Destek Olmak

238 18 68
                                    

Serkan Eylül'e duş aldırmış,üstünü giydirmişti..Şimdi de saçlarını tarıyordu Eylül'ün..Bir bebek gibi bakıyordu ona..Belki biraz sakinleşir diye duş aldırmıştı..Saçlarını taradıktan sonra saç kurutma makinesi ile yavaşça kuruttu Eylül'ün saçlarını..Eylül konuşmuyordu hiç.Etrafına boş bakması da Serkan'ı çok üzüyordu..Saçları kuruduktan sonra Eylül'ün karşısına geçip bağdaş kurup ellerini tuttu..

Serkan:daha iyi misin güzelim ?

Eylül:Onu götürürsen iyi olacağım.

Serkan:Oğlumuzu hiçbir yere götüremem canım..Onun yeri bizim yanımız..

Eylül:Ama benim yanım değil.Anlatıyorum sana.Ben tehlikeli bir insanım..Benim çevremde kötü insanlar var.Yine kaçıracak..O zaman nasıl bulacaksın ?

Serkan:Tüm bunları unut..Lütfen..

Eylül:Hayır..Unutmayacağım.

Serkan:Konuşalım biraz seninle,olur mu ?

Eylül:Hep aynı şeyleri söylüyorsun.

Serkan:Bak canım..Çok zor bir süreçten geçtik,bunu kabul ediyorum..Ama oğlumuz bulundu ve şuan güvende..Malesef sen bundan çok etkilendin..Ve biz sana yardım etmek istiyoruz..Yarın buraya biri gelecek tamam mı ? Ona istediğin her şeyi anlatabilirsin..

Eylül:Psikolog mu çağırdın ?

Serkan:Evet..Mert'in annesinin arkadaşı..Bize yardım edecek..

Eylül:Ben deli değilim.İstemiyorum.Sadece o çocuğun güvende olmasını istiyorum

Serkan:O çocuk dediğin bizim oğlumuz aşkım..

Eylül:O çocuğa güvenli bir yer bul..

Serkan:Evimiz..Yuvamız..

Eylül:Beni anlamıyorsun..Psikolog istemiyorum ! Çünkü benim değil senin ihtiyacın var ona.Sen konuş ne konuşacaksan.Yaşadıklarımızı anlat.Psikolog anlayacak zaten o çocuğun bu evde kalmaması gerektiğini..

Serkan daha fazla üstüne gitmek istemediğinden sustu..

Serkan:Hadi aşağıya inelim..Bahçeye çıkalım biraz..Hava al olur mu ? Sonra da yemek yeriz..

Eylül:Kim var evde ?

Serkan:Arkadaşlarımız..

Eylül:Onlarda deli olduğumu düşünüyor biliyorum..Onlarda bana senin baktığın gibi bakacak!

Serkan:Nereden çıkarıyorsun bunları ? Onlar sadece bizim yanımızda oluyorlar..Kızlar senin sevdiğin şeyleri hazırladılar..Hadi gel canım..

Serkan Eylül'ün elinden tuttuğu gibi odadan çıkarttı..Aşağıya indiklerinde Eylül görmeden herkese susun diye işaret etti..Yanlış bir şey söylenmesini istemiyordu..

Serkan:Biz bahçeye çıkıyoruz..Birazdan geliriz hep birlikte yemek yeriz..

Songül:Tabiki..Biz masayı hazırlayalım..Hadi kızlar..

Serkan Eylül'ü bahçeye çıkardı..Beraber çimlerin üstüne oturdular.

Serkan:Bak..Kimse sana acıyarak bakmadı..Çünkü acıyacak hiçbir şey yok güzelim..

Eylül:Ama sen bakıyorsun ! Bana deliymişim gibi davranıyorsun Serkan.Ben salak değilim.

Serkan sabır diledi içinden..Kötü bir şey söylemek istemiyordu.

Serkan:Aa bak Mathilda geliyor..Gel kızım..Bak anne de uyandı..

Mathildayı kucağına alıp sevdi Serkan..Eylül Mathildaya bile yaklaşmıyordu..

Eylül:Ben açım..İçeriye gidiyorum.

Serkan:Hep birlikte gidelim öyleyse..

...

Gece olduğunda herkes ayaktaydı..Eylül de..O uyumak istemediğinden kimse uyumuyordu..Eylül salonda bir köşede oturmuş kimseyle konuşmuyordu..

Serkan:Canım bak kahve getirdim sana..Sen bu saatte kahve içmeyi seviyorsun..Filmde açalım mı ? Hep birlikte izleriz..

Güney:Ee süper fikir..Açalım hemen bir tane..

Songül:Patlamış mısırda yapalım..Sen seversin Eylül..

Her şeye sessiz kalan Eylül film açıldıktan yarım saat sonra Serkan'ın dizinde uyuyakalır..

Günaydınn💐

zeyeyserrrr 💜

-Dün bana sorulmuştu bende size sorayım 🙈 Hikayelerimden en çok hangisinde,hangi konuda etkilenmiştiniz ?

-Şu hikaye devam etse keşke dediğiniz hikayem hangisi ?

-Birine sinirlendiğinizde nasıl tepki verirsiniz?

-Motive olmaya ihtiyaç duyduğunuzda, başvurduğunuz ilk yöntem nedir?

-Bir süper kahraman olsanız, hangi karakteri tercih ederdiniz?

-Zamanda yolculuk yapabilseydin, geçmişe mi giderdin geleceğe mi?

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin