Eylül son birkaç gündür kendisini kötü hissediyordu..Aklına gelen şeyle de sırıtmasına engel olamıyordu..Hamile olabilir miydi ? Bunu öğrenmenin tek yolu vardı,hastaneye gidecekti..Serkan'ı şirkete gönderdikten sonra oğluyla birlikte hazırlanıp çıktı..Araba kullanırken telefonu çalmış,o da hoparlöre almıştı..
Eylül:Efendim Songül ?
Songül:Eylül..Neredesin? Gelmediniz..
Eylül:Serkan gelmek üzeredir..Benim biraz işim var..Ha şey..Ama Serkan'a söyleme tamam mı ? O evde olduğumu sanıyor..
Songül:Ne karıştırıyorsun ?
Eylül:Hiç..Bak sakın Serkan'a bir şey söyleme tamam mı ? Konuşuruz sonra..
Songül:İyi tamam..Öyle diyorsan..
...
Eylül oğluyla hastaneye gelip tahlil yaptırmıştı..Sonucun birkaç saat sonra çıkacağını öğrenince oğluyla birlikte alışveriş merkezine gitmiş,birkaç mağaza dolaşıyordu..Bir bebek mağazasında bulmuştu kendisini..Umut'a birkaç şey aldıktan sonra da bebek kıyafetlerinin olduğu yere geçmişti..
Eylül:Ne yapalım annecim ? Alalım mı bir tane hı ?
Kucağındaki Umut'u öpüp gördüğü beyaz küçük bir takımı eline almıştı Eylül..Bebeği olacağını hissediyordu..Günüde gecikmişti zaten..
Eylül kasaya geçince aldığı takımı paket yaptırmıştı..Eğer sonucu pozitif çıkarsa Serkan'a gidecek o çok istediği haberi verecekti..
...
Serkan şirketteki toplantıdan çıkmıştı Güneyle birlikte.Güney'in odasına geçip birer çay söylediler..
Serkan:Off..Bugünde zaman geçmiyor ki..Niye gelmediyse Eylül..Bugün gelmek istemiyorum diye tutturdu..
Güney:Aman abicim ya..Sabahtan beri başımın etini yedin..Eylül de Eylül..Ulan karın zaten..Her gün aynı evde yaşıyorsun..
Serkan:Senin tuzun kuru tabi..Songül burada..
Güney:Eylül'e söyleyeceğim..Artık hep gelsin..Hanımcı seni..
Serkan:Bak bak..Söyleyene bak..
Güney:Ulan biz sizin gibi miyiz ? Bazen kankamla evlendiğimi düşünmüyor değilim..
Serkan:Ya ahahahah Güney..Sen manyaksın oğlum..
Onlar sohbet ederken içeriye çalışanlardan biri girdi..Haftalık gelen zarfları getirmişti..
Mahmut:Aa Serkan bey..Size bir zarf vardı..Madem buradasınız size veriyim..
Serkan:Ver bakalım Mahmut bey..Yine nereden acaba ?
Mahmut çıktığında Serkan zarfı açmıştı..Ve gördüğü şeyle donup kalmıştı..
Serkan:B-bu ne şimdi ?
Güney:Ne oldu Serkan ? Bembeyaz oldun..Ne o ?
Serkan:Güney..Off..
Güney:Ne oldu oğlum ? Söylesene..Ver ver..
Güney Serkan'ın elinden zarfı alıp incelemişti..O da Serkan gibi kalmıştı..
...
Eylül hastaneye gidip sonucu öğrenmişti..Beklediği gibiydi sonuç..Hamileydi..Yeniden bir bebekleri olacaktı..Dört kişilik bir aile..Bu onu şimdiden heyecanlandırmıştı..Şimdi şirkete gidip bu güzel haberi verecekti Serkan'a..Kim bilir ne kadar sevinecekti Serkan..Eylül aklına gelen şeyle yüzündeki o aptal sırıtışa da engel olamamıştı..Serkan'ın söyledikleri aklına geliyordu..Sonra da kendi kendine Serkan'ın taklidini yaptı..
Eylül:Aşkım,bu süper haber..Ee bu doğsun..Üçüncüyü de yaparız..
Eylül kendince küçük bir kahkaha atmış,kafasını iki yana sallamıştı hafifçe..
Eylül:Hadi oğlum..Babaya gidelim..Güzel haberi verelim tamam mı ?
Umut:Ba-baa..
Eylül ilk kez duymuştu Umut'un konuştuğunu..Umut'un ilk kelimesi baba olmuştu..Gözlerinin dolduğuna emindi..Serkan Eylül'e bu çocuk seni daha çok seviyor diyordu ya Eylül emindi Umut annesini sevdiği kadar da babasını seviyordu..
Eylül:Evet annecim..Baba..Baba çok mutlu olacak bunları duyduğunda..Sende ona sürpriz mi yaptın hı ?
Eylül oğluyla şirkete girdiğinde Songül ve Güney'i gördü..Pencere kenarında konuşuyorlardı ve ikisinin de suratı asıktı,Eylül'ün tam tersi..Yanlarına gitti hemen..
Eylül:Selam..Napıyosunuz burada ? Neyiniz var sizin ?
Songül:Kardeşim..Sen..
Eylül:Ne oldu Songül ? Niye şaşırdın ki ?
Songül:Şey..İşim var demiştin..Gelmeni beklemiyordum..
Eylül:İşlerimi hallettim..Ya Serkan odasında mı ? Benim ona söylemem gereken çok önemli bir şey var..Daha fazla dayanamıcam..
Güney:Iı..Odasında ama..
Eylül:Bir şey mi oldu ? Niye garipsiniz..
Songül konuşamamış Güney de ağzında bir şeyler gevelemişti..
Eylül:Neyse arkadaşlar..Sizinle sonra konuşurum..Ben kocamın yanına gidiyorum..Zaten sonra da sizinle bir şey konuşacaktım..
Eylül öğreneceklerinden habersiz Serkan'ın odasına neşeyle girmişti..Serkan bütün odasını dağıtmış odanın içinde dolanıp duruyordu..
Eylül:Serkan..Ne oldu burada ? Ya Songülle Güneyde garipti..Hiçbir şey söylemediler..Ya of !
Serkan:Aşkım..Sizin burada ne işiniz var ?
Eylül:sana bir şey söylemeye gelmiştim ama..Bunu beklemiyordum..Ne oldu ? Anlatmayacak mısın ?
Serkan:Şey..Off..Eylül ben daha kendimi hazır hissetmiyorum..Evde anlatsam..
Eylül:Serkan..Ne oldu ?
İçi sıkılmıştı Serkan'ın..Bunu Eylül'e nasıl söyleyecekti ki ?
Eylül:Aşkım?
Serkan:Off..Bugün bir zarf ulaştı elime..
Eylül:Ne zarfı ? Niçin ?
Serkan:Beni askere çağırıyorlar Eylül..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..