Eylül Serkan'ın birkaç kez söylemesi ile Tolga beyin kliniğine gitmeyi kabul etmişti..Dün akşam herkes evlerine dağılmıştı..Eylül artık Umut ile aynı ortamda duruyordu..Henüz onu kucağına almasa da bazı şeyleri aşmıştı.Eylül Tolga bey ile beraberken Serkan da oğluyla beraber dışarıda kalmıştı.
Ve yeni bir seans başlamıştı..
Tolga:Eylül..Buraya gelmeyi kabul etmene çok sevindim..Ayrıca..Seni iyi gördüm..Toparlıyoruz bence yavaş yavaş..
Eylül:Belki..Ben eşimi kırmak istemedim..Onun benim için yaptıklarını biliyorum..İlk zamanlar kabul etmek zor olsada yaptıklarını görebiliyorum..
Tolga:Kendini sıkmana gerek yok Eylül..Ben baya bir yol katettiğimizi düşünüyorum..İstersen bugünkü seansımızda güzel şeylerden konuşalım..Mesela Serkan ile ilişkinden..Evliliğinizden..Serkanla flört döneminiz..
Gülümsedi Eylül..Aklına lisedeki zamanları gelmişti.
Eylül:Biraz garip bir başlangıçtı..Ama zamanla onun kötü bir insan olmadığını anlamıştım..Hep yanımda oldu..Ben çok utangaçtım o zamanlar..Bi de hayatım değişmişti..Yeni hayatıma alışmaya çalışıyordum..Serkan beni hep korudu..Destek oldu..
Tolga:Yalnız bırakmadı yani seni ?
Eylül:Asla..İkimizi ailemiz okuldan alacaktı..Annesi onu yurt dışına gönderecekti.Kaçtık..Evlendik.Okulu bıraktık..Şehir değiştirdik..İkimiz birbirimize yetiyorduk..O beni hep mutlu etti..Tabiki her ilişkide olduğu gibi sorunlar yaşadık ama hepsini hallettik..Çünkü biz daha büyük sorunların üstesinden beraber geliyorduk zaten..
Tolga:Peki İstanbul'a döndükten sonra ?
Eylül:Olgunlaşmış olarak dönmüştük..Biliyor musunuz arkadaşlarımız bize garip garip bakıyordu..19 yaşındaydık ama sanki 50 yaşındaki çiftler gibiydik..Bu bazen komik oluyordu ama bence güzel bir şeydi..Zaten döndüğümüzde hamileydim..Anne baba olacaktık..Büyümek zorundaydık..
Tolga:Umut..Çok şanslı bir çocuk bence..Başarılarınızı takip ediyordum ben..Hatta itiraf etmeliyim ki bu yaştaki başarılarınız insanların kıskanmasına sebep oluyor.45 yaşında adamım bu yaşıma kadar böyle başarılı olduğum bir konu olmadı diye eşime söylendim birkaç kere..
İkiside güldüler..Eylül artık daha rahattı.Tolga bey onu konuşturmasını başarmıştı..
Eylül:Çok çalıştım..Serkan da öyle..Biz çalıştıkça başarılarımız arttı..Nazan anne ile çalışmak çok güzeldi..
Tolga:O kim ?
Eylül:Serkan'ın annesi..Zor şeyler yaşamıştık başta..Ama sonra sevdi beni..Bende onu sevdim..
Tolga:Özlüyor musun onunla birlikte çalışmayı ?
Eylül:Sadece çalışmayı değil..Onuda özlüyorum..Kaç gündür gelmiyor..Şeyden beri..Umut..O-oğlum..Kaçırıldığından beri..Nazan anneyle beraberken kaçırıldı Umut..O da galiba benim gibi kendisini suçluyor..
Tolga:Senin gibi mi ?
Eylül:Evet..Bende kendimi suçluyorum çünkü..Hayatım normal bir hayat olsaydı oğlumun başına bunlar gelmeyecekti..
Tolga:Ama bu senin suçun değil..Sen Umut'u seviyorsun ve zarar gelmesin diye her şeyi yapabilirsin..Çünkü sen Umut'un annesisin..
Eylül:Hangi çocuk annesinin hayatındakiler yüzünden tehlikede olmak ister ki ? Ya da hangi anne çocuğunun hayatını tehlikeye atmak ister ?
Tolga:Eylül..Sen onu tehlikeye atmıyorsun..Bak..Bu düşüncen bile onu ne kadar koruduğunu gösteriyor..
Eylül:Ben bilmiyorum..
Tolga:Bugün bu kadar yeter..Daha fazla yormak istemem seni..
Eylül:Bu kadar mı ?
Tolga:Bugünlük..Daha sonra yine görüşeceğiz elbette..
Eylül:O zaman iyi günler..
Tolga:Haftaya bugün yeniden bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..