Serkan emniyeti ve ambulansı aramış..Eve polisler ve sağlık görevlileri gelmişti.Sağlıkçılar Nazan ile ilgileniyordu.Eylül ise şoka girmişti..Umut'un odasında bir köşede yere oturmuş öylece duruyordu..Donup kalmıştı..Serkan arkadaşlarına da haber vermiş,bir yandan da Eylül ile ilgilenmeye çalışıyordu..Eylül'ün yüzünü ellerinin arasına aldı..
Serkan:Aşkım..Eylül..Kendine gel noolur..Oğlumuzu bulacağız..Söz veriyorum sana..Annem uyansın neler olduğunu öğreneceğiz..Canım..
Eylül hiçbir tepki vermiyordu.
Serkan:Eylül yapma noolur..Yanımda ol..Güçlü kal..Aşkım..Bir şey söyle..Bir şey söyle Eylül!
Eylülden yine ses yok..
Polis:Serkan bey..
Serkan:Buyrun ?
Polis:Ekiplerimiz kameraları incelemeye başladı..Parmak izi de alındı..Anneniz uyandığında ifadesini de alacağız..
Serkan:Tamam teşekkür ederim..
Polis:Eşiniz..O iyi görünmüyor..Sakinleştirici yapsın sağlık çalışanları..Arkadaşlar..
Serkan:Bir dakika lütfen..
O sırada kızlar,Gökhan,Güney ve Mertte geldiler..Kızlar hemen Eylül'ün yanına gitmişti..
Kader:Eylül..Kardeşim..
Songül:Eylül bak kim yaptıysa bunu bulacağız tamam mı ? Bana bak..Eylül..
Cemre:Dur Songül..Sarsma..Serkan ? Neler oldu?
Serkan:Bilmiyorum..Eve geldiğimizde annem baygındı.Umutta hiçbir odada yoktu..Kahretsin !
Güney:Kim yapar abi böyle bir şeyi ! Küçücük çocuktan kim ne ister !
Serkan:Anne..Anne. Uyandı ! Anne..
Görevli:Bir saniye..Hasta yeni kendisine geliyor..
Nazan:Umut..Umut..
Serkan:Anne benim Serkan..Anne kim yaptı bunu..Oğlum nerede ! Neler oldu..
Nazan:Serkan..Ko-koruyamadım..Torunumu koruyamadım..
Serkan:Anne kim..
Nazan:Kemal..Kemal geldi..Aldı torunumu..Aldı ellerimden..
Serkan:Kemal mi ! Ne diyorsun sen ya ne ! Nasıl yapar! Nasıl ! Kapıyı nasıl açtın !
Güney:Serkan..
Serkan:Bırak Güney ! Bırak beni ! Ya o adam nasıl gelip oğlumu alır evimden ! Bize nasıl yaklaşır ! Delireceğim ! Bir şey yapın ! Kemal yapmış işte..O kaçırmış oğlumu..Bulun onu..Oğluma bir şey yapmadan bulun Kemal'i !
Polis:Kemal kim Serkan bey ? Düşmanınız mı ?
Herkes susup kaldı..Ne diyecekti ki Serkan ? "Karımı biz evlenmeden önce taciz ediyordu.." Bunu söylemek o kadar zordu ki..
Polis:Serkan bey ? Kemal kim ?
Serkan yine cevap veremedi..Eylül söyledi..
Eylül:Annemin eski kocası..Annem beni onun yüzünden yetimhaneye verdi..Kemal'im diyor ona..Kemal'im yapmaz..Taciz etti beni Kemal..Hem de defalarca..Anneme söyledim..İnanmadı..Kocasına inandı..Elimden tutup yurda verdi..Kemal'ine inandı..Yapma anne dedim..Bana inan dedim..İnanmadı..O adam kabusum oldu yıllarca..Kurtuldum sandım..Defolup gitti sandım..Artık bana zarar veremez dedim..Ama asıl şimdi en büyük zararı verdi..Yavrumu aldı..Annem Kemalim yapmaz diyor ama o adam her şeyi yapar..Çok kötü..Şimdi de oğlum..Öldürecek onu..Ölecek..Oğlum ölecek..
Eylül kendisinde değildi..Songül de kızlarda Eylül'ün bu halini yurdun arkasında Eylül'ün Kemal'in başına taşla vurduğu günden biliyorlardı..
Songül:Yapma..Yapma Eylül..Hiçbir şey yapamaz..Bulacaklar..Getirecekler oğlunu..
Eylül hiçbir şey söylemeden odadan çıkıp kendi odalarına geçti ve kapıyı kapattı..
-Kemal'e buradan sövebilirsiniz 🤦🏻♀️
-Bu süreçten sonra neler yaşanır sizce ?
-Dizide Kemalim yapmazdan sonra aklınızda kalan replikler var mı ?
-Bir dostta aradığınız 3 özellik?
-Birine yaptığın en acımasız şey?
-Şimdiki yasadigin şehirden farklı bir yerde doğmak/ yaşamak ister miydin? İsteseydin neresi olsun isterdin?
-Sizce insanların bir şeyleri sırf moda olduğu için dinlemesi,izlemesi,giymesi ne kadar doğru ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..