Yemek

262 18 26
                                    

Serkan hastaneden çaresizce çıkıp eve döndü..Cemre Serkan'ın erken geldiğine şaşırmıştı.

Cemre:Serkan ? Ne oldu bir şey mi unuttun ?

Serkan:Yok..İzin aldım.Eylül uyuyor mu ?

Cemre:Evet..Uyanmadı..Bir şeyler yemesi lazım aslında..Ben hazırladım da..Sen geldiğine göre ben gidebilirim

Serkan:Yok..Gitme..Hatta diğerlerini de çağıralım..Hep birlikte olalım

Cemre:Serkan..Ne oldu ? Çok kötü görünüyorsun

Serkan:Yok bir şey Cemre..Sadece Eylül'e iyi gelir diye düşündüm..Son yaşadıklarının etkisinden çıkamadı biliyorsun..Şöyle güzel bir masa hazırlayalım..Herkesi çağırırız sonrada..

Cemre:Şey tamam da..Serkan paramız yok..

Serkan:Ben biraz avans aldım..Alışveriş yapıyım..Sende kızlara,Gökhan'a falan haber verirsin..

Cemre'ye fırsat vermeden evden çıktı Serkan..Cemre de Kader'i arayıp haber verdi..

Güney Nazan'a gitmişti..Nazan şaşırsa da içeriye almıştı Güney'i.

Nazan:Seni buraya hangi rüzgar attı Güney ? Serkan mı gönderdi yoksa ?

Güney:Yok..Serkan öğrendiğinde zaten bana çok kızacak..Ama bunu onlar için yapıyorum..

Nazan:Sende başlama Güney..Bu evlilik uygun değil..Bunu hepiniz anlayacaksanız..Oyun değil bu..

Güney:Nazan teyze..Sen farketmesen de biz büyüyoruz..

Nazan:Daha liseyi yeni bitirdiniz..Serkan'a bak..Bir yıldır sürünüyor.

Güney:Ama mutlu..Bunu gerçekten görmüyor musun Nazan teyze ? Eylül ve Serkan'ın birbirlerini ne kadar sevdiği o kadar açık ki..Bunu görmemek için kör olmalı insan..

Nazan:Güney seninle bu konuyu konuşmayacağım

Güney:Ben buraya bir şey söylemek için geldim..Belki o zaman onlara zarar vermekten vazgeçersin..Kaçırmazsın mesela Eylül'ü..Ya da ayrılmaları için tehdit etmezsin..

Nazan:Ne saçmalıyorsun ?

Güney:Senin hâla o çocuk gözüyle baktığın insanlar anne baba oluyor Nazan teyze..Belki sende vicdan yaparsın..Zarar vermezsin onlara..Tabi içinde hâla ufacıkta olsa bir iyilik varsa.

Kızlarda gelmişti Eylüllere.Gökhanda tabi..Songülden mesajı alan Güneyde yola çıkmıştı..Serkanların sokağında ellerinde bir sürü poşetle Serkan'ı görünce şaşırdı Güney.

Güney:Abi ne yaptın sen ya ? Bunlar ne ?

Serkan:Bir şeyler aldım işte..Hep birlikte takılırız bizde

Güney:Bu kadar şeyle iki ay doyarız kardeşim

Serkan:Aldım işte Güney.Söylenme de yardım et bana.

Güney:Sen iyi misin ? Hem çalışmıyor musun ?

Serkan:İzin aldım..Ne kadar soru sordunuz hepiniz..

Güney:Sanada bir şey söylenmiyor..İyi hadi ver şunları..

Serkanlarda geldiğinde bir sürü şey hazırlamışlardı.Eylül de uyanmıştı bu sırada..Serkan hiçbir şey yaptırmadı Eylül'e..Bir yandan da hiçkimseye bir şey belli etmemeye çalışıyordu durumu.Çok zor olsa da !

Eylül'e bu durumu nasıl anlatacağını bilmiyordu..Seçim yapmak o kadar zordu ki ! Serkan bir yıldır ilk defa parasız kaldığı için çaresiz hissetmişti kendisini..

Kader:Hadi..Her şey hazır..

Hep birlikte masaya geçtiler..Sohbet etseler de ne Eylül'ün tadı vardı ne de Serkan'ın..Onlar yemek yerken zil çaldı..

Meral:Başka biri daha mı gelecekti ?

Serkan:Hayır..Ben bir bakıyım

Serkan kapıya bakarken Eylül de aniden kalkınca başı döndü..

Songül:Eylül ! Napıyosun kızım..Öyle kalkılır mı ?!

Eylül:Tamam Songül iyiyim..

Cemre:Bembeyaz oldun Eylül..Nasıl iyisin..Gel otur şöyle

Serkan kapıyı açtığında karşısında Nazan'ı görür..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin