Gözlerini kardeşinin donuk yeşillerine dikip mırıldar hüzranla..
- Vazgeç alev, sonunda sen yanacaksın. Senin gözlerinde hem intikam görüyorum hem aşk...
Cenk denen adamı seviyorsun sen... Kendini kandırma artık.. Kaybedeceksin kardeşim. Yenilgiyi çok ağır hissedeceksin. Şimdi bir avcı kulu gibi gökyüzünde uçup avını gözlüyorsun, avına yaklaşamadan kendini yere çakılmış bulacaksın o zaman yanında bir tek ben olacam alev..
Bir tek ben..
...........
Ceren oturduğu sandalyeye iyice yaslanıp, çocuksu merakla etrafı incelerken, yanında yüzü bir karış oturan ablasına bakar.
Onun bir derdi olduğunu yüzünden anlayan genç kız elindeki meyve suyundan bir yudum içip önünde duran masanın üstüne bırakır.
Gözü bir an Cenkle kocasının kayar, Nedimin elinde kalın külçe gibi ağır olduğunu düşündüğü top vardır. Nedim ellerini topun deliklerine sokmuş atmaya hazırlanıyor.
Gözlerim kocamın üstündeki takıma kayınca dudaklarım beğeniyle kıvranıyor. Çok yakışıklı ya of, inşallah benden başkası fark etmiyor diycem ama nerde, mekanda ki sarışını olsun esmeri olsun dönüp bakan bir daha dönüp bakıyor.
Şeytan diyo tut Nedimin elinden, hepsinin gözlerinin içine bakarak.
- KOCAMA BAKAN GÖZLERİNİZİ ELİNİZE VERİRİM, DÖNÜN ÖNÜNÜZE!!!
Ay gerçekten yapsam mı ki, o sıra da ablasının yanın da kederli bir halde ofladığını duyunca, ondan yana dönüp sorar, durumu anlamak için.
- Hayırdır abla, Karadeniz de bilmediğimiz bir tekne aldın da o mu battı? Amma ofladın dökül ya, hem ne demişler derdini fırlatmayan çözümünü yakalayamazmış?
Cemre canı sıkkınken bile kardeşinin onu bu halde bile güldüre bilmesine şaşır. Yalnış kullandığı deyimde cabası, gülerek dönüp kardeşine bakarken yalnış kurduğu deyimi düzeltir.
- Derdini söylemeyen çaresini bulamaz değilmiydi o?
Ceren sağ elini umursamaz bir halde sallarken, diğer eliyle meyve suyunu'nu yudumlarken arada abasına cevap verir.
- Aman her neyse işte,söyle ya.. Hem seninle kız kız konuşmayalı uzun zaman oldu. Özledim valla..
Gözlerinin hafifçe dolmasını engelleyemez genç kız, hüzünlü çıkar sesi.
- Sen özlemedin mi abla?
Cemre konuşabileceğin den emin olamayaınca başıyla onaylar. Aralarında kardeşlik bağını kendisinin yok ettiğinin bilincinde, pişmanlıkla bakar kardeşine .
Ceren duygusal anlardan sıyrılmak için kendini toparlar hemen, titreyen sesini düz tutmaya gayret ederek. sorduğu soruyu yineler.
- Eeee anlat artık, tekrar tekrar sordurma ya?
Cemre de kendini toparlayınca olayları kısa kısa anlatır, cenkle kavgalarını telefona gelen mesajı, cümlesi bitince, sinirden önüne gelen saçlarının uçlarını aşağıya doğru çekiştirdiğin den habersiz, cenke bakar melun melun.
Ceren ablasının halini görünce birden kahkahayı koyuverir, ablasının bildiğin kıskançlık krizine girdiğini anlayınca çok eğlenir, gerçekten aşık cenke. Gururları yüzünden bu iki satirik bir araya gelemiyor en iyisi el benim olaya el atmam diye geçirir içinden.
Cemre cerenin kah kahası yüzünden salonda herkesin onlara garip şekilde bakmasından rahatsız olur, Cenkle Nedim de cerenin neye bu kadar güldüğünü anlamaz bir birlerine bakarlar durumu anlamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
أدب الهواةHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...