2 hafta sonra..
Bu iki hafta Serkan ve Güney için çok yoğun geçmişti.Şirket için mekan ayarlama,mekanın bakımı,organize etme falan derken bazı zamanlar geç saate kadar şirkette kalıyorlardı.Güney'in sınavları olduğundan gündüzleri genellikle Serkan ustaların başında oluyordu.Her şey gelecek güzel günler içindi elbette.Onlar da kendilerince moda sektörüne girmişlerdi..Yabancı olmadıkları bir sektöre! Ve şu an için her şey yolundaydı.
Eylülle mutlu olan Serkan bir yandan da uzayan evlilik meselesi için de planlar yapıyordu.Bir nikah yeterdi elbette ama evlilik teklifi şarttı Serkan'a göre..İlkinde yapamadıkları her şeyi yapmak istiyordu..Çünkü zaman öyle bir şeydi ki durmasına engel olmak mümkün değildi..Umut bebek bile 40 günlük olmuştu..
Eylül'ün kızlarda olduğunu bilen Serkan şirketteki işleri Güney'e emanet etti ve eve erken gitti..Eve giderken yüzük almayı da ihmal etmedi ! Eve gittiğinde onu karşılayan ise Mathildaydı..Serkan elindekileri bir kenara bırakıp Mathildayı kucakladı..
Serkan:Mathildaa..Sen bizi mi özledin kızım ? Yalnız mı kaldın bugün hı ? Ama biraz sonra gelecek bizimkiler..Şimdi seninle hazırlık yapalım tamam mı ?
Mathilda'yı bırakıp poşetleri aldı Serkan..Mutfağa geçip Eylül'ün sevdiği şeylerden hazırlamaya başladı..
..
Eylülde kızlardaydı..Uzun zamandan beri dışarıya çıkmamış bugün Serkan geç geleceğini söylediği için de oğlu ile kızlara gitmişti..Aslında Serkan göndermişti demek daha doğruydu..
Songül:Eylül..Serkan ne alemde ? Güney iptal..Kaptırdı kendisini
Eylül:Serkanda aynı..Ama eve geldiğinde bütün yorgunluğunu kapıda bırakıyor..Nasıl yapıyor anlamıyorum ama çok enerjik oluyor..Benimle birlikte yemek hazırlıyor..Masayı topluyor..Umutla ilgileniyor..Bende şaşırıyorum..
Meral:Baya baya şirket sahibi oldunuz ha..Ne güzel..
Songül:Kızım sen yarınki sınavına çalışmıyor musun ? Lafa atlayıp duruyorsun
Meral:Ne yapıyım ya sıkıldım kaç gündür finallerden..Ohh sizinli bitti tabi,rahatsınız..
Kader:Seninde yarın bitiyor işte canısı..Söylenme
Meral:Tamam ya siz devam edin..
Cemre:Ee ne zaman açılış yapılacak ?
Eylül:Serkan haftaya dedi ama bilmiyorum..Belli olmaz..Kızlar..Ben artık gitsem iyi olacak..Hem Mathilda acıkmıştır..Yazık evde tek kaldı bugün
Songül:Tamam kardeşim..Yine görüşürüz zaten..
...
Eylül arabayla eve döndüğünde Umut'u da pusetiyle birlikte aldı..Serkan'ın arabasına bakındı ama görememişti..Demekki daha gelmedi diye düşünüp kapıyı açtı..Ama içeriden gelen güzel kokular da şaşırtmıştı onu..
Eylül:Serkan ? Serkan..Evde misin aşkım ?
Serkan:Evet canım..Mutfaktayım..
Mutfağa geçtiğinde şaşkınlığını gizleyemedi Eylül..Serkan bir sürü şey yapmıştı..
Eylül:Canım..Ne yaptın sen böyle ?
Serkan:Otursana..Ya da dur..Oturma..Odamıza çık önce..Oğlumu da bırak şuraya..
Eylül:Tamam ama..
Serkan:Biz seni burada bekliyoruz aşkım..
Eylül Umut'u bırakıp odaya çıktı..Mathilda'da peşinden gelmişti..Yatağın üstünde bir elbise ve küçük bir kutu vardı..Üstünde de küçük bir not..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..