Plan

233 17 50
                                    

Seansın ardından eve gelmişlerdi..Umut uyurken Eylül ve Serkan da mutfağa geçti..Eylül seansta konuşulanlardan çok az bahsetmişti arabada..Serkanda üstüne düşmüyordu zaten bu konuda..

Serkan sandalyede oturuyordu Eylül de tezgahın üstündeki çikolatadan yiyordu..Serkan gülümseyip Eylül'ün elinden tutup kendisine çekti..

Serkan:Napıyosun sen ?

Eylül:Bırakmışsın buraya..Bana bakıyordu ye diye..Alsana sende..

Serkan:Hiç dayanamıyorsun değil mi ?

Eylül:En sevdiğimi almışsın..

Eylül konuşurken Serkan Eylül'ün burnuna, gözünün üstüne küçük küçük buseler bırakıyordu..

Eylül:Yaa..Serkan..

Serkan:Ne ? Karımı öpüyorum..Suç değil bence..

Eylül:Ama konuşturmuyorsun ki..

Serkan:Sen konuş,ben seni dinliyorum güzelim..

Eylül:Tolga bey dedi ki..

Serkan:Anlatmak zorunda değilsin..Hem aklını karıştırma..Güzel şeylerden konuşabiliriz..Yani sen konuş,ben de seni dinlerim..

Eylül:Çok yol katettik..Başaracaksın dedi..Seni anlattım bugün..Daha doğrusu bizi..

Serkan:Bizi..

Eylül:Nasıl tanıştığımızı..Liseyi..Nasıl evlendiğimizi..Biliyor musun ? O bizi zaten takip ediyormuş..

on gün öncesine kadar ağzından zorla laf aldığı karısının bugün kendisinin bir şeyleri anlatması Serkan'ın çok hoşuna gitmişti..Bazı şeyleri başarıyor olmak mutlu etmişti onu.

Serkan:Ee başka ?

Eylül:Böyle işte..Zaten yarıda bıraktı..Haftaya devam ederiz dedi..

Serkan:Peki..O zaman bizde haftaya kadar şehir dışına gidebiliriz..

Eylül:Nasıl yani ?

Serkan:Küçük bir tatil..Sen,ben..Tabi oğlumuz da..Ertelemiştik ya..Ne dersin ? Uyar mı sana ?

Eylül:Aslında çok iyi olur..Buradan uzaklaşmak istiyorum..

Serkan:Peki..Hemen gidelim o zaman..

Eylül:Hemen mi ? Şimdi mi ?

Serkan:Valizimizi hazırladıktan sonra hemen çıkabiliriz..Hadi gel..Beraber hazırlayalım..

Eylül:Sen ciddisin..

Serkan:Hiç olmadığım kadar güzelim..

Eylül'ü kucağına alıp odaya kadar götürdü Serkan..

Serkan:Hava soğuk..Ona göre alalım kıyafetlerimizi..Ben Uludağ'a gideriz diye düşündüm ama senin gitmek istediğin bir yer varsa oraya da gidebiliriz..

Eylül:Sen nereye gitmek istiyorsan oraya gidelim..

Aslında Serkan her şeyi ayarlamıştı..Tolga bey ile de görüşmüştü birkaç gün önce telefonda.Tolga bey de Eylül'e iyi gelebileceğini söyleyince planını uygulamaya başlamıştı Serkan.

Üçününde valizi hazırdı..Son olarak telefonlarını da almışlardı..Serkan valizleri indirirken Eylül üst katta kaldı..Umut'un odasına girdi..Umut hâla uyuyordu..Eylül gözlerini kapatıp kendisini toparladı önce..Tam üç haftadır kucağına almamıştı oğlunu..

Eylül:Yapabilirsin..Yapabilirsin Eylül..

Serkan valizleri yerleştirdikten sonra üst kata çıktı..Ama Eylül'ü Umut'un odasında öyle görünce hemen geri indi..Eylül neyseki farketmemişti onu.Aşağıdan seslendi..

Serkan:Aşkım..Valizleri yerleştirdim..Yukarıya gelmeme gerek var mı..

Önce sessiz kaldı Eylül..

Serkan:Eylül..

Eylül:Yok..Yok biz geliyoruz Serkan..

Serkan:Tamam canım! Bende Mathildayı alıyorum..

Mathilda da onlarla birlikte gidecekti..Serkan gidecekleri yerde küçük bir dağ evi ayarlamıştı..

Eylül kendisini toparladığında Umut'u kucağına aldı..Onu incitmemek için öyle çabalıyordu ki..Yavaşça yanağından öptü,kokladı oğlunu..Gözünden birkaç damla yaşta akmıştı..

Eylül:Ben..Özür dilerim..Çok özür dilerim..

Battaniye ile sardı sonra oğlunu..Ve aşağıya indiler..Serkan onları öyle görünce gülümsedi..Ama hiçbir şey söylemedi..Tolga beyle görüştükleri gibi davranıyordu..

...

Uzun bir yolculuk bekliyordu onları..Yavaş yavaş gideceklerdi..Zaten bu tatil kafalarını dağıtmak için, en çokta Eylül kendisini toparlasın diye yapılacak ilk ailece tatilleriydi..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin