Serkan'ın doğum günü bahanesiyle toplanmış uzun zaman sonra bir arada güzel bir akşam geçirmişlerdi..Serkan ve Güney bu fırsatta planlarını da anlatmışlardı..Herkes çok şaşırsa da destek olmuşlardı onlara..
Herkes geç saatte eve dağıldığında Eylülde son toparlamaları yapıyordu..Umut'u odaya götürmüştü Serkan.Mathilda adını verdikleri küçük kedi de evin bir köşesinde uykuya dalmıştı çoktan..Serkanda mutfaktaki Eylül'ün yanına gitti aşağıya indiğinde..
Eylül:Uyumadı dimi hemen ?
Serkan:Yok..Bu çocuk gündüz uyuyup gece uyumuyor..Baya gıcık bize..İlerde de bizi uyutup uyutup evden kaçar artık..Al başına belayı sonra..
Eylül:Ya aşkım..Şimdiden ileriyi görebiliyorum diyorsun yani ?
Serkan:Yani..Başıma gelecek olanı biliyorum..
Eylül:Sende mi öyleydin ?
Serkan:Hayır canım..Ne alakası var..Ben evime gider,babamın annemin dizinin dibinde otururdum..
Eylül:Hıhı tabi tabi..
Serkan:Yani evet..Bazen kaçıyordum tabi..Ama bazen..
Güldü Eylül..Serkan da masanın üstündekileri tezgaha koyuyordu..
Serkan:Çok az kalmış..Sen de yoruldun zaten tüm gün..Bırak hadi..Sabah hallederiz
Eylül:Ya kızlar halletti aslında ama işte..
Serkan:Hadi canım..Bırak..Zaten çok geç oldu..
Eylül:Tamam bırakıyorum..
...
Eylül mutfaktan çıkarken Serkan elinden tutup kendisine döndürdü Eylül'ü..Burun buruna gelmişlerdi..Ellerini Eylül'ün beline dolayıp gülümsedi Serkan..
Serkan:Öyle güzeldi ki bugün her şey..Sanki bir rüya gibi..Sabah gözlerimi açtığımda bunları yaşayacağımı düşünmezdim..Önce ailece kahvaltımız..Sonra bu akşam..Ve sahiplendiğin kedi..
Eylül:O kadar yaşananların üstüne banada çok iyi geldi..Şimdi kaç oldun babacık ?
Serkan:Ah..Bunu söylemek o kadar güzel ki..Bu yaşta bir çocuğumuz var..20..Çocuğumuz 20 yaşına geldiğinde biz onunla iyi anlaşabileceğiz..Onu anlayacağız..Sence de çok iyi değil mi ? Bence bir çocuk daha yapabiliriz biz..Hep birlikte büyürüz olmaz mı ?
Güldü Eylül..
Eylül:Bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum..
Serkan:Kim istemez ki çocuk sahibi olmayı ? Ne dersin..Bir tane daha bebek hiç fena bir fikir değil bence..
Eylül:Parmağına bakar mısın Serkan Özgün ?
Serkan:Hı..Şu mesele..Şimdi sen seni öpmeme bile izin vermezsin..
Eylül:Eh..Tabi..
Serkan:Şu yaşımda başıma gelmeyen kalmadı galiba..
Eylül:Şikayetçi misiniz Serkan bey ?
Serkan:Hayır..Hiç değilim..Olmam da..
Gülümseyip gözlerini Serkan'a dikti Eylül..Aslında şu yaşadıkları evliliklerinin ilk zamanında yaşayamadıklarının telafisi gibiydi..Tabi bir fazla ile..Umut..Minik bebekleri..
Serkan:Ama..Hem öpemezsin diyorsun hem de böyle bakıyorsun..Nasıl olacak bu ?
Eylül:Nasıl bakıyorum ?
Serkan:Söylersem kızarsın..
Eylül:Pisliksin..
Serkan:Bak..Söylemeden kızdın..
Eylül Serkandan ayrılıp salona geçerken sırıtıyordu..Serkanda gülerek peşinden gitti..
Serkan:Bi de böyle çekip gidiyorsun..Bu hiç adil değil Eylül hanım..
Eylül:Ehh ne yapıyım ? Sende bekar bir bayanla nasıl konuşacağını bilmiyorsun Serkan Özgün..
Serkan:Bak bak..Çocuğumuz var bizim..Bunu da düşün ama..
Eylül:Evet ama o zaman evliydik serkancım..
Serkan:Şart diyorsun yani..
Eylül:Tabi..
Serkan:Bari bir kere öpmeme izin ver..
Eylül:Bunu düşüneceğim..
Eylül koşar adımlarla yukarıya doğru giderken Serkanda koltuktaki yastığı alıp gülerek Eylül'ün arkasından attı..
Serkan:Bu hallere düşecek adam mıydın Serkan Özgün ?
Mini bir bölümle geldim bu kez 🙈
-sevdiniz mi bölümü ?
-şu tatlı hallerini dizide görmeyi nasıl isterdim..Ahh yine hüzünlendim..
-Hikaye nasıl gidiyor?
- Sizce kuracakları şirket ne üstüne olmalı 🤔
-Serkan'a tavsiye vermek isteseniz bu ne olurdu ?
-Eylül'e tavsiye vermek isteseniz bu ne olurdu ?
- Hikayede diğer çiftlere de yavaş yavaş değinmeli miyim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..