Cenk merdivenlerden ayaklarını sürükleyerek evden çıkar, dün gece içtiği içkiden dolayı midesini hala bulanır. Aç karnına kadehleri arka arkaya yuvarladığı için pişmandır. Evin kapısını kapatmış arabasına yönelirken, Jaleyi görmesiyle istemsizce kaşlarını çatar.
Bu kızın burda ne işi var diye sorgular kendince...
Jale Nedimin bütün gün şirkete gelmemesi üzerine merak etmiş, sekreteri sormuş işe gelmediğini öğrenmiştir.
Sekreter nedimin attığı her adımını Jaleye haber verir, tabi hayırna yapmaz bu iyiliği... Bellirli bir ücret karşılığında, sağda solda duyduğu her dedikoduyu, işyerinde cerenle konuştuğu her kelimelere kadar ortak şirket telefonlarında, dinlediği konuşmaları bile dinliyor kadın.
Hemen Jaleye yetiştiriyor. Cenki görmesiyle dudakları keyifle kıvrılan Jale, Nedime ulaşmanın bir yoluda bu adamdan geçtiğini bilecek kadar akıllıdır.
Aralarında normal iş arkadaş seviyesi dışında sohbetleri yoktur
Hoş bu bir yılda Cenk şirkete bir elin parmağı kadar gitmiştir, Jale o kadar pişkin bir kadındır ki, sanki uzun zamandır doslukları varmış gibi yılışık davranır.
Cenkin tam karşısında durup ona bakar, jale kendisini farkettiğinde genç adamın yüzünün düştüğünü görmüş ve umursammayı terch eder. Yüzüne sahte bir gülümseme kondurup...
- Nereye Cenk...
Cenk şimdiden sıkılmıştır bu kadından, onun tek derdi... Cemrenin çıkacağı sahnenin saatidir. Cemre istediği kadar git desin, bu ayakların gittiği yer hep onun olduğu yer olacak. Soğuk sesle mırıldanır karşısında onu süzen kıza.
-Pavyona gidecem Jale, gelecek misin sende?
Cenkin onu tersler gibi konuşmasını sallamaz bile, nedimle ilgili birşeyler öğrenirim umuduyla adamın peşine takılmaya kararlıdır jale. Lakayt bir tavırla..
- Tamam beni de götür o zaman. Ne zamandır öyle yerelere girmemiştim, merak ettim.Hem sıkıldım da,tüm gün evdeyim ...
Belki haberin vardır dün bütün gün hastane deydim... Yüzümün vücudumun hali, içler acısı cenk. Senin o kaçık yengen yaptı üstelik..
Bak diyorum sana o kızın yeri burası değil akıl hastanesi, sonu da öyle olacak demedi deme.
Cenk konuşmadan bunalmıştır artık, ceren niye dövdü, bu kız naptı... bunlar onu ilgilendirmez ki, yanından geçip cebindeki anahtarı çıkarıp şoför koltuğun kapısını açar, Jale onun kendisini bırakıp gitmesine bozulur, arkasından koşuşturarak, diğer kapıyı açması için camı tıklar. Cenk, gözlerini devirir sinirden... Mecbur açar kapıyı, kız resmen takıldı kuyruğuma diye düşünür.
.............
Cemre üstündeki kırmızı elbiseyi inceler, diğerleri gibi fazla açık sacık olmadığı için sevinir.
Makyajını tamamlamak için eline rujunu almıştır ki, İş yerinin patronu kapıyı çalma gereği bile duymaz, cemrenin yanına gelir, yüzünde soğuk bir ifadeyle cemreyi baştan aşağı süzer sırıtarak, yüzünün yarısını saklayan saçları görünce yüzünü buruşturur hemen. Allahtan para kazandırıyor diye söylenir. Soğuk bir sesle...
Cemre adamın kendisini süzmesinden oldukça rahatsız olur, huzursuzça hareket eder.
Adam..
- Hayırdır kızım, sahneye çıkmak için davetiye mi bekliyorsun, bu ne ge gevşeklik, acele et hadi, yeter oyalandığın.
Cemre sıkıntıyla alnını ovalar, yüzünün hasarlı tarafı sızlamaya balamıştır. acıyı görmezlikten gelip yavaşça doğrulur, adamın durduk yere onu azarlamasından rahatsız olmuş, bir halde, eli masesine gider hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
Fiksi PenggemarHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...