Kavga

198 18 44
                                    

Büşra ve Eylül arabaya bindiklerinde Serkan bir sorun olduğunu anlamıştı..Ortamı yumuşatmaya çalışıyordu ama bu neredeyse imkansızdı..

Serkan:Büşracımm ?

Büşra gözlerini devirip camdan dışarıya bakmaya başladı..Serkan'a cevap vermemişti.Serkan da yanında oturan Eylül'ün elini tutup dudağına götürdü..Eylül Serkan'a baktığında Serkan Eylül'ün gözlerinin dolduğunu görmüştü..Ama şimdi konuşamazlardı ki..

Serkan:Ee nereye gidelim ? Metin ? Büşra ?

Metin:Hamburger,hamburger !

Serkan hafifçe güldü..

Serkan:Peki..Hamburger yemeye gidelim o zaman..

Eylül:Serkan..Beni eve bırakır mısın ? Sonra Metinle gidersiniz..Büşra'nın da gitmek isteyeceğini hiç sanmıyorum.

Büşra:Ahh..Nasılda her şeyi biliyorsun ama..

Eylül:Büşra !

Serkan:Hey hey..Ne oluyor..Kendinize gelin!

Büşra:Karına sor onu! Aldı beni oradan zorla !

Serkan:Büşra..Biz sizinle vakit geçirmek için..

Büşra:Yaa..Çok duygulandım eniştecim.

Eylül:Serkan uğraşma şununla!Eve gidelim.Ben konuşacağım kendisiyle!

Büşra:Abla gibi abla..Maşallah!

Eylül:Yeter ! Büşra yeter ! Sus artık! Metin'in yanında konuşturma beni!

Metin:Ben küçük değilim abla.

Eylül istemsizce gülüp arkasını döndü..Metin'in yanağını okşadı..

Eylül:ablacım..bugün bize gidelim tamam mı ? Hamburgeri de eve söyleriz..Yarın da gezeriz,olur mu ?

Büşra:bir hamburgerle mi kandıracaksın çocuğu ? Bilse neler olduğunu..

Eylül:Sende bilmiyorsun ! Neler olduğunu bilmiyorsun Büşra! Sus artık!

Serkan:Canım..Sakin ol biraz..Büşra sende..

Büşra:Off !

...

Eve geldiklerinde Eylül odasına çıkmış,üstüne rahat bir şeyler giymek istemişti..Sinirleri bozulmuştu.Bütün dolabını yatağın üstüne dökmüştü..

Eylül:Off yok ! Nerede bu takım..

Sinirini kıyafetlerden çıkarıyordu kendince.Serkan da odaya çıkmış Eylül'ü öyle görünce hemen yanına gelmişti..

Serkan:Hey hey..Napıyosun ? Sadece on dakika yalnız bıraktım seni..Bütün dolabı neden döktün ?

Eylül:Neden mi ? Sinirimi Büşra hanımdan çıkaramayacağıma göre !

Serkan:Eylül..Ne oluyor aşkım ? Ya ne oldu yurtta ?

Eylül:Beni çıldırttı ! Saçma sapan konuşup,saçma sapan davranıy-

Eylül cümlesini tamamlayamamıştı..Çünkü midesi çok bulanmıştı..Lavaboya koştu hemen..Serkanda peşinden..

Serkan:Canım bu ne kadar devam edecek ? Umutta böyle değildin sen..

Eylül:Ahh ! Bilmiyorum Serkan..Dur bi..Çok kötü oldum..

Serkan:Büşrayla konuşmamı ister misin ? Sinirlerini bozmuş belli..

Eylül:Seninle kim konuşacak ? Sende sinirlerimi bozuyorsun.Bak..Git..Askere gitte gör ben bunlarla tek başıma uğraşacağım işte..

Serkan:Ya konu ne zaman bana geldi ?

Eylül:Kapatmamıştık ki!

Serkan:Tamam,tamam gitmicem sakin ol! Bari bana takma !

Eylül:Ya beni geçiştirmek için yapıyorsun biliyorum.

Serkan:Hayır..Gitmiyorum..İstediğin gibi olacak..

Eylül:Söz ver bana..

Serkan:Söz..Nasıl istiyorsan öyle olacak..

Eylül gülümsemiş,Serkanda Eylül'ün saçından birkaç kez öpmüştü..

Serkan:Şimdi anlat bana..ne oldu ?

Eylül:Takmış kafayı bana..Onu oraya bıraktığımız için..Biliyorsun işte.Her haftaki konular..

Serkan:Ama biz onu alacaktık..O istemedi..Hep reddetti..

Eylül:Hanımefendi en başından alınmasını istiyormuş..Beni suçladı..Ben ayırmışım Kemalle Mesudeyi..Ben düzenlerini bozmuşum..

Serkan:Bu kadar yeter ama ! Konuşacağım Büşrayla !

Eylül:Aşkım..Dinlemiyor ki..O kadar saygısız davranıyor..Hedoşa,Feride hanıma bile..

Serkan:Böyle olmaz ama..

Eylül:Sen çocukları alıp çıksana..Ben konuşacağım Büşrayla..Metin hamburger istiyordu..Yedikten sonra gelirsiniz..

Serkan:Tamam canım..Sakin ol ama tamam mı ?

Eylül:Tamam canım..Merak etme..

..

Serkan Metinle Umut'u alıp çıktı..Büşra da Eylüllerin Büşra ve Metin için yaptıkları odadaydı..Eylül üstüne eşofmanlarını giyip yanına gitti..

Eylül:Büşra..

Büşra:Off! Yine ne istiyorsun !

Eylül:Biraz konuşmak istiyorum.Düzgünce..

Büşra:Konuşacak bir şey yok! Her hafta aynı şeyi yapma! Çık odadan da keyfime bakayım.

Eylül:Bu kez konuşacağımız şey daha farklı olacak..

Büşra:Ne saçmalayacaksın acaba ?

Eylül:Sana büyüdüğünde anlatacağım demiştim evden ayrıldığımda..Bütün çabam senin etkilenmemen,çocukluğunu benden farklı yaşa diyeydi ama olmadı..

Büşra:Edebiyat yapma da ne anlatacaksan anlat !

Eylül:Saygısızlaşma !

Büşra:Off ! Hadi!

Eylül:Kemal senin sandığın gibi biri değil..O çok kötü biriydi..

Büşra:Başladık yine..Kemal kötüydü,Kemal şöyleydi..Hep sen iyisin dimi ?

Büşra sinirlenmiş odadan çıkıp koridora geçmişti..Eylül de peşinden gitmiş ona anlatmaya çalışıyordu.

Eylül:Kemal beni taciz ediyordu Büşra ! Annem bana inanmadı! Hep onu savundu..

Büşra:Ee ?

Eylül:Benim hayatımı mahvetti..Yurda verdi..Sonra o adam beni rahatsız etmeye..

Büşra:Kemal abi yapmaz öyle şey.Yapmazdı yani!

Eylül:Annem Kemal'im yapmaz dedi dedi hapise düştü onun yüzünden..Sende Kemal abim yapmaz de dur istersen ! Anlatmama fırsat bile vermiyorsun !

Farkında değillerdi ama merdivenin oraya gelmişlerdi..

Büşra:Off ! Kapa çeneni !

Eylül:Büşra yeter..Yeter artık ! Ya sen niye nefret ediyorsun benden ! Anlatıyorum,niye anlamıyorsun ablacım ?

Büşra öfkeyle kendisine yaklaşan Eylül'ü eliyle iter..Eylülde dengesini sağlayamaz ve merdivenlerden yuvarlanır..

💔💔

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin