Dertleşme

283 18 19
                                    

Eylül'ü Serkan'ın söylediği yerde buldu Songül..Eylül eve gelirken aldığı simitlerden balıklara atıp balıklarla konuşuyordu..Songülde çaktırmadan Eylül'ü dinledi..

Eylül:Ne istiyor bu kadın hâla bizden ? Üşenmemiş İstanbuldan buraya kadar gelmiş.Gerizekalı.Sanki ben o istedi diye Serkandan ayrılacağım.Gözümü korkutuyor aklı sıra bi de..Sanki ben eski Eylül'üm.İstanbuldaki Eylül sandı herhalde beni.Aptal.Bizimle uğraşmaktan hiç vazgeçmicek.İyi yaptım dimi..Sizde bana hak veriyorsunuz değil mi ? Saygısızlık falan değildi bence yaptığım..Sevmek suç mu ? Fakir olmak,yurda verilmek benim mi suçumdu ? Anlıyorsunuz beni değil mi ? Valla sizin yerinizde olmak isterdim..Ohh hiç derdiniz tasanız yok..Oradan oraya yüzüp yaşıyorsunuz bu hayatı..Nazan gibi bir kaynananız yok..Mesude gibi bir anneniz yok..Kemal diye biri yok..Size bunları defalarca anlattım,sıkıldınız sizde ama ne yapıyım sizden başka beni böyle dinleyen biri mi var ?

Songül:Yani..Yok galiba..Cevap veremiyorlar baksana..

Eylül:Songül ?

Songül:Kızım sen ne yapıyorsun burada ? Balıklarla konuşuyorsun,kafayı yedin iyice..

Eylül:Ne var..Neriman hanımda çiçekleriyle konuşuyordu..O deli miydi ?

Songül:Nerimandan bahsediyoruz kızım..Normal miydi ? Deli tabi..Soruyor musun ?Başımıza ikinci Neriman olmada..

Eylül:Ben onu geçtim galiba..

Songül de Eylül'ün yanına geçip oturdu..Eylül balıklara simit atmaya devam ediyordu..

Songül:Balıklar patlayıp ölecekler,rahat bıraksana hayvanları kızım..Ver şunu bana ver..

Eylül'ün elinden simiti aldı zorla Songül..

Songül:Anlat şimdi..Nooluyor ? Neredeydin sen ?

Eylül baştan anlattı Songül'e başına gelenleri..

Songül:Oha..Bunuda mı yaptı ? Yuh diyorum başka bir şey demiyorum

Eylül:Aptal ya..Ruh hastası kadın.Hiç değişmemiş,hiç.Beni korkutacağını sandı ama aldı cevabını

Songül:Aferin iyi yapmışsın..Cadıya bak..

Eylül:Dimi ? Bencede çok iyi yaptım..

Songül:Bir dakika bir dakika..Sen balıklara bunu mu anlatıyordun

Eylül:Evet..Ben hep onlara anlatıyorum.Anlatmazsam delirecek gibi oluyorum..Baksana Serkan'a.Beni dinlemedi..Hep böyle oluyor işte..Kavga ediyoruz beni dinlemediği için..

Songül:Endişelendi çocuk

Eylül:Anlatacaktım ama o sarı öküz beni dinlemiyor ki.Sanki ben kaçırdım kendimi.Eve gelebilmek için neler çektim biliyor musun ? Telefonumuda unutmuşum evde..

Songül:Ee ne olacak şimdi ?

Eylül:Hiçbir şey..Hadi gidelim,kahvaltı yapalım,ben çok acıktım

Songül:Serkanla konuşmayacak mısın ?

Eylül:Hadi Songül..Gidelim..

Eylül Songül ile eve geldiğinde herkes meraklı gözlerle onlara bakıyordu..Serkan da Eylülle konuşmak istiyordu ama Eylül'ün sinirli olduğunu biliyordu..

Eylül:Ne bakıyorsunuz ? Geldim işte.Hadi kızlar kahvaltı hazırlayalım

Güney:Neredeydin kızım? Anlatmayacak mısın ?

Eylül cevap vermeden mutfağa gitti..

Songül:Ben Eylül'e yardım ediyim

Serkan:Songül dur..Ne oluyor ? Anlattı mı sana Eylül ?

Songül:Çok istiyorsan kendin sor karına Serkan

Güney:Haydaaa..Sana ne oldu kızım ? Evden çıkan değişip geliyor

Songül:Yok bir şey Güney sen karışma..

Serkan:Songül..Anlatır mısın lütfen..Ne oluyor ?

Songül:Off..Annen..Her şey annen yüzünden olmuş Serkan.Annen bizi takip ettirmiş..Sabaha doğru da Eylül'ü kaçırmışlar..Annende Eylül'ün karşısına geçmiş..

Serkan:Ne ! Saçmalama..Bunu yapamaz..

Songül:Yapmış işte.İnanmıyor musun ?

Meral:Ayy oha ama..

Songül:Serkan..Eylül hiç iyi görünmüyor..Onu bulduğumda balıklarla konuşuyordu..

Serkan mutfağa geçtiğinde Eylül'ü yerde baygın gördü..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin