Polisler Eylül'ü bir hastanede bulduklarını söyleyince Serkanlarda soluğu hastanede aldılar..Eylül'ün olduğu yeri öğrendiler hemen..
Serkan:Ya doktor nerede ! Neden kimse bize bir şey söylemiyor !
Güney:Serkan dur..Böyle hiçbir şeye varamazsın..Gelirler şimdi
Serkan:Bekleyemiyorum ! Üç gündür buradaymış.Nasıl haber vermezler bize ya!
Gökhan:Üstünden kimlik çıkmadı dediler ya.Bak doktor çıktı..
Doktor kapıdaki kalabalığı görünce yanlarına geldi hemen..
Doktor:Sizler içerideki bayanın yakınları mısınız ?
Serkan:Evet..Evet ben eşiyim..Eşim nasıl ? Onu görebilir miyim ?
Doktor:Eşiniz üç gün önce sabaha karşı getirildi buraya..Yolda baygın bulmuşlar..Buraya getirildiğinde bebeğin kalp atışları yavaşlamıştı..
Serkan:N-ne ?
Doktor:Gerekli müdahaleyi yaptık..Bebek hayata tutunuyordu ama..
Cemre:Ama ne ? Söylesene ne diyorsun ! Eylül iyi mi ? Bebek iyi mi !
Doktor:Birkaç saat önce bebeği kaybettik..Çok üzgünüm,başınız sağolsun..Eylül hanımı uyutuyoruz..İlacı akşama doğru keseceğiz ama bu süreç onun için çok zor olacaktır..
Güney:Siz ne diyorsunuz ? Bebek nasıl ölür ?
Doktor:Çok üzgünüm..Ben yine geleceğim..
Serkan olduğu yerde kalakalmıştı..Kızlar ise hem çok öfkeli hem de çok üzgünlerdi..Songül Serkan'ın gidip vurmaya başladı..
Songül:Mutlu musun ! Onları korumak isterken ne hale getirdiğini gördün mü ! Mutlu musun Serkan ! Her şeyi mahvettin! Bebek gitti..Bebek öldü..Sen Eylül'e öyle davranmasayd-
Güney:Songül yeter ! Yeter ! Görmüyor musun halini ! Yapma !
Kader:Kardeşimizi mahvettin ! Biz onu sana emanet ettik ! Sen ona en büyük zararı verdin !
Gökhan:Kızlar yapmayın..Şimdi sırası değil..
Serkan odanın kapısının önüne geçip yere oturdu..O kadar kötüydü ki..O böyle olmasını istememişti..Hiçkimse istemezdi..
Serkan:Eylül..Eylül beni duyuyor musun ? Ben..Ben böyle olmasını istemedim..İster miyim hiç ? Korktum Eylül..Annem sana bir şey yapar diye korktum..Bu yüzden oldu her şey..Sözümü tutamadım..Özür dilerim..Çok özür dilerim..Katilim ben..Çocuğumuzun katiliyim..
....
Güney:Serkan..Serkan kalk ! Serkan ! Serkan uyan !
Serkan uyanmayınca Güney yanıbaşındaki suyu Serkan'ın yüzüne attı..Serkan ancak o zaman uyanabilmişti..
Serkan:Güney..
Güney:Kalksana abicim ya..Ne katili ? Ne diyorsun sen ?
Serkan:Eylül nerede ?
Güney:Ne biliyim lan ? Kavga ettik demedin mi ? İçip geldin buraya..Nereden biliyim ben karın nerede ?
Serkan:Güney sen ne saçmalıyorsun ya ? Eylül hastanedeydi..Polis aradı bizi..Bebeğimiz ölmüştü..
Güney:Tövbe de lan..O kadar da büyük bir şey değildir herhalde bu kavga..Sızıp kalmasaydın anlatacaktın ama..
Serkan:Kabus muydu yani her şey ? Eylül'ü baygın bulmadılar..Bebeğimiz ölmedi öyle mi ?
Serkan kabusunu ancak üzerinden atabildiğinde Güney'e olan biteni anlatmıştı..
Güney:Yuh ! Bunu da mı yaptı ? Sende Nazan teyzeye uyup karınla çocuğunu bırakacaktın öyle mi ?
Serkan:Sus sus..Ben Eylül'e gidiyorum..Konuşacağım her şeyi..
Güney:Önce bir duş al..Kendini topla da öyle git..Bende kahvaltı hazırlıyım..
Serkan:Haklısın tamam..Eylül'ü arıyım bende önce
Güney:Uyuyordur bence..Saat daha 7..Hiç arama..Bir çiçek al git..Konuş her şeyi..Özür dile kızdan..
Hadi iyisiniz bu kez 🙄 eysermehdamhikayeler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..