40.Bölüm Doğum Günü Partisi

251 17 33
                                    



NOT: Herkese hayırlı bayramlar, Sağlıklı Mutlu güzel bir bayram geçirmenizi dilerim





- Lan Selçuk, uyudun mu lan..

Selçukla Ömer salonda koltukta ayrı ayrı yatmış, uyumak için çabalarken, Ömerin uyumaya hiç niyeti yoktur. Bugün öğrendiklerini Selçuğa anlatmak için yerinde dört döner. Selçuğun ona ses vermediğini anlayınca bozulur, biraz daha yüksek bir sesle...

- Ulannn sana diyorum Selçuk..

Selçuk öfkeyle kalkıp, başının altıdaki yastığı, bir türlü uyutmayan Ömerin yüzüne fırlatır. Sinirle çıkışır...

- Ne var lan neee, bir uyutmadın şerefsiz.

Ömer şakadan kırılmış gibi dudağını sarkıtıp..

- Aşk olsun, kalbimi kırıyorsun be selçuk...

Selçuk sinirle yerinden doğrulup, homurdana homurdana salonun ayrılıp balkonuna gider..

- Hay senin kalbinin içine ayrı, dışına ayrı, doldurayım laaannnn...

Selçuk ta arkasından yattığı yerden doğrulup, Selçuğun arkasından balkona çıkar.. Sıkıntıyla konuşmaya başlar..

- Bugün öğrendiğim şeyler Alpaslanın canını sıkacak.

Selçuk kaşlarını çatıp gözlerini istanbul boğazını gösteren manzaradan çekip, Ömere bakar.

- Ne öğrendin bakalım, dökül..

Selçuk kısık bir sesle, anlatmaya başlar.

- Karaçaylar, diye büyük bir şirketleri var. Bayağ bilinmiş tanınmış bir sosyete ailesi, Bugün villaya gizlice girip gözetledim çok garip ulan, cemreyi kocasının yanında gördüğümde ağlıyordu, sonra nedim diye piyasada bir dümbelek daha var, onun yanında da ağlıyordu

Galiba bizim yenge ağlamayı çok seviyor ben bundan bu mesajı çıkardım. Bizim abinin işi zor yani. Selçuk gözlerini sinirle devirip, bir eliyle de yüzünü ovuşturur. Ömer onun bu halini fark etmez, anlatmaya devam eder.

Sonra Ceren diye bir kız daha var. Bizim yengenin kardeşiymiş meğer oda Nedim itiyle evli bire çocukları var. Hizmetçiler konuşurken duydum cemre zamanında nedime aşıkmış adam da ona şimdi noldu tam tersi oldu anlamış değilim

Anlayacan Selçuk ev bildiğin Brezilya dizisine dönmüş oğlum. Evde yaşayan Yaşlı kurt var Agah ondan da şüphelenyorum oda kesin kızların annesi var Seher hanım oda hala niye hizmetçilik yapıyor o evde anlamış değilim ya orası ayrı;

Bizim yaşlı kurt da ondan hoşlanıyorsa hiç şaşırmam valla. Anlayacan evde kim kime dum duma.

Selçuk artık kafası allak bullak, Ömerin neden bahsettiğini anlayamamış bir halde... Şaşkın şaşkın bakıp kalır.

- Bütün bunları bir günde mi öğrendin? Nasıl öğrendin???

Ömer omuz silkip, manzarayı izler. Umursamaz bir halde

- Ömer SAYER farkı olacak o kadar.

............

Alpaslan, gecenin getirdiği kederle, elindeki boş bardağa yanında yarıladığı şaraptan biraz daha, karşısında cemrenin dev resmine her gece yaptığı gibi kadehi duvarda asılı olan fotoğrafa kaldırarak..

- Şerefe mühür gözlüm, sensiz geçen bir gece daha... 

Başını hüsranla fotoğraf tan ayırıp, dolan gözlerinden yanaklarına süzelen yaşları umursamadan bakışlarını tavana doğru kaldırarak... kısık bir sesle..

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin