Eylül son toplantının ardından Serkan'a hiçbir şey söylemeden şirketten çıkıp eve gitti..O kadın aklına takılmıştı ve Serkan ona hiçbir şey söylememişti..Bu çok sinir bozucuydu..Duşun ardından odaya gidip uyudu Eylül.Serkan ise Eylül'ü arıyordu her yerde.Telefonuda kapalıydı..Eylül'ün bunu neden yaptığını çok iyi biliyordu ama yapacak bir açıklaması da yoktu..Arabaya bindiği gibi eve gitti Serkanda..Eylül'ü odada gördüğünde rahatlamıştı ama Eylül'e sinir olmuştu.Eylülde seslere uyanmıştı bu sırada..
Serkan:Ne yaptığını sanıyorsun ? Hiçbir şey söylemeden nasıl çıkarsın.Telefonunda kapalı !
Eylül:Umrunda olduğunu sanmıyorum Çık odadan !
Serkan:Ya niye böyle yapıyorsun !
Eylül:Niye mi ! Soruyor musun bunu gerçekten !
Serkan:Evet Eylül,soruyorum ! Neden !
Eylül:Serkan çık şuradan!
Serkan:Bak yanlış anladın tamam mı her şeyi ?
Eylül:Ya kız dibindeydi ! Mini eteğiyle masaya oturmuş..Neyini yanlış anlayacağım !
Serkan:Evet gördüğün saçma bir andı ama..
Eylül:Ama ne Serkan ? Açıklamasını yapabilecek misin ! Toplantı odasına ne zaman bizden önce insanlar girebiliyor..Şirket çalışanı bile değil üstelik!
Serkan:Diğer merkezde çalışıyor..Sen görmedin..
Eylül:Açıklaman bu mu Serkan ? Bırak ya ! Git başımdan.Seni görmek istemiyorum! Git !
Serkan:Biraz sakin olur musun ? Bebeğe bir şey olacak..
Eylül:Bebek..Tek düşündüğün bebek değil mi !
Serkan:Ya ne alakası var aşkım..Lütfen biraz sakin ol..
Eylül:Git Serkan..Ya çık ! Çık diyorum bakma bana öyle !
Eylül Serkan'ı odadan çıkartıp kapıyı kilitledi..
...
Sabahta erkenden şirkete gitti Eylül..Sinirleri çok bozuktu..Kendisini çalışmaya vermişti..Bir sürü dosyayı inceliyordu tek tek..
Serkanda Eylül'ün evde olmadığını görünce çıkıp şirkete gitti..Tahmin ettiği gibi Eylül dosyalara gömülmüştü..
Serkan:Yapma böyle..Ya şu halde olduğumuza inanamıyorum Eylül.
Eylül:Bir açıklama yapamayan sensin Serkan ! Uğraşma benimle,çık şuradan !
Serkan:Burası benimde odam.
Eylül:İyi ben çıkarım o zaman !
Serkan:Eylül..Ya dur..Tamam anlatacağım..
Eylül:Sabaha kadar ne düşündün acaba!
Serkan:Saçmalama..Gel,gel otur şöyle..
Eylül:Söyle ! Dinliyorum!
Serkan:Önce biraz sakin ol..
Eylül:Karışma bana Serkan ! Söyle ne açıklama yapacaksan !
Serkan:Birkaç proje bulmuştu..Onları anlatıyordu Eda hanım..Bende onları dinliyordum..Çok kısa bir vaktim vardı bu yüzden onu oraya aldım..
Eylül:Serkan ben çocuk değilim..Projeleri önce anneme sunuyorlar biliyorum ! Yalan söylemeye de başlamışsın ya bravo !
Eylül kapıyı çarpıp çıktı odadan..Serkan peşinden gitmek istedi ama yapamadı..
...
Güney Songül'e evlenme teklifi etmiş,Songül de kabul etmişti..Songül o kadar mutluydu ki..Kızlara anlatıyordu bütün detayları..
Songül:Ya kızlar..Biliyorum erken olacak ama..Hem nişanlılık süresi falan biraz uzar..Bilmiyorum ya..
Cemre:Çok sevindim kardeşim..Çok mutlu olacağınıza eminim..
Meral:Eylül ve Serkan gibi..Belki bir gün Güneyde senin bizimle görüşmeni yasaklar..
Songül:Saçmalama kızım..
Kader:Niye belayı çekiyoruz görüştürmez tabi Serkan diyen sen değil miydin ? Güneyde öyle düşünecek belki..
Songül:Ya kızlar yapmayın böyle..
Cemre:Sen onlara bakma Songül..
Songül:Ulan..Bir şeyi de bozmayın be..Bende gelmiş size burada ne anlatıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..