Defne:Sana yapma dedim Eda..Plan iptal dedim..Ya nasıl yaptın ! Ben şimdi ne yapacağım..Serkan çok kötü..Eylül de yok..O planı çok önce kurmuştuk..Biz onlarla aile olduk dedim sana..Her şeyi mahvettin..
Nazan hemen içeriye girdi..Defne de telaş yapmıştı..
Defne:A-anne ?
Nazan:Kapat o telefonu ! Kapat !
Defne:Anne ne oldu ?
Nazan:Ne yaptın sen Defne..Nasıl yaparsın böyle bir şeyi
Defne:Ne yapmışım ben ? Ne oldu ?
Nazan:Duydum her şeyi..Aptal yerine koyma beni.
Defne:Anne bak ben..
Nazan:Nasıl yaptın bunu.Kıskançlığından yaptın her şeyi değil mi ! Sana onlar bizim ailemiz demiştim..Eylül olmasaydı batıyorduk..O kız sayesinde şirketimizi toparladık..
Defne:Anne ben çok..
Nazan:Bunu Serkan'a açıklayacaksın..Ne halt ettiysen..Serkan da Eylül de perişan..Eylül hamile. bizim kanımızı taşıyor o bebek..Ne haldeler şuan..
Defne:Anne ben bunu nasıl anlatıyım..Serkan beni asla affetmez..
Nazan:Sana yarına kadar süre veriyorum Defne !
Defne:Yapma noolur..
Nazan:Kızım,Eylül Serkan'ın yüzüne bakmıyor..Günlerdir yoktu..Serkan üç gündür Eylül'ü arıyordu..
Defne:Geldi mi Eylül ?
Nazan:Evet! Neler yaptıysan anlatacaksın Defne.
...
Serkan Eylül'e yaklaşmak istiyordu ama Eylül izin vermiyordu buna..
Serkan:Bak evimize..
Eylül:İstemiyorum ! Al bunu,bana yaklaşma !
Serkan:Hayır..Hayır buna izin vermem Eylül..Çıkaramazsın o yüzüğü! Terk edemezsin beni..Sen benim ailemsin..Sen..Oğlumuz..
Eylül:Artık bir anlamı yok ! Sakın peşimden gelme..
Eylül yüzüğü Serkan'ın avucuna bırakıp gider..Şirketin önünden hemen bir taksiye biner..
Nazanda toplantı odasına gelmişti.
Nazan:Serkan..Nerede Eylül ?
Serkan:Gitti..Beni terk etti anne..Yüzüğünü çıkardı..Bitti..Evliliğimiz..Yuvamız..Dağıldık biz..Beni affetmeyecek..
Nazan:Oğlum..
Serkan:Anne..Yalnız kalmak istiyorum..Sonra konuşuruz tamam mı ? Ben gidiyorum..
...
Eylül soluğu kızlarda aldı..Kızlar Eylül'ün iyi olduğunu görünce rahatlamışlardı..
Eylül:Bu gece burada kalabilir miyim kızlar ?
Songül:Kalabilirsin tabiki Eylül..Burası senin de evin..Gel..Çok yorgun görünüyorsun..
Eylül:Teşekkür ederim..Biraz uyusam..
Cemre:Tabiki..Rahat ol lütfen..Biz yemek falan hazırlayalım..Uyandığında da hep birlikte yemek yeriz..
Kader:Duş falan da al istersen kardeşim..
Eylül:Belki sonra Kader..
Cemre Eylül için yatağını hazırlamıştı..Eylülde odaya geçip uzandı..
...
Songül:Ya ne oldu bunlara ? Nazar falan değdi herhalde..
Meral:Yok canısı..Bu kadar erken yaşadıkları için her şeyi..
Cemre:Ne saçmalıyorsun Meral ? Bakın Eylül çok üzgün..Saçma sapan konuşup kızı bunaltmak yok tamam mı ?
Kader:Bunalmış zaten bunalacağı kadar..Serkan ne yaptıysa..
Songül:Ne olduysa kendi aralarında hallederler Kader.Karışma..
Meral:Yok canısı..Öyle kolay değil bu kez..Eylül yüzüğü çıkarmış..
Cemre:Ne ? sen ciddi misin Meral ?
Meral:Gördüm canısı..Yüzüğü yoktu..
...
Songülden haberi alan Güney Serkan'ın yanına gelmişti..Serkan evdeydi..
Güney:Oğlum gitsene karının yanına..Ne yapıyorsun evde ?
Serkan:Onu daha fazla kızdırmak istemiyorum..Çünkü hatalı olan benim..
Güney:İyi de böyle mi olacak ? Oğlum sizin çocuğunuz olacak..Geçmişten biri yüzünden evliliğin ne hale geldi..
Serkan:Eylül'ü bu halde daha fazla üzemem..O ne istiyorsa öyle olsun..
Güney:Ne yani..Boşanacak mısınız ?
Serkan:Eylül yüzüğü verdi bugün bana..Eylül bu yüzüğü kolay kolay çıkarmaz Güney..Beni sildi işte..Bitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Novela JuvenilEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..