Nedim bir elini ağzını kapattığı kıza bakarken diğer yandan sinirden yüzü kızarmış amcasına bakar söyleyecek cümle bulamaz. Ceren fırsat bu fırsat şimdi sen görürsün nedim diyip içinden. Tüm gücüyle ısırır nedimin elini, nedim acı içinde çığlık atıp elini çekince, ceren onları bakan bir sinirli iki şaşķın hatta biz bunu üç yapalım elinin ısırılmasını beklemeyen nedim o da şaşkın bir halde cerene bakar. Ceren hiç onu umursamaz gözünü agâh beye çevirir başlar yalanları sıralamaya.
- Şimdi agâh babacığım ben uyuyordum etrafta karanlıktı haliyle...
Agâh bey yarı sinirli yarı alaylı bir sesle...
- Eeeeee
Başını nedime çevirir ama nafile yeğeni onun yüzü hariç her yere bakıyor.
Ceren içindeki pinokyoya sığınıp, ya bismillah der devam eder konuşmaya.- İşte karanlık olunca nedimde içeri girmiş,
Agâh bey..
- Baksen şu işe, sen niye odaya giriyorsun dimi dışarda parklar var git orda uyu...
Cerenin kafası karışır,
- Nasıl agâh baba...
- Kızım sen benimle dalga mı geçiyorsun, yok karanlık yok seçemedim, oldu olacak hırsız sandım de tam olsun.- İnanır mısınız bende tam onu diyecektim. Ben nebiliyim nedim olduğunu, karanlıkta da göremeyince, hırsız sandım bağırdım. Yani aşk olsun agâh baba, ben korkudan ne yaptığımı biliyor muyum, birde buraya gelmiş bana kızıyorsunuz...
Ellerini küsmüş gibi göğsüne bağlayıp başını camdan tarafa çevirir. Tabi dudağını çocuk gibi sarkıtmayi da unutmaz. Agâh bu sefer Nedime ne diyor bu, diye kaş göz işareti yapıyor sessizce, zavallı nedim bana hiç sorma amca, bir fikrim yok... diyor el ve yüz mimikleriyle. Tam sinirlenip gideceği sırada cerenin sesini duyuyor.
- Kocacığım ben susadım.
Masanın üstündeki boş bardağı alıp nedime uzatıyor. Nedimse hala '' Kocacığım'' kelimesini anlamını çözmeye çalışıyor. Belki başkasına demiştir diye bi sağa bir sola bakınıp en sonunda amcasının ''Napıyorsun nedim'' der gibi baktığını görünce kendini topalıyor, doğruya bu cadıyla evlenen benim bu da beni otomatik olarak onun kocası yapıyor. Bıkkın bir halde bardağı almak için uzandığımda ceren elindeki bardağı yere atıyor...
- Ay hay aksi şeytan, gördün mü bak, nasıl düştü elimden.
Nedim onun ne yapmaya çalıştığını anlar anlamasına da amcası ve diğerlerinin yanında sorun çıkarmamak için eğilir. O sırada cerenin mırıldar gibi söylendiği sözlerle sinirden vücudu gerilir.
- İşte böyle diz çöktürürler adama Nedim Karaçay?
Nedim öfkeyle başını kaldırıp bir çift sinsi bakış görür.
Agâh bey ikisinin arasında geçen gerginliği anlamazken yalnız olmadıklarını hatırlatmak için boğazında gıcık varmış gibi öksürür, nedim hemen kendini toparlar bardagi alıp seninle sonra görüşecez der gibi başını sallar, diğerlerine bakmadan odadan çıkar. O çıkınca seher hanım başta olmakla kafası karışık bir halde, agâh bey başını yukarı kaldırıp sabır allahım sabır diye icinden söylenip giderken, Cevriye hanım önce arkasına bakar kimsenin olmadığından emin olunca, cerene bir iki adım yaklaşıp...
- Afferim benim torunuma, ezdirme sakın kendini. Süründür süründürebildiğin kadar ama dikkat ette de sonu boşanmayla bitmesin.
- Ay babanne git hadi sende, merak etme ben biliyorum ona yapacaklarımı hadi git bak, şimdi gelir ciciş kocam.
Kadın şaşkın bir halde torununun ne yapmaya çalıştığını düşünür, sonunda vazgeçer, ceren bu ne zaman çözdü ki şimdi çözsün... Başını taman der gibi sallayıp gider. Ceren biraz gözlerini dinlendirmek için kapatırken bir tok sesiyle yerinden sıçrar , ne ara geldiğini farketmeyen ceren nedimin bakışlarından tırsmadım dese de yalan olur, aslanın avına yaklaştığı gibi, başını cerene iyice yaklaştırır...
- Eeee ceren az önce sen, sanki birşeyler diyordun, neydi o laflar, bak hatırlayamadım şimdi bir tekrarlasana...
Ceren önce bir yutkunur, sonra içindeki pinokyoya seslenir nerdesin pinokyo help me...
- Aaa ben ne dedim hah tabii şimdi hatırladım kocacim...
Duyduğu kelime genç adamı delirmeye yetti. Sabrının sınırlarında olduğunu belli eden ses tonuyla cerene iyice yaklaşıp...
- Bana Kocacım DEME!!!
Ceren teslim olmuş gibi iki elini birden yukarı kaldırır...
Genç adam yatmak için tam koltuğa giderken, cerenin susmaması burnundan solumasina neden olur.- Peki Kocacım...
- Ceren SÖYLEME DEDİM!!! Ceren sanki onu anlamamış gibi..
- Aaa.. Neyi....
-KOCACIM kelimesini....
- Ha sen onu diyorsun...
- Cerennnnn...
-Nedim ...
-Bana bir daha öyle senlenmeyeceksin tamam mı?
- Nasıl....
- KOCACIM DIYEEEE....
- E ben demiyorum ki, yarım saattir, KOCACIĞIM aşağï KOCACIĞIM yukarı diyip duruyorsun....Adam sabır dilenir gibi yukarı bakar... Ve tabi işe yaramaz, içinden gene kuzuları saymaya başlar, uyudu uyudu, uymadı katil olup hapisanede en azından uyurum diye düşünür, gözlerini kapatır 1 kuzu 2 kuzu 3....
Ceren bugünlük bu kadar eziyet yeterli olduğunu düşünüp oda uykunun sıcak kollarına bırakır kendini.
Sabah ilk nedim uyanır,tabi uykusunda bile ceren oyunla uğraşır, kız iyice artık psikolojisini bozmuştur. Ne güzel rüyasında kuzu sayarken, ceren birden ortaya çıkıp, kuzuları korkutup kaçırıyor, rüyada bile kurtulamiyor kizdan, bi sinirle koltuktan kalkıp banyoya gider ihtiyaçlarını giderip aynada saçlarını düzeltirken bir pat sesi dikkatini dağıtır, ses içerden gelmiştir merak edip odaya girdiğinde cereni yerde kalkmaya çalışırken görür. İçini birden suçluluk duygusu kaplar, tamam kazaya kendisi sebep olmasada genç birinin yürüyememesi hele ki etrafımdaki ınsanlara muhtaç halde yaşaması zor olsa gerek. Bir hışımla kızı yerden kaldırıp kucağına alır. Bu kız hiç mi yemek yemiyor, şuna bak hiç ağırlığı yok, cerenin sesiyle düşünceleri dağılır...
- Ne...nededin ceren...
- Diyorum ki, iki de hoplatsaydın kucağında, sūnet çocuğu gibi aldın kucağına bırakmıyorsun nedim.
.
- Ya kızım sabah sabah nerden buluyorsun bu enerjiyi, pess....
- Sen hergün öküz olmasını biliyorsun ben ona birşey diyor muyum.Yine başladık ya, diye düşünür nedim. Bu kızla anlaşmanın hiç bir yolu yok. Ben nedesem tersini savunuyor onu yatağa bırakıp karşısındaki koltuğa oturdum ciddi bir ifadeyle...
- Gel seninle bir anlaşalım ceren, sen benim bir istediğimi yerine getir bende senin bir isteğini tamam mı?
Ceren makul bir anlaşma diye düşünür, tamam der gibi başıyla onarlar...
- Ilk sen söyle şartını nedim ne istiyorsun?Nedim şakamı yapıyorsun der gibi kıza bakar.
- Sence, ceren tabiki özgürlüğümü, boşanalım, şimdi de sen söyle, sen ne istiyorsun ceren...
Cerende onun gibi ciddi bir yüzle...
- Yürümek nedim, ben yürümek istiyorum, bana bacakları mı geri verebilir misin? Yapabilir misin? Yapamazsan unut boşanmayı?
Not: Arkadaşlar elimden geldiğince uzun tutmaya çalıştım yarın görüşmek üzere...
Yorumlarınızla bana destek olursanız çoooookkkk mutlu olurum hepinizin öpüyorum canlar 😍🥰❤😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...