Uyanma

224 17 42
                                    

Eylül uyanamayınca Tolga bey gitmişti.Yarın yeniden gelecekti..Serkan Tolga beyi gönderdikten sonra Eylül'ün yanına çıktı..Uyanmasını bekleyecekti..Dün akşama doğru yapılan sakinleştiricinin etkisi geçmek üzereydi..

Serkan Eylül'ün elinden tutup dudağına götürdü..Ben yanındayım dercesine defalarca öptü karısının elini..Süreç ne kadar uzun olursa olsun,ne yapılacaksa yapılsın yanında olacaktı Eylül'ün..Hiç pes etmeyecekti..

Aşağıda ağlayan Umut'un sesini duyunca Eylül'ün yanından çıkmak zorunda kaldı Serkan..Kapıdan çıktığı an da Mathilda'yı kapının önünde gördü yine.Mathilda üç gündür kapının önünden ayrılmıyordu..Serkan bu kez kapıyı açıp Mathilda'nın içeriye girmesini sağladı ve aşağıya indi..

Serkan:Songül..Ne oldu ?

Songül:Çok uykusu var ama ne yaptıysak uyumuyor Serkan..Mamasını da yemedi..

Cemre:Eylül'ü istiyor galiba..Ama şuan Eylül uyansa bile emziremez ki..Doktor en az bir ay dedi..

Serkan:Evet biliyorum..Cemre mamayı verir misin bana ?

Cemre:Tabi ama ne yapacaksın ?

Serkan:Odasında yedirmeye çalışacağım..Biriniz Eylül'ün yanında durur musunuz ? Uyanırsa..

Songül:Tamam ben çıkıyorum şimdi..

Serkan Umut'u alıp odasına çıkardı..Ama Umut mamasını ağzına almıyor çığlık çığlığa ağlıyordu..Serkan Umut'u yatağına bırakıp Eylül'ün kazaklarından birini alıp geri döndü..Umut'u ayağında sallarken Eylül'ün kazağını da Umut'un yastığına serdi..

Umut çok geçmeden sakinleşmiş ve gözlerini kapatmıştı..

Serkan:Ah Eylül..Bak ne haldeyiz aşkım..Çok özledik seni..

...

Eylül öğleden sonra gözlerini açtığında yanında Umut ve Serkan vardı..Umut uyuyordu,Serkan da Eylül'ün başında duruyordu..Umut'u görünce hemen ayağa kalktı Eylül.

Serkan:Canım..Dur..Dur lütfen..Hemen ayağa kalkma..

Eylül:Ne işi var yanımda..Niye yanımda uyuyor o..Serkan al onu..Götür buradan..

Serkan:Eylül o bizim oğlumuz..Yapma noolur..

Eylül:İstemiyorum...İstemiyorum!

Serkan Eylül'ü tutup sakinleşmesini sağlamaya çalıştı..

Serkan:Tamam,tamam yok bir şey..Sakin ol..Bak ben buradayım canım..

Eylül:Götür..Onu buradan götür..

Serkan:Aşkım..

Eylül:Zarar görecek..Ben yanındayım diye hep zarar görecek..Öldürecek onu..Bulacak yine..Kaçıracak..Bu evden götür onu..Bulamayacağı bir yere,benden uzak bir yere götür..

Eylül'e Kemal'in öldüğünü,Mesude'nin de katil olduğunu söylememişlerdi..

Serkan:Hayır..Hayır kimse bir şey yapamaz..Burada,evimizde..Yanımızda oğlumuz..Güvende Eylül..Sende Umutta güvendesiniz..

Eylül:Değil..Ya değil..Sana söyledim..Öldürecek onu..Serkan bana söylediler..Kemal oğlunuzu öldürecek dediler..

Serkan:Öyle bir şey olmayacak bitanem..Güven bana..

Eylül:Sen beni anlamıyorsun ki..Hiç anlamıyorsun..Ben sana söylüyorum..Kemal pislik Serkan..Bir sürü şey yaptı..Hatırlamıyor musun ? Biz onu öldü sandık..Dereye attık..Ama yine geldi..Benim boğazımı sıktı Feride hanımın evinde..Tehdit etti..Kaç kere..Burayı da buldu işte..Yine gelecek..Yine kaçıracak onu..Nasıl burada bırakırsın sen ! Ya sen onun babasısın..Onun güvenliğini düşünsene..

Serkan:Sakin ol..Hiçbir şey olmayacak..Oğlumuz annesinin ve babasının yanında güvende..

Eylül:Hayır değil ! O benim yanımda güvende değil! Sende korumuyorsun onu..Bebek o..Küçücük..Koru onu..Öldürmesin Kemal..

Eylülle böyle baş edemeyeceğini anlamıştı Serkan..Umut biraz Eylülle uyusun diye yanına getirmişti ama şimdi görüyordu ki hata yapmıştı..

Serkan:Güney ! Ya Güney ! Kızlaar ! Gökhan ! Mert !

Misafir odasındaki Mert hemen gelir..

Mert:Efendim kardeşim? Eylül..Uyandın..

Serkan:Mert..Umut'u al..Odasına götür..Sende yanında kal tamam mı ? Söyle aşağıdakilere buraya gelmesinler..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin