Kararı Açıklama

195 18 49
                                    

Eylül hastaneden çıkmıştı birkaç gün önce..Evlerine gelmişlerdi..En yakın zamanda,Eylül iyileştikten sonra taşınacaklardı bu şehirden..Eylül Serkan'a söylemiş,Serkanda kabul etmişti..Bazı şeyler yoluna girdiğinde gideceklerdi..

Kararlarını henüz kimseye açıklamamışlardı..Sırası da değildi zaten..

Büşra o günden sonra Eylül'ü birkaç kez aramaya çalışmış ama arayamamıştı.Feride'ye soruyordu ama o da Büşra'ya kızgın olduğundan pek fazla bir şey söylemiyordu..

Eylüllerin hangi şehire gideceği de kesin değildi..Bu konuyu konuşacaklardı..sonuçta bir anda çekip gitmek kolay değildi..İş,ev..Bunlar çok önemliydi..

Serkan Eylül'e bir teklif sunmuştu..Metin'i yanlarına almak..Metin henüz 6 yaşındaydı ve her şeyden habersizdi..Eylülden sonra bu yaşananların arasından en masumu oydu..En önemlisi de o daha küçücük bir çocuktu..Bu teklif Eylül'ü duygulandırmıştı..Serkan'ın bu kadar ince düşünmesi onu mutlu etmiş ve eşinin bu isteğini reddetmemişti..Metin'i de çocukları gibi yetiştireceklerdi..

Evdelerdi..Metin bahçede oynuyordu.Umutta uyuyordu..Serkan da Eylülle ilgileniyordu..

Serkan:Canım..Uzanır mısın lütfen? Ne yapıyorsun dolapların içinde ?

Eylül:Serkan şey..Off,neden böyle oluyor daha en başında bilmiyorum ama..Benim canım bir sürü çikolata istiyor..Böyle giderse 9 ayın sonunda 100 kilo olacağım..

Serkan Eylül'ün bu haline gülüp,sabah gelirken aldığı çikolataları koyduğu dolaptan çıkarıp Eylül'e uzattı..

Serkan:Şimdi bunları da alıp içeriye gider misin lütfen karıcım ?

Eylül:Ya sen harika bir adamsın..

Çocuk gibi sevinip Serkan'ı yanağından öpüp salona geçti Eylül..Serkan da eline iki süt almıştı..Sütlerle birlikte içeriye giderken merdivenin orada kalakaldı..Eylül'ü gördüğü o an..Yerdeki kan geldi aklına..Yüzünü acıyla buruşturup birkaç dakika öyle durdu..Ya Eylül burada olmasaydı şimdi ? Bebekleri de ölebilirdi ? Düşünmek istemiyordu ama bu imkansızdı.

Eylül:Serkannn..Neredesin aşkım !

Serkan:Geliyorum güzelim..

...

Günler böyle geçiyordu..1 ay geçmişti olayın üstünden..Eylül iyiydi..Bebekleri de..Metin de artık Eylül ve Serkan'a emanetti..Bütün işlemler halledilmişti..Eylül ve Serkan kimseye bir şey söylememişlerdi ama bugün arkadaşlarını şirkette toplayacaklardı..Önce Metin'i ve Umut'u Nazan'a bıraktılar..Akşam Nazan ile de konuşacaklardı..

Arkadaşlarını toplantı odasında topladılar..Herkes o kadar merak ediyordu ki..

Güney:Ee gençler bu aile toplantısını neye borçluyuz ?

Herkes gülerken Eylül ve Serkan onlar kadar neşeli değildi çünkü biraz sonra söyleyecekleri şey hiçbirini böyle güldüremeyecekti..

Songül:Eylül ? Serkan ?

Eylül:Aşkım..Sen başla..

Serkan:Ne münasebet..Senin başlaman gerekiyor..

Eylül:Ama ben nasıl..

Cemre:Ya gerçekten merak ediyoruz.Söyleyin artık..

Eylül:O zaman birlikte söyleyelim aşkım..

Gökhan:Söyleyin de..Nasıl söyleyecekseniz söyleyin..

Eylül başladı önce..Serkan da devamını getirecekti..

Eylül:Biz bir karar aldık..Aslında bir süredir de üstünde konuşuyorduk..Yani benim düşündüğüm bir şeydi ama her şey burada diye,sevdiklerimiz,evimiz,işimiz..Bunu Serkan'a söylememiştim..Ama son yaşanan şeyden sonra emin oldum..

Meral:Ben hiçbir şey anlamadım..

Eylül:Bu söyleyeceğimiz şeyin sizi mutlu etmeyeceğini biliyoruz..Sanmayın ki bizde çok mutlu olacağız bunu söyledikten sonra..Ama aldığımız kararın arkasındayız..Çünkü düşünmemiz gereken çocuklarımız var artık...

Kader:Yani ?

Serkan:Söylemek istediğimiz şey şu arkadaşlar..Biz bir karar aldık ve bu şehirden gidiyoruz..

Günaydınn💐

Size bir şey söyleyeceğim🙊 Final sahnesinin son kısımlarını şuan aklıma yazdım🙊 Ama bilin bakalım nasıl son🤦🏻‍♀️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin