Agah oğlu gibi gördüğü çocuğun, bir kız için karşısına dikilmesini hazmedemez, hayal kırıklığına uğramış bir halde, sertçe çıkışır yeğenine..
- Seni uyardım nedim. BEN SENİ ÇOK UYARDIM.. YA KARINA NERDE KONUŞMASI GEREKTİĞİNİ ÖĞRET YADA HEM VALLAHİ HEM BİLLAHİ... KOVARIM ONU BU EVDEN... ŞİMDİ HEMEN MİSAFİRİMİZDEN ÖZÜR DİLEYECEK!!! HEMENNNNNN!!!!!
Nedim amcasının söylediklerini hazmedemezken, cerenin arkasından birden çıkıp amcasına kafa tuttuğunu gören adam hemen karısının kolunu kavrayıp, kendine doğru çeker.
Ceren agahtan duyduğu hakaretlere, susup duracak bir kız değil, Nedimin güvenli duvarlarından çıkıp, yaşlı kurdun karşısına geçer, kocasının kolunu kavradığını çok geç fark eder, sinirini öfkesini agaha kusmaya başlar genç kadın.
- YETER AGAH BABA!!! YETER!!!
Ben size ne yaptım. Ne yaptım da bu kadar nefret ediyorsunuz benden.
Agah karşısında kedi bildiği kızın aslan kesilmesini sinirle gözlerini kısıp izlerken, Şeniz kavgayı dışardan keyifle içkisini yudumlayarak izler.
Ceren bunca zaman içinde biriktirdiği yuttuğu her kelimesi, kendisini küçük gören aşağılayan adamın yüzüne vurur tek tek
- BEN SİZİN YEĞENİNİZLE EVLENDİM.... BEN SİZE TORUN VERDİMM... BEN BU AİLEYE BİR KARAÇAY VERDİM.. BUNUN KARŞILIĞI AŞAĞILANMAK OLMAMALIYDI AGAH BABA... BİR GÜN OLSUN AĞZIMDAN SİZE KARŞI KÖTÜ BİR SÖZ MÜ DUYDUNUZ...
BEN KAZA GEÇİRDİM.. AYLARCA TEKERLEKLİ SANDALYEYE HAPSOLDUM... KENDİ ATEŞİMLE KENDİM KALKTIM AYAĞA... BEN KİMSENİN OYUNCAĞI DEĞİLİM...
BUNU SOKUN O KOCA KAFANIZA....
Nedim onun yaşadığı acılara sebebini kendisi neden olduğunu bildiği için arkasından beline sarılıp, başını cerenin omzuna yaslayıp, yanında olduğunu hissetmesini ister.
Agah duyduğu sözlerle çılgına dönerken, oğlunun onu değilde, karşısında aslan kesilen, şeytan tohumunu koruduğunu gördükçe sinirden, ellerini yumruk yapmış, kıpkırmızı suratla söyleyecek laf bulamaz, o sıra da varlığı unutulan Jale.. Hemen ortaya atılır, sanki yaptığı çok mharetli bir şeymiş gibi.
- Ay bu nasıl terbiyesiz bir şey. Kızım sen git önce büyüklerle nasıl konuşacağını öğren..
Pardon da yani, siz buna çok yüz vermişsiniz... Olmaz böyle.
Ceren Jalenin varlığını hatırlayınca, önce agaha sonra kocasına bakıp, soğuk bir sesle..
- İzin verirseniz, evdeki gereksiz çöpü atacağım.
Jale boş boş gözlerle nedime bakarken, Ceren bir hışımla kızın saçına yapışıp, söylenerek evin kapısına doğru sürükler.
- KOCAMA BAKAN GÖZLERİNİ ÇIKARIP, BİR TARAFINA MONTE EDERİM KIZIM SENİ... GELL.. GEL BEN SANA GÖSTERECEM YÜZ VERMEYİ ŞİMDİ....
Agah cerenin ne yaptığını görünce Jaleyi kızın elinden almak için daha bir adım atmıştır ki, yeğeni yoluna çıkıp sert bakışlarıyla durdurur onu, nedim amcasının ne yapacağını anlayınca soğuk sesiyle.
- Sakın amca... Sakın....
Ceren kollarında cıyaklayan kadının saçlarına inadına daha da çekiştirip, ağlamasını sağlar. Jale acıyla nedimin yardım edeceğini umarak..
- NEDİMMM.. NEDİM CANIM YANIYO.... NOLUR YARDIM ET...
Ceren kocasının adını elinin altında sürüklediği kızdan duyunca, evin kapısını açtığı gibi yaka paça atar kapının dışına, korumalar, olayları şaşkın gözlerle bakınca, ceren yerde, diz üstü yere yapışan kızı parmağıyla göstererek.
- Eğer bu, zamanı geçmiş eski peynir türünü buralarda görürsem... Sizin canınıza ot tıkarım. anladınız mı?
Adamlar nedimin cerenin üstüne nasıl titrediğini bildiği için, kızın ağzından çıkan her kelimeyi emir olarak kabul ederler, kapının yanında bekleyen iki koruma başıyla onaylayıp, yerden ağlayıp sızlanan kadını kolundan tutup bahçenin dışına götürür zorla.
Jale gitmemek için dirense de, gücünün yetmeyeceğini anlar, kapıda durmuş gözlerinde kazanmanın ışıltısıyla yaka paça atılan kızı yüzünde tebessümle izler ceren.
Dayanamadım bir fragman daha veriyim didim.
Nasıl fragman ama... 😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...