Son Hazırlıklar

187 17 31
                                    

Herkes için kabullenmesi zor bir süreç olmuştu ama kabullenmekten başka da çareleri var mıydı ? Eylül ve Serkan'ın kararıydı sonuçta bu.Kimse kimsenin yuvasına,kararına karışamazdı..

Herkeste bir burukluk vardı..Onlar her zaman görüşecekti,kocaman bir aile olmuşlardı tabiki ama aynı şehirde olduğu gibi olmayacağını herkes biliyordu..

Nazanda önce sitem etmiş,sonra da kararlarına saygı duymuştu..Başka ne yapabilirdi ki zaten ?

Her şey ayarlanmıştı..Bodrum'a yerleşeceklerdi..Evlerini bile almışlardı..Hatta eşyalarının hepsini göndermişler,Serkan bir hafta boyunca orada kalmış,eşyaların yerleştirilmesine yardım etmişti..

Ve son birkaç geceleri kalmıştı..O birkaç günde de Nazanda kalacaklardı..Son toplantılar,son vedalar..

Serkan son üç valizi de bagajın arkasına yerleştirirken Eylül bütün evi kontrol ediyordu..Metin ve Umutta evin salonundaydı..Eylül her odaya girdiğinde gözleri dolu dolu oluyordu..Bütün yaşanmışlıklarını burada bırakıp gitmek zordu çünkü..Herkes için zor olurdu..Umut bu evde büyümüştü mesela..İlk adımları,ilk kahkahaları..Bu evde ilk partisi verilmişti..Güzel anılar da kötü anılar da vardı burada..

Şimdi güzel günleri görmek için bambaşka bir hayat kurmaya gidiyorlardı..Ve onları güçlü yapan şey de buydu..

Serkanda valizleri yerleştirdikten sonra yukarıya çıktı..Eylül'ü yatak odalarında görünce yanına gidip sarıldı..

Serkan:Biliyorum,zor..Ama alışacağız..

Eylül:Alışacağız..Masalımızın bir parçası olacak bu ev..

Serkan:Ve en önemli parçası..

Eylül:Gidebiliriz aşkım..

...

Önce çocukları Nazan'a bıraktılar..Sonra da şirkete gittiler..Şirkette sadece Güney vardı..Eylül buradan çıkınca kızlara gidecekti.Songül de orada olacaktı..Bu gece beşi birlikte kalacaktı..Serkan,Güney,Gökhan ve Mertte akşam yemeğine gideceklerdi..

Şirket yine onların olacaktı..Uzaktan yönetim işini yapacaklardı..Çünkü kuşkusuz ki en çok Eylül ve Serkan emek vermişti buraya.Güney diğer türlüsünü asla kabul etmemişti..

Eylül:Güney..Bak benim bütün dosyalarım,bilgilerim burada..Ben hepsini bilgisayarıma da aktarmıştım zaten..Olurda bir şey olursa diye dosyalara eklemiştim her şeyi..

Güney:Tamam..

Serkan:Bende aynı şekilde..Bilgisayarımda da var..Zaten sürekli irtibatta olacağız..

Güney:Tamam.

Serkan:Güney..Sen bizi dinliyor musun ?

Güney:Dinliyorum kardeşim..

Sesi titremişti Güney'in..Gözünde bir sürü anı canlanıyordu..Nereden nereye gelmişlerdi..

Serkan:Kardeşim..Yurt dışına falan gitmiyoruz..Gittiğimiz yer Bodrum..Uçakla bir saat..Yapma böyle..

Güney:Ne yapıyım oğlum..Kolay mı sanıyorsun ? Çocukluğumsun lan sen benim..Ben şimdi her sabah şirkete geldiğimde kimlerle çay içeceğim ? İşten bunaldığımda kimin yanına gidip salak salak davranacağım ? Öğlen yemeklerinde yaptığımız saçmalıkları kimlerle yapacağım ? Umut'u özlediğimizde nasıl kavuşacağız?

Eylülde duygulanmış..Gidip Güney'e sarılmıştı..

Eylül:Ya Güney..Sen mükemmel bir dostsun..Kardeşsin..Çok iyi bir amcasın..Biz seni çok seviyoruz..Umutta amcasını..

Güney:Özleyeceğim sizi..Ben sizi çok seviyorum..

Serkan:Bizde sizi kardeşim..

Son kez şirkette birlikte çay içtiler ve sonra da beraber çıktılar..Önce Eylül'ü kızların evine bıraktılar..Sonra da Gökhan ve Mert ile buluşmaya gittiler..

İsyancılara gelsin bölüm 🤪

deniiz04 zeyeyserrrr ❤️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin