5 ay sonra,
Serkan,
Eylül için,benim için zorlu geçen aylar geride kalmıştı..En çokta Eylül için tabiki ! Ama ben yine de dikkat etmeye çalışıyordum..O zor zamanları yeniden yaşamasına ne izin verirdim ne de kalbim buna dayanırdı..
Çok şey öğrenmiştim bu süreçte..Ve tabiki çok şey tecrübe edinmiştim..
Umut büyüyordu..Küçük küçük adımlar da atmaya başlamıştı..Ve küçük adam Eylülle beni kıskanıyordu..Ne zaman Eylül'e yakınlaşsam ya ağlıyor ya da emekleyerek aramıza geliyordu..Eylül'e olan düşkünlüğü gözle görülür derecedeydi ki ben onların bütün hallerini izlemeyi çok seviyordum..
Eylül'ün iyileşmesinde yardım etmişti Umut bana..Ki Eylülde oğlumuz için çok fazla çaba sarf etmişti..
O günden sonra hayatımızda birçok şey değişmişti..
Eylül annesinden hesap sormaya gittiği gün her şeyi kapının arkasında bırakıp evimize bambaşka biri olarak gelmişti..O gün akşama kadar ona ulaşmaya çalışmıştım..Cezaevine bile gitmiştim ama Eylül'ün kısa bir süre sonra çıktığını söylemişlerdi..Gidebileceği her yere bakmıştım..Yoktu..Evde bekledim onu..Akşama doğru geldiğinde de beni çok şaşırtmıştı..Saçlarını kestirmiş,boyatmış,bir sürü kıyafet almış sanki bambaşka bir insana dönüşmüştü..
Eylül o gün akşam bir daha annesinden konuşmamak üzere konuyu kapatmıştı..Ve hiç annesinden bahsetmemiştik..
Tolga beyle görüşmeleri de sıklaşmıştı o süreçte..Tolga bey olmasaydı o zor günleri atlatmamız imkansız olurdu..
Tolga bey Eylül'e hobiler edinmesini söylemişti..Kafasını başka şeylere verdiğinde kendisini daha iyi hissedeceğini söylemiş,Eylül de kendince bir şeyler bulmuştu..Yaptığı resimlere daha fazla zaman ayırır olmuştu mesela..Her gün yürüyüşler yapıyordu..Bazen de yazı yazıyordu..
Bugün oğlumuzun doğum günüydü ve bütün detaylarıyla Eylül ilgilenmişti..Evimizin bahçesinde çok güzel bir organizasyon hazırlamıştı..Masalar,süsler,pastalar hep Eylül'e aitti..
Ve her şey hazır olduğunda geriye sadece bizim hazırlanmamız kalmıştı..Bizimkiler gelmişti..Asıl misafirlerimizde birkaç saate gelirdi zaten..Eylül yukarıda hazırlanırken bende son kontrolleri yapıyordum ki bir ara Mathildayı göremedim..
Serkan:Ya Gökhan..Mathilda'yı gördünüz mü ? Beş dakika önce buralardaydı..
Mert:Yukarıya çıktı galiba..
Serkan:Ahh tamam..Bende çıkıp hazırlanıyım artık..
Odamıza girdiğimde Eylül Umut'u hazırlamış,önüne oyuncak koymuş kendisi hazırlanıyordu..Siyah kısa bir elbise giymiş,saçlarının arasına maşa yapmış,makyajını yapıyordu.Bende yanına gittim..
Serkan:Güzelim..
Eylül:Aşkım..Gömleğini ütüledim..Pantolonunda orada..
Serkan:Tamam da..
Eylül:Ne ? Ne oldu ?
Serkan:Sen böyle mi ineceksin aşağıya ?
Eylül:Yaa..Konuştuk bunu..Karışmayacaktın..
Serkan:Ama ne yapıyım,çok güzel olmuşsun..
Yazar,
Gülümseyip ayağa kalktı Eylül..Günlerce bu doğum günü partisi için hazırlanmış,giyeceği kıyafet içinde Serkan'ı ikna etmeye çalışmıştı..Serkanda zaten çok uzatmadan izin vermişti..
Serkan'ın önünde durup gözlerini Serkan'ın gözlerine dikti Eylül..Eşini öpmeyi de ihmal etmemişti..Serkan da Eylül'ün bu hamlesine kayıtsız kalamayıp kendisine çekip öpmüştü eşini..
Serkan geri çekildiğinde üstündeki gömleğin düğmelerini tek tek açtı Eylül..Serkan'ın hoşuna gitmiş,halinden oldukça memnundu..Eylül hafifçe ayağını kaldırıp,öpecek gibi yapıp geri çekilince Serkanda kaşlarını çatmıştı..
Serkan:Oyun mu oynuyoruz karıcım ?
Eylül:Yoo..Sadece yardım ettim aşkım..Gömleğin askıda..
Serkan:Alırım ama bunun intikamını..
Eylül:Hıhı..
Eylül sinsice gülüp makyaj masasına geçmişti yeniden..Serkan da askıdaki kıyafetlerini alıp üstünü değiştirmişti bu sırada..Sonra da saçını fönleyip,parfümünü de -ki bu Eylül'ün en sevdiği parfümdü- üstüne boca etmişti..
Eylül:Napıyosun sen ?
Serkan:Sana intikamımı alırım demiştim karıcım..
Bu kez sinsice gülüp göz kırpan Serkandı..
Eylül:Ne ?
Serkan:Gece kollarımda olacaksın ya..Bu kokuya dayanamayacağını biliyorum..
Eylül:Sen var ya..Çok fenasın..
Serkan:Sen değilsin sanki..Biraz önce yaptığını unutmadım..
Eylül:Gel oğlum gel..Misafirlerimizi bekletmeyelim daha fazla..Sen baban gibi olma tamam mı ?
Eylül Umut'u kucağına alıp çıktı..Serkanda hemen yanlarına koştu..
Serkan:Neyim varmış benim karıcım ?
Eylül:Ehh..Sorun da bu ya..Maşallah,kusursuzsun..
Serkan:Bunu biliyorum..Bak yaptığımız çocuk bile kusursuz..Çok can yakacak benim oğlum..
Eylül:Bu düşüncelerini kendine bırakta,misafirlerimizin yanına gidelim artık kocacım..
Serkan:Hay hay..
Serkan gülüp Eylül'ün elinden sımsıkı tuttu..Ve beraber aşağıya indiler..
Uzun zamandır güzel günleri bekleyen herkese gelsin bölüm 🙈💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..