Hazırlık

342 17 27
                                    

Birkaç gün içinde Gökhan her şeyi ayarlamıştı.Öğlenden sonra nikah kıyılacaktı..Eylül ile Serkan da bu süreçte evden dışarı çıkmamışlardı.Arkadaşları da dikkat çekmemek için gelemiyorlardı..Ne kadar belli etmek istemeselerde ikiside gergindi.Buradan gittikten sonra ne olacaktı ? İkisinin aklında da soru işaretleri vardı..

Serkan:Hiç böyle hayal etmemiştim..

Eylül:Anlamadım aşkım,neyi ?

Serkan:Liseden mezun olacaktık.Baloya falan gidecektik bizimkilerle..Sınavı kazandıktan sonra evlenecektik..Annem sevecekti seni..Onaylayacaktı bizim ilişkimizi..Ama hiçbiri olmadı..Kaçak gibi yaşayacağız..Ya sana bakamazsam ? Ya aç kalırsak Eylül ? Benim yüzümden sana bir şey olursa ?

Eylül:Serkan..Sen şu hayatta bana verilen en büyük hediyesin..Kahraman gibi..Ben senin yanında güçlüyüm..Sen yanımdasın diye ayaktayım..Evet zorluklar yaşayacağız ama beraber aşacağız..

Serkan:Kahraman gibi demek..Böyle mi düşünüyorsun gerçekten ?

Eylül:Evet..Seni tanıdığım ilk günden beri böyle düşünüyorum

Serkan:Seni seviyorum

Eylül:Bende seni seviyorum..

Serkan:Birkaç saat sonra eşim olacaksın..Çok heyecanlıyım

Eylül:Bende..

Serkan:Keşke bir gelinlik..

Eylül:Yapma noolur..Bunları düşünüp üzme kendini..Bugün bizim en mutlu günümüz

Konuşmaları kapıya vurulmasıyla bölündü.Serkan açtı kapıyı.Arkadaşları gelmişti..

Meral:Selaam..

Serkan:Hoşgeldiniz..Gelsenize..Bizde kahvaltı yapıyorduk..

Güney:Hiç gelmeyelim kardeşim..Hatta siz geliyorsunuz..

Serkan:Nereye ?

Kader:Siz gelin..Sürpriz..Hadi..Zamanımız çok az

Eylül de Serkanda hiçbir şey anlamasada söylediklerini yaptılar..Gökhan bir araba ayarlamıştı..

Serkan:Ya arkadaşlar..Ne oluyor ?

Güney:Sürpriz dedik ya..Merak etmeyin,hiçkimseye yakalanmayacaksınız.

Gökhan'ın ayarladığı arabaya binip gittiler..Biraz uzaktı gidecekleri yer..Hiçkimseye yakalanmamak için yapmak zorundalardı bunu..

Songül:Kızım bir rahat dursana !

Meral:Ay ne yapıyım canısı..Heyecanlıyız şurada dimi ? Sonuçta ilk kez en yakınımız evleniyor..

Kader:Valla Meral haklı..Bende çok heyecanlıyım..

Songül:İyi be tamam..Ne yapıyorsanız yapın

Güney:Ee gençler..Hadi bugün evleniyorsunuz ? Sonra ne yapacaksınız ?

Serkan:Biz..Biz şey..Aslında nikahtan sonra söyleyecektik ama

Songül:Anlamadım,neyi ? Eylül ?

Eylül:Biz..Bu akşam gidiyoruz..

Cemre:Hemen mi ! Eylül..Ya ama..

Serkan:Annem,Mesude teyze..Bi de o pislik..Bizi bulmadan gitmek istiyoruz.Bugün değilse birkaç gün sonra..Elbet gidecektik..Bizde hemen gidelim dedik

Gökhan:Karar verdiniz mi peki ? Nereye gideceksiniz ?

Serkan:Karadenize..Küçük bir köye..

Kader:Ama..Çok uzak..Çok uzak,hayır gitmeyin..Biz sizi görmeden nasıl yapacağız..

Eylül:Her şey yoluna girince elbet görüşeceğiz Kader..Hem bize gelirsiniz..

Serkan:Aynen..

Susmuştu herkes..Kimse kabullenecek gibi değildi ama yapacak bir şey de yoktu..

Yaklaşık bir saat sonra Gökhan arabayı durdurdu..

Gökhan:Evet geldik..

Eylül:Burası neresi ki ?

Songül:Ne sabırsızsın kızım..Kızlar siz Eylül'ü içeriye götürün..Gökhan sende Serkanla git..Biz de Güneyle eşyaları alıp gelelim

Gökhan:Tamamdır..Hadi arkadaşlar..

Küçük biraz da eski bir cafeydi burası..Kızlar cafenin arka tarafındaki odaya Eylül'ü götürdüler.Serkanda Gökhanla birlikte diğer odaya girmişti..

Songül:Evet..Geldim..Gelin hanım hazır mısın ?

Eylül:Kızlar..Neler oluyor anlamıyorum

Cemre:Meral şu poşeti verir misin ?

Meral:Al canısı..

Cemre poşetten beyaz bir elbise çıkarıp Eylül'e uzatır..

Cemre:Bir tanecik kardeşimiz evleniyor..Kuru kuru bir nikah yapıp mı vedalaşacağız ? Hadi Eylül giy bunu..

Eylül kızların getirdiği elbiseyi,Serkan da damatlığı giyer..Meral Eylül'e makyaj da yapar..

Meral:Çok güzel oldun kardeşim

Eylül:Kızlar..Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum..Çok teşekkür ederim..Her şey o kadar güzel ki..

Kader:Güzel ama..Sen gideceksin Eylül..Bir daha kim bilir ne zaman görüşeceğiz ? Belki de hiç görüşemeyiz..Ne yapacağız biz sen olmadan ?

Eylül:Yapmayın noolur..Kızlar biz gitmeye mecburuz..Görüyorsunuz..Her gün başka bir şey..Bir gün annem..Sonra Nazan hanım..Kemal zaten..Neler yaşattı hepimize biliyorsun Kader

Songül:Ağlamayın ulan..Kader..Yapma kızım..

Kader:Sen kendine bak önce.Dün gece yatakta ağlıyordun..

Songül:Ne yapıyım be ! İnsanlar kötü..Cezasını biz çekiyoruz !

Eylül:Kızlar..Bana söz verin..Ne olursa olsun kendinizi üzmeyeceksiniz..Kavga da etmeyin..Yapmayın işte..Bir arada olacaksınız..Değerini bilin bunun tamam mı ?

Eylül çantasından birer tane küçük kelebek çıkarır..

Eylül:Bakın..Bunu geçenlerde okul çıkışında almıştım takıcıdan..Size verecektim ama fırsat olmadı..Bende de var bundan..Ben ne zaman bir yerde kelebek görürsem siz geleceksiniz aklıma..Yanımdaymışsınız gibi..

Cemre:Eylül..

Eylül:Hepinizi çok seviyorum..

eyserciyazar ❤️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin