30.Bölüm Başardın Ceren

476 29 20
                                    

HALE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HALE

Cenk şaşkınlıktan ağzı açık bir halde..

- O nasıl karısıyım demektir lan diye düşündü, bu kız beni mi sahipleniyor yoksa, yok canım daha neler

Hayal kurma be oğlum... Bugün cemre deki değişiklik hoşuna gitmemiştir cenkin, umut etmeye korkar saf yüreği, o kadar çok hayal kırıklığına uğramıştır ki, bu yaşına gelene kadar, az mı dil döktü, cemreye aşkını anlatmak için, peki sonuç tam bir fiyasko.

Yorulmuştur artık cenk, kendini anlatmaya çalışmaktan, o yüzden kalbini kapatmıştır cemreye, zorda olsa cemre diye atan kabinin sesini susturmuştu cenk, şimdiyse kızın bu davranışları adamın kafasını karıştırır.

Hale de cemrenin tavrından rahatsız olur, Cenkin yüzüne bakıp resmen yardım ister gözleriyle...

Cenkin cemreye nasıl baktığını görmüştür hale, kalbi gerçeği görmek istemez genç kızın, ama mantığı işte o susmaz, sonu belli olan bir savaşa girme der haleye .. Hüzünlü gözlerle bakar cenke, bir şansı olması için neler vermezdi hale.

Cemre kızın cenke olan bakışlarından rahatsız olur, kaşlarını çatmış, dudağını alaylı bir ifadeyle yukarı kaldırıp, içinden

- Sen bu yollardan yürürken ben koşuyordum kızım, kimi kandırıyorsun sen...

Resmen gözü var bu kızın cenk te. Arkadaşmış bilirim ben o arkadaş ayaklarını...

Cenk e de afferin ya bir diyemedim, cemre benim karım diye... Kağıt üstünde de olsa, sonuçta evlilik evliliktir, gururumu ayaklar altına almana üzün vermem cenk.

Cenk cemreyi gözlerini devirip, görmezden gelir, halenin elinden tuttuğu gibi kızı eve doğru gider, evin kapısını açıp geçmesi için kenara çekilir o sırada cemrenin bakışlarında bir gariplik görür, cemre üzülmüş gibi duruyor, yok canım bizim çalı süpürgesi niye üzülsün durduk yere.

Umursamazca omuz silker, o nedim den başkasına üzülmez der kırgın bir halde, kapıyı kapatıp haleyi evin salonuna götürür.

Cemre arkasından öylece bakar şaşkın birazda içinden kopan fırtınanın sebibini bilemez.

Bu his korkutur cemreyi, şimdi neydi bu diye kendini, sorgulamadan duramaz.

Gözlerinden yaşlar yanaklarına yol alırken, şaşkındır cemre, gözünden akan yaşların nedenini anlayamaz, bu ona fazla gelmiştir, sinirle siler gözünden ona inat akan yaşları, o da onların arkasından eve girer kırgınlıkla.

...........................❤......................

Nedim cerenin seranın en güzel kısmına getirir, güllerin arasında çimenlerin olduğu yere oturur, dikkatlice cereni kucağına yaslar, oda dan çıkmadan önce kızlarının karnını bir güzel doyurmuştu ceren, nedimin yardımıyla tabi...

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin