Kafa Karışıklığı

233 15 83
                                    

Serkan gözlerini yüzünü buruşturarak açmıştı acıyla.Her tarafı da öyle ağrıyordu ki! Elini kaldırmak istedi ama bu imkansızdı..Başını çevirdiğinde Eylül'ü gördü..Eylül başını Serkan'ın elinin üstüne koymuş uyuyordu..Üstelik kendisi de sandalyedeydi..Neydi şimdi bu ? Neden buradaydı Eylül ? Diğerleri neredeydi ? O masa falan ne zaman kaldırılmıştı ?

Serkan acıyla inleyince Eylül birden ayağa kalktı..

Eylül:Serkan ! Uyandın..Uyandın aşkım !

Serkan:Aşkım mı ?

Eylül:Ne ? Bana sakın beni hatırlamadığını söyleme! Serkan,sakın..

Serkan:Ne diyorsun sen ya ? Hem sen..Hamile misin ? O adamdan dimi..O adamdan çocuklarıma kardeş..

Eylül:N-ne saçmalıyorsun Serkan ? Hangi adam ? Hamile olduğumu hatırlamıyor musun ? Cinsiyetlerini öğrenmeye gitmiştik..

Serkan:Eylül ben salak değilim..Ne oldu ? Hangi cehennemde buldunuz da acıyarak geldin yanıma ?

Eylül hiçbir şey anlamamıştı..Serkan'ın da kafası öyle karışıktı ki..

Eylül:Bir dakika..Bir dakika..Düzgünce konuşalım önce..Anlat bana şimdi ? Ne söylemek istiyorsun ?

Serkan:Anlat mı ? Benim anlatacağım bir şey yok Eylül..Bana kızgın olduğunu biliyordum..Sizi terk ettim haksızdım da ama başka bir adamla olman..Bunu kabul edemem..Annemi de kandırmışsın..Güneylerle de tanıştırdın tabi..Neydi adı..Ali..Çocuklarıma da babamı oldu o herif ? Çocuklarımı o herife mi bıraktın ? Ahh..Ne hoş..Cici üvey baba! Babalarından göremediklerini onda mı buldular ?

Eylül:Ben gerçekten hiçbir şey anlamıyorum aşkım..

Serkan:Git buradan Eylül..

Eylül:Aaa yeter ! Cinnet geçireceğim artık ! Ben iki aydır ne haldeyim karnımda çocuklarınla sen bana uyanır uyanmaz git buradan diyorsun !

Serkan:Bir dakika bir dakika..Sen ne dedin ?

Eylül:Senin ne söylemeye çalıştığını anlarsam bende mantıklı bir şeyler konuşacağım ama cidden bir şey anlamıyorum kocacım..

Serkan:Sen yine delirdin mi ?

Eylül:Burada deli olan biri varsa komadan iki ay sonra uyanıp uyandığında son derece saçmalayan sensin..Uyandığına sevinmeme izin vermedin ya!

Serkan:Ne diyorsun ? Anlamıyorum..

Eylül derin bir nefes aldı..Kendisini sakinleştirmeye çalışıyordu..

Eylül:Canım,bak..Biz bebeklerimizin cinsiyetini öğrenmeye gitmiştik..Hastane dönüşü bir kaza geçirdik ve sen o günden sonra uyanmadın..

Serkan:Uyanmadım mı ? Ama uyanmıştım..Sizi terk etmiştim ben..

Eylül:Şimdi anladım..Aşkım sen rüya mı gördün ? Yani..Bu çok normal..İki aydır uyuyorsun..

Serkan sessiz kalıp düşündü..Şuan burada bu halde olduğuna göre gerçekten gördükleri rüyaydı..Hatta tam bir kabus !

Eylül Serkan'ın elinden tutup öptü önce..Sonra da Serkan'ın elini karnına götürdü..Karnı zaten büyümüştü..Bebekler artık 6 aylık olmuştu.

Eylül:Seni bekledik..Çocuklarımla..Sabırla,inanarak uyanmanı bekledik..

Serkan:Ey-Eylül ben..Çok kötüydü..Sizi terk etmiştim..Benden nefret ediyordunuz..Çocuklar büyümüştü..Umut..O bana öyle kinlenmişti ki..Sen bana dava açıyordun..Ve son olarak..Sen herkesi evimizin bahçesinde toplamıştın..Biriyle birlikte olduğunu itiraf ettin..Tanıştıracaktın bizimkilerle..Büşra ölmüştü..

Eylül:Ahh..Kabus..Hepsi kabus aşkım ! Herkes iyi..Büşra yurtta..Kavgaya karışmış o gün..Ama şimdi iyi..Metinle Umut evimizde..Seni bekledik..Babamızı..

Yazara sövmek serbest,ama sadece bu bölümlük 🤪

Bu kadar bölümün ardından kısa bir sohbet edebiliriz 👌

💐Makyaj yapmak mı doğal olmak mı ?

💐Kitap okumak mı yazı yazmak mı ?

💐Müzik dinlemek mi dans etmek mi ?

💐Yalnız kalmak mı kalabalık bir ortamda bulunmak mı ?

💐Okula gitmek mi evden ders dinlemek mi ?

💐Sevmek mi sevilmek mi ?

💐Okul çıkışlarından sonra ne yapmayı özlediniz ?

💐 Karantina bittiğinde ilk yapacağınız şey ?

💐Sizce sosyal ortama yeniden girdiğimizde zorluklar yaşayacak mıyız ?

💐Bu sıkıntılı süreçten sonra bazı şeylerin eskisi gibi olmayacağını düşünüyor musunuz ?

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin