4 ay sonra,
Her şey güzel gidiyordu..Şirket düzene oturmuş,projeler başlamıştı..Birkaç şirket ile çekimler de tamamlanmıştı..
Umut bebek 6 aylık olmuştu artık..Bazen şirkete geliyordu anne ve babasıyla bazen de Nazan bakıyordu Umut'a..Kimi zaman da Eylül şirkete gelmeyip oğlu ile ilgileniyordu..
Bugün de çocuk ve anne kombini ile ilgili bir çekim vardı ve Eylül ile Cemre çekime katılmışlardı.
Cemre:Eylül hanım..Bence küçük hanımın yanına siz geçebilirsiniz.
Eylül:Ben mi ? Cemre hanım..Zaten bir mankenimiz var..Hem ben ne anlarım ?
Cemre:Ya hadi..Merak etme Buse de dergide yer alacak..Ama seninde dergide olman çok iyi olacak..Hem bu şirketin patronlarından çocuğu olan sadece sensin..Eminim çok iyi pozlar yakalayacağız.
Eylül:İyi ama..Neyse tamam,birkaç kare olabilir..
Cemre:Gel ben seni hazırlıyım..
Birkaç dokunuştan sonra Eylül hazırdı..Çocuk mankenlerle bir de diğer manken ile pozları çekilmişti..
...
Çekimlerin ardından Cemre ve Eylül şirkete geldiler..Umut bugün Nazanla birlikte Serkanların evindeydi..
Eylül:Kahve içeriz değil mi ?
Cemre:Çok iyi olur..Bizimkiler nerede ? Görünmüyorlar..
Eylül:Toplantıda Serkan ve Güney..Songül'ün de dersi var biliyorsun..
Cemre:Aa evet..O bugün çok yoğundu..Yarın da gelinlik provası falan var..
Eylül:O yarın mıydı ?
Cemre:Evet..Meralle gidecekler..Bizim şu sıralar yoğun olduğumuzu bildiğinden..
Eylül:Ya aynen..Senin sınavların da başlayacak yakında..İzin alabilirsin Cemre..Ben idare ederim seni
Cemre:Bakıyım duruma göre hareket ederim..
Serkan kapıyı tıklayıp içeriye girmişti..
Serkan:Aşkım..Sibel söyledi geldiğinizi..Eve gidersin diye düşünmüştüm
Eylül:Beraber gideriz dedim canım..Zaten bırakmamız gereken dosyalar vardı.Toplantı nasıl geçti ?
Serkan:Çalışanları değerlendirdik biliyorsun..Şuan her şey yolunda ama yine de kontrol edeceğiz sürekli..
Cemre:Serkan biliyor musun bugün Eylülde çekime katıldı..Çok güzel pozlar çıktı..
Serkan:Bundan haberim yoktu..
Eylül:Bir anda oldu bende anlamadım aşkım..Ama güzel oldu..
Serkan:Mankenlerle ilgili bir sorun mu oldu ?
Eylül:Hayır hayır..Her şey yolunda..
Serkan:İyi o zaman..Çıkalım mı canım ? Oğlumu özledim..
Eylül:Ya evet..Bir ara görüntülü konuştuk ama kısa sürdü yoğunluktan..
Serkan:Gidelim o zaman..Cemre senide bırakalım..
Cemre:Aa yok..Biz Gökhanla dışarıya çıkacaktık.Siz benim yerime Umut'u da öpün..
Eylül:Tamam canım selam söyle,görüşürüz..
...
Serkan arabayı eve değilde bir cafeye sürmüştü..Kısa bir anne baba saati yapma fikri hiç kötü değildi..
Eylül:Ama bir kahve içip çıkalım aşkım..
Serkan:Tamam canım,merak etme..Bende oğlumuzu özledim..İlk defa bu kadar ayrı kaldık..
Eylül:Ya evet..O kadar özledim ki..Tüm gün aklım ondaydı..
Serkan sandalyesini Eylül'e yaklaştırıp saçlarıyla oynadı..
Serkan:Güneyle konuştum..Haftaya birkaç gün uzaklaşalım İstanbuldan..Küçük bir tatil yapalım
Eylül:Aa iyi fikir..Yazın bir şey yapamamıştık.Sende dinlenmiş olursun..
...
Yarım saat sonra cafeden ayrılıp eve döndüler..Serkan arkadan geliyordu..Eylül kapıyı açıp içeriye girdi ama ışıklar yanmıyordu..
Eylül:Anne ? Anne..Yukarıda mısınız ?
Evde seste yoktu..Serkan geldi o sırada..
Eylül:Aşkım..Burada değiller..
Serkan:Umut'un odasında olabilirler canım..Gel bakalım..
Umut'un odasına çıktılar..Lamba açık değildi..Serkan lambayı açtı..Nazan yerde baygın yatıyordu..
Eylül:Anneeee ! Serkan burada ne olmuş ! Annee ! Kalk ! Umut..Serkan U-Umut yok !
Serkan:Nasıl ya..Nasıl yok Eylül..Ne diyorsun sen! Annee ! Anne kalk !
Eylül ve Serkan delirmiş gibi tüm eve baktılar ama Umut yoktu..
Ayy🙊
Bu arada bölüm 60 💥 Diğer bölüme gelen tüm yorumlara teşekkür ederim,iyiki yanımdasınız💜-Umut'a ne oldu sizce ?
-Eylül ve Serkan arasında yeni bir gerilim yaşanır mı ?
-Günün en sevdiğiniz anı nedir ?
-Hangi mevsimi daha çok seviyorsunuz ?
-Denize gitmeyi mi yoksa karlı bir havada aktivite yapmayı mı seversiniz ?
-Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
-Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?
-Sence gelmiş geçmiş en iyi 3 Türk dizisi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..