Uyan artık be kızım,
Cemre üzerindeki ağırlıkla açmakta zorlanır gözlerini, en son ne olduğunu düşünür yok, kafası bom boş kağıt gibi, annesi mutfakta patik örüyordu buraya kadar tamam peki sonra noldu???
- CEMMREEE DEDİMM!!!
Seher hanım yatakta oyalanan kızına sinirlenir, bütün gün uyudu bu kız inanamıyorum, cerenim hastanede ablası uyuyor pes, vallahi pes...
Cemrenin uyanıp ta sağa sola bomboş gözlerle bakmasından bıkmıştır artık, seher hanım.
- Kızım kalk artık, ceren hastane de kız yalnız kaldı orda, hoş cenk başında ama olsun, bizim de yanında olmamız lazım, babaannenin zaten tansiyonu çıktı, yataktan çıkamıyor kadın...
Cemre annesinin dediklerinden doğru düzgün bir şey anlamamıştır... Şaşkınlığı sesine de yansır...
- Nee hastanesi, ceren niye oradaki, hem babaanneme noldu, Cenk nerde...???
Seher hanım dün geceden beridir doğru düzgün uyuyamamış, sabaha kadar endişeli uykusuz geceden sonra, sinirleri dayanmaz artık, o da yetmiyormuş gibi cemreyle uğraşmak iyice yormuştur kadını, sabırla anlatmayı dener....
- Kardeşin gece fenalaştı düşük yapıyormuş, allahım korusun, cenk oğlum onu hastaneye yetiştirdi, tabii sen dün gece içip sarhoş olmasaydın da, sende hastanede olsaydın, daha iyi olur du, neyse artık????
Cemre hastanemi diye içinden söylenir, noldu bu kıza ya, niye fenalaştı ki durduk yere, belki de cenk biliyordur?
deyip yataktan kalkar aceleyle,Tabi birden başı döner, duvara tutunur, annesi çoktan odadan çıkıp gittiği için cemrenin bu halini fark etmez, cemre içinden öfkeyle söylene söylene bahçeye çıkar...
- Hangi akılla o kadar içtiysem kahretsin, dün gece noldu acaba, dahası mutfaktan sonrası hayal meyal var,
Cenkin şişesini içtiğimi hatırlıyorum, ondan sonrası, ondan sonrası yok işte, cenkin odasından annemin odasına nasıl gittim ben ya, of??
Bahçede yürürken, dış kapının açılmasıyla cenki görür, cenk de onu,
Büyük bir öfkeyle iner arabadan cemrenin yanına gelir.
Tek kelime etmeden kolundan tuttuğu gibi ön koltuğa atar sinirle kızı , cemre korkudan ne yapacağını bilemez bir halde ona bakar, cenki daha önce böyle sinirli görmediği için korkudan donup kalır, telaşla sorar, nedenini anlamak için....
- Cenk delirdin mi sen, napıyorsun allah aşkına?
Cenk hiç bir şey demeden arabayı hızla sürer, bahçeden uzaklaştırır, cemre onu konuşturmak için ne kadar çabalasa da bir işe yaramaz, cenk arabayı çok hızlı sürüyordur, genç kız kaza yapmasından korkar, yalvaran gözlerle cenke bakar, panikler bu çocuğa bir gece de noldu böyle, korkuyla sorar...
- Cenk konuş benimle nolur , bak gerçekten korkuyorum artık, niye böyle davranıyorsun, CEEEENNNKKKKKK ANLAMIYORUM YAAA ANLAMIYORUMM!!!!!!!
Sinirle saçlarını çekiştirir, artık....
Cenk onun bağırmasıyla tüm gece yaşadığı olayların gerginliği şimdi baş göstermektedir, bu kız birşey yaptı diye düşünür, az daha doğmamış bir çocuk ölecekti, bunu düşünmek bile direksiyonu tutan elleri buz kesilir... öfkeyle aşık olduğu kıza bakar, evet zor olsa da bunu kabul etmiştir cenk, bu manyak, bencil, dengesiz kızı seviyordur, dün gece den sonra kafası iyice karışır genç adamın aşk bu kadar can yakmamalıydı, yakıyormuş meğer kahretsin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...