Şirket

225 15 15
                                    

2 ay sonra..

Serkanda Eylül de bugün o kadar heyecanlıydı ki..İkisi de şirketteydi bugün.Cuma günleri dersleri yoktu..Bu yüzden de sabah erkenden şirkete geliyorlardı..İşi de öğrenmeye başlamışlardı..Eylül bugün Nazan ile bir toplantıya girecekti..Şirket için önemli olan bu toplantı Eylül'ü de günlerdir telaşlandırmıştı ve bu yüzden de günler öncesinden başlamıştı çalışmalarına..Sunumu hazırdı..Dosya içinde eklenmesi gereken birkaç şey vardı ve onu hazırlıyordu..Serkanda bilgisayarda işlerini hallederken Nazan içeriye girdi..

Nazan:Çocuklar..

Serkan:Anne..Hoşgeldin..Neredesin ya sen ?

Nazan:İşlerim vardı evde oğlum..Toplantıda öğleden sonra olunca işlerimi halledip geldim..Eylül ?

Eylül farkında bile değildi..İşine odaklanmıştı..Nazan da Serkan'a ne oluyor dercesine baktı..

Serkan:Sayende karım kafayı yedi annecim..Olan bu..İşine öyle bir odaklandı ki,kimseyi duymuyor..Beni hiç görmüyor..

Nazan güldü..

Nazan:Tamam oğlum,bugün son zaten..Hı siz hastaneye gidecektiniz değil mi ?

Serkan:Eğer şu toplantıdan sağsalim çıkarsa Eylül evet..Çocuğumun cinsiyetini öğrenemicem ya senin yüzünden

Nazan:Sen baya takılmışsın bu meseleye..Ne yapalım oğlum,emek olmadan hiçbir şey olmaz..

Nazan Eylül'ün masasının oradaki sandalyeye oturdu..Serkan da Eylül'ün yanına gelmişti..

Serkan:Aşkım ne yapıyorsun ? Bak annemde geldi..

Eylül:Yaa..Farkında bile değilim..Hoşgeldin anne..

Nazan:Hoşbulduk canım da sen ne yapıyorsun ? Ben sana kendini yormamanı söylemiştim..

Eylül:Yormuyorum ki..Sadece gözden geçiriyordum..Bir bakar mısın şu dosyadakilere ? Oldu mu acaba..

Nazan Eylül'ün uzattığı dosyayı alıp incelemeye başladı..Serkan da sabah aldığı meyvelerden getirdi Eylül'e..

Serkan:Hadi bakalım..Meyve zamanı..

Eylül:Aşkım ama çok önemli bir toplantı..

Serkan:Başlatma toplantıya..Ne senin ne de bebeğimin sağlığından önemli değil..Aç ağzını bakıyım..

Nazan hem dosyayı hem de sunumu incelemişti..Ve çok başarılı bulmuştu..

Eylül:Ee ne diyorsun anne ? Olmuş mu ?

Nazan:Valla bu kadar iyi olmasını beklemiyordum..Bu yüzden mi bana hiçbir şey söylemedin ?

Eylül:Farklı bir proje olsun dediğin için..

Nazan:Çok iyi olmuş..Toplantı başlamak üzere..Misafirlerimizde gelir birazdan..Hadi toplantı odasına geçelim biz

Nazan önce çıktı..Eylül de çıkacaktı ki Serkan durdurdu..

Serkan:Aşkım..

Serkan'a sarıldı Eylül..Sunumu kendisi yapacağından çok heyecanlıydı..Bir marka ile yeni dönem için anlaşacaklardı..Hem çekimler hem de kıyafetlerin hazırlanması onlara ait olacaktı eğer marka ile anlaşırlarsa..

Serkanda Eylül'ün her geçen gün güçlü haline hayran kalıyordu..Onun heyecanına,başarısına şahit olmak hem gururlandırıyordu hem de mutlu ediyordu..

Eylül'ün alnından öpüp ellerini tuttu Serkanda..

Serkan:Ben sizi burada bekliyorum..Merak etme,her şey yolunda gidecek..

Eylül:Başaracağım değil mi ?

Serkan:Aksini hiç düşünmedim..

Eylül:Seni seviyoruz babası..

Serkan:Bende sizi seviyorum..Hadi gidin artık..Yoksa bırakamıcam..

Eylül bir kez daha sarılıp çıktı..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin