6. Bölüm Unutturan Cümleler

651 40 3
                                    

Cemre

Aklıma ilk gelen işim neden hep sensin...

Nerdesin cemre... Nerdesin sana o kadar ihtiyacım var ki ...

O masa da o kadar insanın önün de dahası senin bakışlarını gördükten sonra evet demek o kadar zor geldi ki...

Of allahım...

Gözlerimi yavaşça araladığımda bana gülümseyen yüzünü gördüm o kadar güzel bakıyor ki gözlerin, bakışların kalbimi ısıtıyor... Ah cemrem..

-Iyi misiniz Nedim Bey? Ağrınız varmı? Kendisini yargı baygın bakan hastasına seslendi hemşire

Gerçek oylamayacak kadar güzeldi hayali zaten. Cemre ona hiç öyle bakmadı... Bundan sonrada baksa da birşey değiş istemesede evli bir adam o.

Yağmur sesi dikkatini çekti. Sonra bazı görüntüler gözünün önüne bir gelip bir kayboluyor

Yağmur... kaza ... ceren

- O yani yanımdaki...

Cümleyi tamamlamak içinden gelmedi genç adamın. Hemşire hastanın eşi halkında neden böyle konuştuğunu anlamasada yarım bıraktığı cümleyi tamamladı.

- Karınız zor bi ameliyat geçirdi. Birazdan doktor bey gelecek size daha detaylı bilgilendirir.

Başımı tamam anlamında sallamakla yetindim. Açıkçası o kıza ne olduğu umrumda bile değil herşey onun yüzünden oldu. Gelmeseydi buraya gitsin köyünde inek sağsın, şehirde yaşamak o kızın neyine yılan bakışlı, yerden bitme...

Düşündükçe daha çok sinirleniyorum. Rahatlamak için birkaç derin nefes alıp verirken kapı gene açıldı.

Karşımda 30 unda mesleğinde iyi oldugu belli olan doktor yatakta kendisine boş gözlerle bakan nedim beye yaklaştı.

- Kendinizi nasıl hissediyorsunuz, Nedim Bey?

Vücudundaki acılardan bunalan nedim birde doktorun sorusuyla iyice sinirlendi...

- Sizce doktor, siz söyleyin nasıl görünüyorum. Verdiğiniz ilaçlar bi işe yaramıyor. Yatmaktan bunaldım, evime gidiyorum ben...

Yataktan doğrulmaya çalıştı, biran nefesi kesilecek gibi olunca omzunda bir el onu gerisin geri yatırdı.

- Napiyosunuz nedim bey, daha yeni uyandınız kaburgalarınızdan bir keçi kırık, dinlenmeniz lazım.

- Ben biraz daha yatarsam sağlam olan akıl sağlığımı da kaybederim doktor. Bırak evime gideyim.

Hastasını ikna edemeyeceğini anlayan doktor tamam diyip odadan çıktı.

Canı gerçekten yanmıştı nedimin doktora belli etmemek için kendini kastıkça şimdi çıkıyor acısı. Kapı sesi düşüncelerini böldü, bu kapı bugün ne çok açıldı ya. Neyseki gelen amcasıydı.

- Iyi ki geldin amca, biran önce çıkalım burdan, biraz daha kalırsam delirecem.

Agâh Bey şaşkın bi halde yeğenine bakıyor.

- Oğlum

Biran önce çıkmak için acele eden nedim amcasının bu hâline sinirleniyor.

- Amca ne bakıyorsun yardım et de kalkayım şu yataktan...

- Nedim ceren artık yürüyemeyecek

Işte bu cümle nedimin geri kalan cümlelerini unutturmaya yetmişti.

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin