Hüseyin bir eli telefonda Alpaslanı ararken karşısında, eli gözü sandalyeye bağlı kızı soğuk gözlerle süzer. Alpaslan bu alemde senin adın bile kalmayacak.. Elimdeki bu küçük fare, seni yok etmeme yeterde artar bile.. Kızın yerinde zırlayıp kaçma çabalarını sırıtarak izleyen adam, telefonun açılmasıyla ilk konuşma hakkını ona vermez.
- Naber Alpaslan, görüşmeyeli nasılsın bakalım?
Alpaslan gelen sesin sahibini hemen tanır Sarının Kardeşi, abisinin acısını çabuk unuttu puşt diye söylenirken. Hiç beklemediği cümlelerle karşılaşınca, araba ana cadde hız üzerindeyken frene basar birden, arkadan korna sesleri yükselirken, onun gözlerinde avını arayan bakışlar vardır. Gözleri birer ateş olup, içindeki yangına eşlik ederken, telefonu sımsıkı tutar.
- Cemre yanımda Alpaslan, merak etmiştim biliyor musun? Bu alemin psikopat adamını kim dize getirmiş diye. Gördüğüm hayal kırıklığına uğrattı aslan...
Sonuna kendine has iğreti gülüşünü de eklemeyi unutmaz.. alpaslan sinirle burnundan solurken, sesi ölümün meleğinden farksız.
- Nerdesin söyle geliyorum.
Adam sırıtarak telefonu yüzüne kapatıp, konum atar.. Adam telefonuna bakarak mırıldanır, ölümü çağrıştıran bakışlarıyla..
- Gel bakalım alpaslan , burası sana mezar olacak, merak etme.. Cemrenide yanına gömeriz...
Yanına gelen sağ koluna bakar. Emirlerini sıralamaya başlar.
- Şimdi beni iyi dinle, bu planda hataya yer yok.
Bir köşeye en iyi silah tutan adamımızı yerleştir. Kızı da bir dekorun arkasına koyacaksın, duvar gibi düşün arkasında olduğunu alpaslan görmeyecek.
Alpaslan geldiğin de, herkes bir yerlere saklanıp benim işaretimi beklesin. Ben belimde ki silahı çıkarıp adamın eline verecem. Merak etme bana doğrultup sıkmaya cesaret edemez. Cemrenin olduğu dekora ateş etmesini sağlayıp kızı vurmasını sağlayacam.
Yalnız önce, bir yerden işaretleme kalemini bul hemen dekora, tam başının gelen yere işaretle ki, tam oradan vursun.
En sevdiğim müziği de koyun çalsın, kızın sesini duymasın.. Tuzağı çakar.
Adam bütün bu planını dikkatle dinlemiş şaşkın bir halde, patronuna bakarak..
- Abi sen... Yani sen.. Alpaslanamı öldürteceksin kızı...
Adam iğrenç gülüşü yüzünü kaplarken.
- Aynen öyle oğlum. O benim abimi nasıl gözümün önünde aldıysa canını, Bende ona en büyük acıyı yaşatacam, sevdiği kızı bilmeden kendi elleriyle öldürtecem.
Cumartesi günü görüşmek üzere, arkadaşlar. Yeni bir fragman gelmeyecek. Sürprizi kaçmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
ФанфикHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...