Yeni Hayat

174 18 87
                                    

Bir hafta sonra,

Eylül ve Serkan dört gün önce hiç bilmedikleri bir şehirde yeni hayatlarına adımlarını atmışlardı.Evleri yine iki katlı villa tarzında bir evdi..Evin bahçesinden sonraki kısım da sahildi..Onlara ait olan bir bölge..Kendilerince yarattıkları küçük bir dünya..Yaz mevsimini geçtiklerinden kalabalık değildi yerleştikleri yer..Yaza kadar da düzenlerini kuracaklardı zaten..

Eylül kış bahçesine güzel bir kahvaltı hazırlıyordu.Serkan da Metin ve Umut ile birlikte evin içinde top oynuyordu..

Metin:Yaa enişte ! Yine gol attın ama..

Serkan:Üzülme ufaklık..Seni de yetiştireceğim ben..

Metin:Off ama..Bu haksızlık..Yendin bizi..

Eylül:Aa ne oluyor burada ? Ablacım ?

Metin:Serkan abi bizi yendi..Kaybettik..

Güldü Eylül..Serkanda Eylül'ün beline ellerini dolamıştı..

Serkan:Hazmedemiyor ufaklık..

Eylül:Ehh..Haklı çocuk..

Serkan:Merak etme güzelim onu da benim gibi her konuda başarılı yapacağım..

Eylül:Egoist seni..

Serkan:Yani..Olsun o kadar..

Serkan gülüp Eylül'e daha çok yaklaşmıştı..

Eylül:Ayy dur aşkım dur..Git üstünü değiştir..Terli terli..İğrenç..

Serkan:Ne o hanımefendi ? Beğenemediniz mi ?

Eylül:Hadi canım hadi..Elinizi de yıkayın kahvaltı yapacağız,sabah sabah bu enerjiniz gerçekten şaşırılacak derecede..Ablacım sende..

Serkan:Emir büyük yerden kayınço..Hadi bakalım..

Eylül Serkanla Metin'in hallerine gülüp oğlunu da alıp kış bahçesine geçti..Serkanla Metin gelinceye kadar Umut'a kahvaltısını yaptırmaya başlamıştı..

Serkan da Metinle birlikte gelmiş,Eylül'ün karşısına oturmuştu..

Serkan:Oldu mu karıcım ? En sevdiğin parfümü de sıktım..Tabi bu ufaklıkta faydalandı bundan..

Eylül:Mis gibi olmuşsunuz..

Serkan Eylül'e göz kırpınca Eylül ne söylemek istediğini anlamış Serkan'a ayağıyla vurmuştu masanın altından..

Eylül:Serkancım..Kahvaltını yap artık..

Serkan Eylül'ün tepkisine kahkaha atmış başını iki yana sallamış önündekilerden ağzına atıyordu..

Serkan:Ee ne yapıyoruz bugün ? Var mı bir plan ?

Eylül:Aslında çarşıyı dolaşabiliriz..Hava da fena değil..

Serkan:Olur..Güzel bir yemekte yeriz dışarıda..

Eylül:Aşkım kahvaltıdayken nasıl yemek düşünebiliyorsun? 100 kilo olacaksın..

Serkan:Niye canım ? O zaman beğenmez misin kocanı ? Hem sende hamilesin..Sürekli bir şey yerken görüyorum..

Eylül:Ne yani ? Ben çok mu kilo aldım ?

Serkan:Yani şey..Yook..Zaten daha iki aylık bebeğimiz..

Eylül:Ben anladım seni Serkancım..

Serkan:Hayda..

Eylül:Hadi kahvaltını yap..

Serkan:Aşkım ya..Hem ben seni her halinle beğenirim..Ki zaten kilo almadın..Dimi Metin ?

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin