Veda

298 17 26
                                    

Nikah kıyılmış,nikahın ardından hep birlikte oturuyorlardı..Eylülle Serkan o kadar mutluydu ki..Sanki bütün dertleri uçup gitmişti..Bazen mutluluk bir imzaya bağlı olabiliyordu demekki..

Gökhan:Şey..Otobüs kaçtaydı ? Daha eşyalarınızı alacağız evden..

Serkan:Haklısın..Aslında çıksak çok iyi olur..Ev sahibine anahtarı da teslim edeceğiz

Gökhan:Onu biz hallederiz merak etmeyin..

Kader:Birazcık daha kalsak ya ?

Güney:Geç kalırız kızım..Arabada da beraberiz zaten..Ama gitmeden önce şu şeyi verelim biz..

Serkan:Neyi ?

Güney:Kızlar kimdeydi ?

Songül:Bende bende..Şey..Biz aramızda biraz para topladık..Eylül,yurttaki kızlarda yardım etti..Gittiğiniz yerde az da olsa sizi idare eder..Zaten ara ara göndereceğiz biz size..

Cemre:Aynen..Takı falan satacağız..

Eylül:Arkadaşlar yapmayın..Ya sizin burada ihtiyacınız olacak..Bizi düşünmeyin

Serkan:Aynen..Biz sizi biliyoruz..Merak etmeyin kızlar,Eylül'e çok iyi bakacağım..

Meral:Bundan şüphemiz yokki canısı..Biz sadece kardeşlerimize yardım etmek istiyoruz..Biz aileyiz..Aileler bunu yapmaz mı ? Siz bizden daha iyi biliyorsunuz aile olmak ne demek..

Güney:Kardeşim..Meral haklı..Her şey o kadar ani gelişti ki..Biz ancak bunu yapabildik..Ama her zaman sizin yanınızda olduğumuzu bilin

Serkan:Biliyoruz zaten..

Cemre:O zaman kabul edin bunu..

Serkan ve Eylül kabul etmek zorunda kalmışlardı..Sonra da oradan çıkıp eve geldiler..Kişisel eşyalarını aldılar..Zaten alacak başka bir şey de yoktu..Otogara gidinceye kadar kimse konuşamadı..Boğazında bir düğüm olur ya insanın bazen...

Veda vakti gelmişti..Eylül ve Serkan bilmedikleri bir yolculuğa,arkadaşları ise onlardan ayrı kalacakları bir hayata doğru adım atıyorlardı..

Meral:Şey..Feride hanım arıyor..Ne diyeceğim ben ona ?

Eylül:Biz gittikten sonra anlatırsınız..Ama ne olursunuz gittiğimiz yeri söylemeyin..

Songül:Neyi söyleyelim kızım ? Bize adres vermediniz ki..

Serkan:Henüz nerede kalacağımızı bilmiyoruz..Haberleşiriz..

Güney:Tatilde geleceğiz..Konuştuk aramızda

Serkan:Tamam kardeşim..Bunu al..Sonra anneme verirsin..

Güney:Bu ne ?

Serkan:Onu konuşarak ikna edemedim hiç..Yazıya dökebildim hissettiklerimi..Anlar mı bilmem ama..

Güney:Tamam kardeşim..

Songül:Veda vakti mi şimdi ? Gerçekten bu halde olduğumuza inanamıyorum..Biz şimdi ne yapacağız Eylül ? Gece uyandığım zaman kontrol ederdim hepinizi.Sen üstü açık uyuyorsun..Bu yüzden de çok hastalanıyorsun..Serkan..Dikkat et tamam mı ? Öyle pencere açık falan da uyumayın..Hastalanmasın Eylül..Sende hastalanma..

Eylül:Songül..

Songül:Kardeşim..Seni çok seviyoruz..Sakın unutma bunu tamam mı ? Hep yanında olduğumuzu bil..

Eylül:Bende sizi çok seviyorum..Birbirinize emanetsiniz..Songül..Sen hep anne gibi oldun bize..Bu küçük yaşta hepimize anne oldun..İlk günden beri hiç yalnız bırakmadın beni..

Songül:Bırakır mıyım kızım ! Dört tane kız kardeşim var benim..Ailem sizsiniz..

Eylül:Kader..

Kader:Eylül..Kardeşim..

Eylül:Öyle her şeyi takma kafana..Sınavlarda streste yapma..Ben biliyorum..Sen çok iyi bir avukat olacaksın..Sen mükemmel bir insansın..Hep böyle kal..

Kader:Eylül..Bir daha görüşmeyecekmiş gibi konuşma noolur..

Eylül:Hayır tabiki..Öyle değil..Biz hep görüşeceğiz Kader..Dikkat et kendine olur mu ?

Kader:Sende..Sende çok dikkat et..

Eylül:Canısı ?

Meral:Bundan sonra sadece sana canısı diyeceğim canısı..

Eylül:Meral sen çok iyi bir insansın..Komiksin..Belli etmesende hepimizden daha vicdanlısın..Kimsenin seni üzmesine izin verme tamam mı ?

Meral:Vermem..Sizinden üzülmenize izin vermem kardeşim..

Eylül:Biliyorum..Cemre..

Cemre:Kardeşim..

Eylül:Hep böyle kal tamam mı ? Hep böyle olgun..Hep böyle fedakar..Eski hayatını unut diyemem sana..Unutamazsın zaten..Hiçkimse unutmaz..Ama bu hayatında da seni sonsuza kadar sevecek kardeşlerin var..Hep yanında olacaklar..

Cemre:Biliyorum..Bende sizin yanınızdayım..Hiç değişmeyecek bu..

Eylül tek tek sarıldı kızlara..Zor olsada vedalaşabilmişlerdi..Serkan da vedalaştı herkesle..

Güney:Ulan..Sizin yüzünüzden ağlak bir şey oldum..Şuraya bakın.Herkes bize bakıyor..

Songül:Baksınlar ulan ! Suç mu işliyoruz..Kardeşlerimizle vedalaşıyoruz..

Eylül:Dikkat edin birbirinize..

Güney:Sizde..Kendinize çok iyi bakın..

Serkan:Aşkım..Hadi..

Serkan sımsıkı tuttu Eylül'ün elinden..Ve el ele otobüse bindiler..Yeni hayatlarına doğru her şeyi,herkesi arkalarında bırakıp ilk adımı attılar..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin