17.Bölüm Fragman Balayı

547 26 2
                                    

Ceren nedimin ellerini avuçlarına alır, başını oda nedimin boynuna yaklaştırır derin derin, solur gördüğü rüya o kadar etkilemiştir ki genç kadını hala etkisini atamamıştır.. Başını nedimin boynundan çekip ıslak gözlerle bakar ona, tirek sesiyle anlatır rüyasını..

- Rüyam da, üstümde gelinlik vardı nedim? Hava karanlık, soğuk titrediğimi hatırlıyorum... Sana seslendim defalarca yoktun nedim... Sonra bacaklarım tutmadı kendimi yerde buldum üstümdeki gelinlik çamura bulanmmış, başımı kadırdığımda uzun bir köprü gördüm sende o köprünün ucunda bana bakıyordun... Seslendim sana, gözlerini benden kaçırdın yanında bir kadın ellerini tutmuş beyaz bir ışığa gidiyordunuz...

Nedim hala rüynın etkisinde ağlayan karısına sarılır... Ceren ağlayarak devam eder...

- Gitme diye çok yalvardım nedim. Duymadın beniiii...

Nedim kollarında ağlayan karısının gözyaşlarını tek tek siler başını onun başına dayayıp...

- Ceren ilerde ne olur, ne yaşarız bilmiyorum. Tek bildiğim seni geç buldum, erken kaybetmek istemiyorum. Nefes aldığım sürece senin adını söyleyecek bu dil... Kalbim yalnız senin için atacak... Orda senden başka birine yer yok, tamam mı, güzelim? Şimdi sil şu inci taneleri, kıyamam her bi damlası için ölürüm ben...

Ceren duyduğu itiraftan çok etkilenir. Dudaklarını sevdiği adamla mühürler...



Yarın akşam iki bölüm birden koyacam arkadaşlar...

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin