57.Bölüm Kokunu Alıp Gitme

272 18 9
                                    

Ceren gecenin bitmesiyle rahat bir nefes alıp evin salonundan merdivenlere yönelirken arkasından gelen ayak sesleri umursamaz. 

Önce kızının odasına girip beşiğinde uyuyan yavrusuna gülümseyerek yaklaşıp alnına usulca busesini yerleştirir, başını geri çekip bebeğinin nefes alış verişlerini inler bir süre.  Annelik ne güzel bir duygu, canından bir canı ellerinin arasında tutuyorsun, bu ne güzel duygudur allahım.

Üstündeki battanesinin kenarları sıktırıyorum ki, soğuk gelmesin.. 

Üstümdeki elbise beni daraltmaya başladı.. Sırf o alev cadısına inat böyle giyindim. Bu gecelik yaptığım sadece başlangıçtı, benim bebeğime uzanan o eli kırmazsam bende ceren değilim. 

- Ceren gelmeyi düşünmüyor musun?

Ceren nedimin sesini birden duyunca irkilerek arkasına bakar, kocasının sert yüzünü görünce, o da altta kalmaz.. Beyfendi birde trip atıyor öyle mi?

Sessiz adımlarla bebeğinden uzaklaşıp kocasının yanından geçer, nedim yüzüne bakmaya tenezzül bile etmeyen kadına yavaştan içten içe başlayan öfkeyi bastırmak için başını yukarı kaldırıp gözleri kapalı sıkıntılı soluk verir. 

Bu kadar küslük yeter. 

Bir hışımla bebek odasının kapısını kapatıp yatak odasının kapısını açtığı gibi içeri girer, cerenin geceliğini giydiğini gören adam.  Bir an gözleri tutkuyla alevlenir ta ki cerenin buz gibi bakışlarını görünce, ateş yandığı gibi sönüp gider,

Genç adam bunalmış bir halde ceketin çıkarıp odanın bir köşesine atarken aynanın önünde tarağı alan karısına bakarak..

- Daha ne kadar sürecek bu saçmalık ceren. Tamam kabul ediyorum, abartmış olabilirim. Ama sende şu saçma saban küslüğü uzatmak da abartıyorsun.

Saçını güzelce taradıktan sonra yatağa uzanıp üstünü örten genç kadın uyuma pozisyonu alıp gözleri kapatırken, nedim cevap bile vermeyen kadınla patlamamak için sık nefes alıp verir

Bu gece bu oda da uyumasının iyi bir fikir olmadığını düşünen adam odanın kapısını açtığı gibi sertçe kapatıp soluğu çalışma odasında alır, koltuğuna yaslanıp gözlerini kapatıp o itin hayatlarına girdiği güne lanet ederek uykunun kollarına bırakır kendini.

........

Alev kahvaltı masasına bir kase zeytin koyup sandalyesine yerleşir, kahvaltı masasında bıçak çatalın sesi sessizliği bölerken, genç kadın içindeki boşluğa bir anlam veremez.

Her gün keyif aldığı kahvaltı bu sabah nedense bugün zevk vermez, ağzına aldığı bir parça peynirle, elindeki çatalı tabağının yanına gelişi güzel bırakır, en iyisi çalışmak diye düşünen genç kadın masadan kalkıp şirkete gitmek için hazırlanmaya gider odasına.

.......

Cemre yatak da gerilerek uyandığında yatak da yalnız olduğunu anlar, dün gece aklına geldikçe yanakları al al olur genç kızın, öyle güzel bir gecenin sabahında böyle yalnız uyanmak genç kızı üzmüştü.

Duş almak için yatakdan doğrulan genç kız masanın üstünde notu görünce merakla eline alıp okur.

Şirketten aradılar cemre, öyle güzel uyuyordun ki seni uyandırmaya kıyamadım. Bu gece bizim için güzel bir yemek hazırlattım. Akşam 8 de gelip alacam seni, beni bekletmezsen sevinirim... 

Yüzündeki hüzün el sallayıp uzaklaşırken yerine tebessüme bıraktı. Cemre notu güzelce katlayıp çekmesine koyarken, akşam için n giymesi gerektiğini düşünerek duş almaya gider.

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin