Hasibe KARAÇAY
Masaya bomba atılsa bu kadar tepki olmazdı, Agah kaşlarını çatmış kimsenin konuşmaması adamı da germiştir. O sıra da cenk koyverir kendini, koca odada genç adamın kahkahaları inletir, arada konuşmaya çabalar zar zor çıkar kelimeler ağzından... Masadakilere bakarak...
- HASSSSS HASİBEEEE HAHAHAHA!!!! LAN NEDİM BİR DÜŞÜN SENE BU KIZ BÜYÜDÜĞÜNDE, DİSKODA BASILIYORMUŞ YARIN GAZETELER DE BOY BOYY.... ''ŞOK ŞOK ŞOK HASİBEEEEE KARAÇAYYY SEVGİLİSİYLE MAGAZİNLERE YAKALANDI'' HAHAAHAAAA!!!!!
Ağah sinirlenir cenkin bir hadsiz haline... Ceren duyduğu isimle küçük bir şok yaşamıştır. Kendine geldiğine, sinirle agaha bekar. O sırada cekinme saygı hiç bir şey gelmez aklına, sonuşta çocuğunun geleceği önemlidir... Sinirli bir sesle agaha çemkirir....
- Kusura bakmayın da Agah baba ben o ism,i ölsem de koymam çocuğuma, hem biz nedimle karar verdik kızımızın adı Buse olacak...
Agah kaşlarını çatıp şöyle bir süzer cereni, duyduğu isimden hoşlanmadığı her halinden bellidir...
- NEY NEY NEYY BUSE NEY LAN... 4 HARF İKİ HECE İNCECİK BİRŞEY SÖYLEYKEN BİLE AĞIZ DOLDUR MUYOR,
Hasibe öyle mi ama, aslan torunumun adı kesinlikle hasibe olacak itiraz istemiyorum.
Cenk gülmeye ara verir babasına bakarak o da düşüncelerini söyle..
- Baba bırak ya, allah aşkına... Burda annesi babası varken bu ısrar niye, hem küçük bebeğe o isim konur mu hiç, zavallı bebeğin ne suçu var da böyle cezalandırıyorsun?
Agah duyduklarıyla yüzü sinirden kızarmaya başlar artık, koca oda da onun sert sesiyle dolar.
- SUSSS!!! HADSİZZ!! BENİM ANNEMİN İSMİNİN NESİ VARMIŞ, MİS GİBİ HAAASİİİİBEEEE!!!!
Ceren sinirle nedime bakar,
- Nedim amcana birşey söyle yoksa ben delirecem artık.
Nedim de şaşırmıştır bu olanlara, hasibe nedir ya... taş devrinden kalmış gibi.. kaşlarını çatıp kendisinden cevap bekleyen amcasına bakarak konuşmaya başlar...
- Amca, biz çocuğumuz biraz daha modern bir isim koymaya karar verdik, yani kusura bakma da..
Agah cümlesinii bitirmesine bile izin vermez...
- Ne demek lan, modern... Sen benim annemin ismini mi beğenmiyorsun nedim..
Ceren atılır hemen cümleye artık sinirleri bozulmaya başlamıştır yavaş yavaş..
- Kusura bakmayın da Agah baba, karnım da taşıyan benim, hastane köşelerinde ıkına ıkına çıkarırken de anneniz gelip yardım etmedi ya bana, ne diye onun ismini koyuyum kızıma...
Agah öfkeyle yerinden kalkıp sinirle elini masaya vurur...
- HÖSSTTT!!!! AĞZINDAN ÇIKALI KULAĞIN DUYSUN GELİN HANIM....
Cemre o zamana kadar ağzını açmamıştı, sırf cerene gıcıklık olsun diye...
- Aslın da güzel isim, hem büyüklerin ismi konur bebeklere saygı gereği...
Ceren ablasının böyle konuşmasıyla kaşlarını çatıp kızgın bir halde cevap verir...
- Sana sorduk mu biz, kes sesini de otur oturduğun yere...
Cemre aldığı karşılıkla suratını buruşturup yüzünü önündeki omlete çevirir...
- Agah bu böyle olmayacak diye, başka bir isim önerir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
Fiksi PenggemarHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...