İki hafta sonra,
Songül ve Güney için o özel gün gelmişti..Bugün onlarda Eylül ve Serkan gibi bir yuva kuruyorlardı..Kızlar Songül'ü ikna etmiş,düğün olmasa da küçük bir mekan ayarlamışlar,nikahtan sonra da orada eğleneceklerdi..Kızlar Songülle birlikte kuaföre gitmişken Serkanlar da son hazırlıkları yapıyordu..Serkan,oğlunu da yanına almıştı..
Songül her gelin gibi stresliydi..Buna Meral'in makyaja,saça karışması da eklenince daha da sinir olmuştu..O sade bir şey olmasını istemişti..Onlar orada öyle uğraşırken Eylül ve Cemre de giyiniyordu..Sonra onların saç ve makyajına geçeceklerdi..
Eylül giyindikten sonra Songül'ün yanına gitti..Onu en iyi Eylül anlardı şu durumda..
Songül:Eylül..Bir şey yap noolursun..Al şu kızı başımdan..
Eylül:Meral..Sen kendi işine baksana canısı..Daha giyinmemişsin..
Meral:İyi be tamam..Yardım edende suç zaten..
Eylül:Hadi canısı..Kıyafetini astım ben..
Meral gittiğinde Songül ile konuşmaya başladı Eylül..
Eylül:Ya biraz sakin olur musun ?
Songül:Olamıyorun kızım..Bir yandan Güney arayıp duruyor..Bir yandan annesi..Ha kendi kuaförüne gitmeme meselesine taktığını söylemek bile istemiyorum..
Güldü Eylül..Aklına Serkan'ın söylediği gelmişti..Güney ile konuşmaları..
Songül:Ne gülüyorsun Eylül ? Komik mi !
Eylül:Şu tatlı telaş..Hoşuma gitti sadece..Bence değerini bil..Güney senin peşinden koşuyor..Ve evleniyorsun..Baksana dert ettiğin şeylere..Bence ne kadar şanslı olduğunu görmelisin..
Songül:Hah..Bizim edebiyatçımız konuştu..
Eylül:Aman Songül..Şimdi kızıyorsun ama evliliğinde zaman geçtiğinde anlayacaksın ne tatlı telaşlar olduğunu..
Songül:Kızım sen böyle değildin..Aşk böcüğü oldun iyice başıma..
Eylül:Ya ne ? Sen Güneyden önce hiçbir erkekle sevgili olabileceğini düşündün mü ? Ya da biriyle evleneceğini..Leonardo ve Mariayı düşünsene ? O rolü almak için neler yaptığını mesela..Sakın bana ben aşka inanmıyorum,mantık evliliği yapıyorum deme..İnanmam..
Songül:Aman..Gözünden de hiçbir şey kaçmaz..
Eylül:Bence bugünün tadını çıkar Songül..Bırak Güney seni defalarca arasın..Annesi sürekli bir şeyden şikayet etsin..Unutma stresli olan sadece sen değilsin..Güney de evinden ayrılıyor..Annesi de bunca zaman baktığı oğluyla aynı evde yaşayamayacak mesela..Sabahları odasına girip uyandıramayacak..Ya da hazırladığı bir yemek için tartışamayacaklar..Bugün herkes yeni bir hayata başlayacak yani..Bırakta herkes tatlı telaşını yaşasın..
Eylül gülümseyip yan taraftaki sandalyeye oturdu..Onunda saç ve makyajı yapılacaktı.
..
Ve her şey hazırdı..Herkes mekana gelmiş,Songül ve Güney de alkışlar eşliğinde masalarına geçmişlerdi..Serkan ve Eylülde nikah şahitleriydi.Nikah memuru klasik konuşmayı yaparken Serkan da sürekli Eylül'ün kulağına bir şeyler fısıldıyordu..
Serkan:Öyle güzelsin ki..Şu kalabalıkta gördüğüm en güzel şeysin..
Eylül:Sende çok yakışıklı olmuşsun aşkım..
Serkan:Ne dersin nikah tazeleyelim mi bizde ? Bir balayı falan..
Eylül:İki nikah yaptık,yetmedi mi aşkım ?
Serkan:Aman..Her şeye de bir cevabın var zaten..
Eylül:Yaa sevgilim..Sus artık..Bak nikah memuru soruyu soruyor..
Güney ve Songül herkesin önünde evet demişler ve imzayı atmışlardı..Nikah memuru cüzdanıda verdikten sonra ilk dans müzikleri başlayınca dansa geçmişler,Eylül de Nazan ve Selin'in yanına gitmişti..Umut Nazan'ın kucağındaydı..
Nazan:Ah..Gel kızım..Öyle güzel olmuşsun ki..
Eylül:Yaa,teşekkür ederim anne..Utandırıyorsun beni..Umut seni üzmedi değil mi ?
Nazan:Hiç üzer mi ? Selin bak..Senin de bir oğlun vardı..Şimdi bir de kızın oldu..
Eylül:Annecim..
Eylül onlarla ayak üstü konuşurken Serkan geliverdi yanlarına..
Serkan:Iı..Müsadenizle ben eşimi alıyım..Annecim Umut sende..
Nazan:Al bakalım karını..Torunumu da merak etmeyin..
Eylül'ün elini tutup piste doğru götürdü Serkan..İkinci dans müziği başlamıştı..
Serkan:Herkesin eşi dibinde benimki kaynanasının yanında..Olacak iş mi bu ?
Eylül:Annenden de kıskandın ya..Sırada ne var kocacım ?
Serkan:Ehh yani..Sadece Umut beyin annesi yok güzelim..Bende hem annemi kıskanırım hem de seni..
Eylül:Bak bak..
Serkan:Çocuğa bak..Sanki babası değilim..Tüm gün oradan oraya koşturdu beni..Ama sana gelince çocuk uslu..Diyorum sana kıskanç diye..
Eylül:Sende oğlumuzdan farksız değilsin ama..
Serkan:Yani evet..Bana çekmiş kıskançlık konusunda..Ama ben onun kadar abartmıyorum..
Eylül içten bir kahkaha atmıştı..
Eylül:Sen baya baya oğlumuza taktın kafayı..
Serkan:Takılmayacak gibi mi ? Velet ya..
Eylül:Bir gün bir bebeğimiz olursa belki kız olur..Bende sizi böyle kıskanırım..
Serkan:Ne ? Ne demek şimdi bu ? Sen..Bebek..Hiç konusunu açmazdın..
Eylül:Bilmem..Belki de ben de artık bu fikre uzak değilimdir..
Eylül gülümsemiş Serkan ise duyduğu şeyin heyecanını yaşıyordu kendince..Şaşırmış ve çok mutlu olmuştu..
Serkan:Şimdi sen..
Güney ve Songül'ün yanındalardı..O seste ne konuştukları duyulmuyordu tabi ama Güney onlara laf atmıştı..
Güney:Oo..Sanki sizin düğününüz kardeşim..Öyle bir hava yani..
Serkan:Bi dur Güney..Ya sen karınla dans etsene..Bi rahat bırak..Hayır yani en önemli yerinde bölmeyi nasıl başarıyorsun her defasında ?
Güney:Gören de film çekiyor sanar..Yok abicim sen iyice kafayı yedin..
Serkan:Film çekmiyoruz belki ama burada kendi masalımızı yazıyoruz kardeşim..
Güney:O ne demek lan..
Serkan:Aman..Sen ne anlarsın..Hadi gidin de karımla konuşayım..
Yeniden aralarına mesafe girmiş,Serkan Eylül'e aşkla bakmaya devam etmişti..
Serkan:Şimdi sen..Yeniden..Anne olmaya hazır olduğunu mu söylüyorsun aşkım ?
Eylül:Galiba..Hazırım..Masalımızın devamını görmeyi çok istiyorum..
🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..