Dönüş

267 18 32
                                    

2 hafta sonra..

Sınav birkaç gün önce bitmişti..Bu demek oluyordu ki Eylül ve Serkan İstanbul'a dönecekti..Evdeki bütün eşyaları sattılar önce..Sadece kişisel eşyaları kalmıştı..Onları da toparlamışlardı zaten.İstanbulda da arkadaşları sabırsızlıkla bekliyordu onları..Küçük bir ev bulmuşlardı Serkanlar için.Güney bankadaki parasından çekmişti biraz.Bundan Serkanla Eylül'ün haberi yoktu ama onlar için tuttuğu eve harcamışlardı o parayı..Kızlarda geri ödemek şartı ile Güney'e tamam demişlerdi.Serkanlara da anlatacaklardı bu durumu geldiklerinde..Serkan valizlerini çıkarırken Eylül de son kez evi kontrol ediyordu.

Serkan:Aşkım..Telefonlar sende değil mi ?

Eylül:Evet..Aldım..

Serkanda evi kontrol ettikten sonra çıktılar..Mahalledekilerle daha önce vedalaşmışlardı..Otogara gitmek için dolmuş bekliyorlardı..

Serkan:Hıhh..Geliyor dolmuş..

Eylül de valizi almak için eğilince Serkan önüne geçti..

Serkan:Hey hey..Napıyosun sen ?

Eylül:Aşkım valiz..

Serkan:Ben alırım sen şu çantanı tutsan yeter..

Eylül:Serkan hiçbir iş yaptırmıyorsun aşkım.Günlerdir her şeyi sen yaptın zaten

Serkan:Sen kendine ve bebeğimize iyi bak yeter.Zaten yeni iyileşiyorsun..İstanbul'a gidelim yeniden test yaptırcaz..Kolundaki morlukları da unutmadım.Onun hesabını da gidince soracağım o kadına

Eylül:konuştuk ama bu meseleyi

Serkan:Evet..Sana söyledim gidince hesabını soracağımı bende

Eylül:Sonra konuşuruz bunu..Hadi binelim artık..

İstanbulda da kızlar Eylüllerin evini temizliyordu..Küçük,Eylülle Serkan'a yetebilecek bir ev bulmuşlardı..Güneyle Gökhanda gelen eşyalarla ilgileniyordu..

Cemre:Kızlar..Ben yavaş yavaş yemek yapmaya başlıyım..Akşama burada olur bizimkiler..

Songül:Aynen Cemre iyi olur..

Meral:Ya çok heyecanlı değil mi ? Artık evlerimiz var..Eylül de geliyor..Evi yakın tutmamız çok iyi oldu.Bazen bizde bazen Eylüllerde kalırız

Kader:Onlar evli canısı..Her zaman gelemeyiz

Meral:Sen gelme Kader..Ben gelirim

Songül:Hadi kavga edin bi de bunun için.Hem Kader haklı Meral

Meral:Biz de biliyoruz evli olduklarını..Ama unutuyorsunuz galiba,bebiş geliyor..Eylül'e yardım edeceğiz.Kız tek başına mı yapsın her şeyi ?

Songül:O da var dimi ? Kızlar biz baya baya teyze oluyoruz..Ailemiz büyüyor..

Cemre:Evet ya..Minicik bir bebek..

Güney:Kızlar..Sohbetinizi bölüyorum ama biraz çeneniz değil,eliniz çalışsın..Bizimkiler otobüse bindiler..

Eylülle Serkan otobüse binmişlerdi..Bir yıl sonra yeniden İstanbul'a gidiyorlardı..Serkan doğru bir karar olduğunu düşünsede Eylül hiç istememişti..Bir sürü kötü anısı vardı oraya dai..Ve korkuları..Yeniden bunlarla yüzleşmekten korkuyordu..

Eylül bu düşüncelerle dışarıyı izlerken Serkan da Eylül'ü izliyordu..Eylül'ün elini tuttu..

Serkan:İki kişi gelmiştik,üç kişi dönüyoruz..Acaba cinsiyeti ne olacak..Kime benzeyecek bizim ufaklık..Öyle merak ediyorum ki

Eylül:Bilmem..Erkek olacak gibi hissediyorum ben..

Serkan:Ben kız olmasını istiyorum.Kız çocukları çok tatlı oluyor..Ama erkek olursa da iyi olur tabiki.İkinci çocuğumuz kız olursa kardeşini hep korur..Gözümüz arkada kalmaz..

Eylül:Daha birinci doğmadan ikincinin planını mı yaptın aşkım ?

Serkan:Üçüncünün planını bile yaptım aşkım..

Eylül:Yuh..Üç çocuk mu ? Nasıl bakacaksın acaba ?

Serkan:Kalabalık oluruz işte fena mı ? Tabi o zamana kadar kendi evimiz falan da olur..Bahçeli bir ev..Çocuklarımız orada büyür..

Eylül:Masal anlatır gibi..

Serkan:Bizim masalımız..Bu kötü günleri ileride bir masal gibi anlatacağız çocuklarımıza..Ve tüm bu yaşananları unutacağız aşkım..Ben inanıyorum,sende inan..

Hep buradalar 💜

eyserciyazar zeyeyserrrr ❤️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin