kurtarmak için masanın üstüne çıkıp geri geriye kaçmaya çalışır.

Ceren izin vermez, kızın saçından asıldığı gibi, çekiştirerek masanın üstünden yere düşmesini sağlar,

Nedim olayların şaşkınlığıyla, karısını belinden tutup, Jale den uzaklaştırmaya çalışır, başaramaz, sinirden kıpkırmızı kesilen ceren, tüm gücüyle yerde yatan kızın üstüne oturup, sağ sol eli nereye denk gelirse vurur, koskoca oda da, cerenin küfürleri çınlar...

- ULAN BEN SANA NE DEDİM, MAYDONOZ KAFA....

SEN BENİM ERKEĞİMİ Mİ ÖPTÜN HA, HEMDE BU ÖRDEK AĞZINLA.... LAN BEN SENİN O AĞZA ÖYLE BİR SIÇARIM Kİ, KENDİNE GELEMEZSİN!!!!

Jale yüzüne yediği darbelerden yerde kıvranırken can havliyle nedime sığınır.

- NEDİM KURTAR BENİ YALVARIRIM. KAFAYI YEMİŞ BU KADIN, ÖLDÜRECEK BENİİİ!!!!

Ceren duyuğu sözle daha da saldırganlaşır, kadını moratmadığı bir yer bırakmaz, hala kocasının adını utanmadan ağzında alıyor, sinirden çığlık atar, saçlarını asılır yüzüne attığı tokatlara ara verip.. Öfkeyle burnundan soluyarak...

- LANNN!!!! BAKK HALAA NEDİM DİYOR BİDEE, DELİRTECEK BU KIZ BENİ İYİCE, DELİRTECEK.

KIZIM SEN BENİM DUVARIMA İŞEMEYE UTANMIYOR MUSUN HA, YAŞAMAKTAN BIKTIN DA, ECELİNE SUSAMIŞ KÖPEK GİBİ, ALANIMA GİRİYORUSUNNNN!!!

Nedim artık yorulur, kavgayı ayırmaya çalışmaktan, cerenin belinde olan elini çekip, sıkıntıyla bir adım geri atar, cerenin kızı paralamasına bakar. Can sıkıntısıyla söylenir genç adam.

- Ceren yeter ya, valla bak. Bırak artık şu kızı, başımız belaya girecek..

Ceren öfkeyle kızın saçlarının avuçlayıp asılınca, Jalenin acı feryadı yankılanır oda da, ceren eline bakınca saçları görünce yüzü zaferle parlar. Söylenen nedime gözlerini kısırp bakar, onun da cezası ayrı olacak der sinirle içinden.

- Sıranı bekle kocacım, seninle bu konuyu özellikle, yatak odamızda konuşacaz. Nefesini yorma.

Korkma sırası nedime gelmiştir, tedirgin bir halde yutkunup, sinirden gözü dönen cerene bakar. Oda biliyordur ki, ceren öfkelendiğinde gözü hiç bir şey görmez.

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin