Öfke Sonucu

189 16 22
                                    

Büşra yukarıda şoka girmiş,kalakalmıştı..Eylülde bayılmıştı..Ne yapacaktı şimdi Büşra ? Ablasına bir şey olursa ? Kendisine geldiğinde aşağıya koşarak indi..Eylül'ün başını dizine alıp uyandırmaya çalıştı..

Büşra:Abla..Abla,aç gözlerini ! Abla..Ben..Ben çok özür dilerim..Ölme..Abla,ölme ! Aç gözlerini,noolur aç..

Büşra ne yapacağını bilmiyordu..Sehpanın üstündeki Eylül'ün telefonunu görünce alıp Serkan'ı aradı ama telefon kapalıydı..Sonra da Songül'ü aradı..Songül birkaç çalıştan sonra açmıştı..

Songül:Kardeşim ?

Büşra:Songül abla benim Büşra..Çok kötü bir şey oldu..Bir şey yapın noolur..

Songül:Büşra ne oldu !

Büşra:Ablam..Ablam..Merdivenlerden..

Songül:Ne ! Ne diyorsun sen Büşra ! Serkan nerede!

Büşra:O yok..Yok..Umutla Metin'i aldı gitti..Metin'i yemeğe götürdü..Arıyorum kapalı telefonu.

Songül:Tamam bak biz geliyoruz..Ben ambulansı da arıyorum..Sakin ol tamam mı ?

Büşra:Hemen gelin,noolur hemen gelin..

Songül:Tamam Büşra kapat..

...

Songül Güneyle yola çıktı..Kızları da aramıştı..Tabi onlardan önce ambulansıda..

Songül:Off..Güney nasıl oldu bu ? Bebek çok küçük..Başı falan mı döndü acaba ? Ya bebeğe bir şey olursa..

Güney:Bilmiyorum Songül..Sakin olmamız lazım..

Songül:Eylül'ü bu kez toparlayamayız Güney..Bir şey olursa..

Güney:Kötü düşünmek istemiyorum..Sende düşünme lütfen..Serkan'a ulaşamadın değil mi ?

Songül:Hayır..Kapalı..

...

Serkan çocuklarla eve döndüğünde evin önünde ambulansı görünce çok korktu..Umut'u kucağına alıp hemen eve koştu..Metinde koşarak arkasından geliyordu..

Serkan:Ne oluyor ! Burada ne old-Eylül ? Eylül ! Aşkım !

Büşra:Serkan abi..

Serkan:Eylül'e ne oldu Büşra ! Ne oldu söyle !

Büşra:Merdiven..Merdivenden..

Serkan'ın başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü..Yüreğinde öyle bir sızı olmuştu ki..Sanki bir şeyler kopup gitmişti..

Güneyler de gelmişti bu sırada..Kızlar da..

Kader:Eylül ! Eylül,kardeşim !

Cemre:Nasıl oldu bu..Ya kardeşimiz iyi mi !

Görevli:İlk müdahaleyi yaptık..Hastaneye gitmemiz lazım..

Serkan:Eşim..Hamile..Bebeğimiz olacak..Onlara bir şey olmasın..

Eylül'ü sedye ile kaldırdıklarında yerdeki kanı görmüşlerdi..Serkan kana bakıp kalmıştı..Ne yani ? Yüreğinde kopan şey..Olabilir miydi ? Bebek için hevesleri..Hayalleri..Onca şey..Boşa mıydı ? Hayal kırıklığına uğramak,acı çekmek için miydi her şey ?

Serkan:Hayır..Hayır ! Bebeğimiz..

Güney:Serkan..Hastane..Hastaneye gitmemiz lazım..Hadi kardeşim..

...

Hastaneye gelmişlerdi..Eylül'e müdahale ediliyordu..Büşra bir köşede ağlayıp duruyordu..Serkan da korkuyla koridorda dolanıp duruyordu..Öfkeyle Büşra'nın yanına gidip kollarından tuttu..

Serkan:Ne oldu ! Biz evden çıktıktan sonra ne oldu Büşra !

Büşra:...

Serkan:Konuş ! Konuş,susma ! Delirtme beni !

Güney:Serkan..Ne yapıyorsun abi..Kız zaten çok korkmuş..

Serkan:Eylülle kavga edip duruyordu ! Eylül Büşra hanımın doğum gününü kutlamak için aldı çocukları yurttan.Ama hanımefendi sağolsun hevesimizi kursağımızda bıraktı.Eve gittik..Sonra ben Metin'i yemeğe götürdüm..Eylül Büşrayla konuşacaktı!

Cemre:Büşra ?

Serkan:Ya konuş ! Bak konuş Büşra ! Canını yakmak istemiyorum !

Büşra:Biz..Biz ablamla konuşuyorduk..Sonra o..Ben onu yanlışlıkla..

Songül:Ne ! Sen mi yaptın bunu !

Büşra:Ben..Ben çok kızg-

Serkan:Sus ! Sus artık ! Sen var ya..Annen gibisin ! Eylül'ü haketmiyorsun ! Onlara bir şey olursa..Çocuğuma ya da karıma..Seni mahvederim Büşra ! Defol git şimdi ! Gözüme görünme!

Herkes şok olmuştu..Büşra nasıl bu hale gelmişti ? Şimdi ne olacaktı ? Bebek ya da Eylül..Hayata tutunabilecekler miydi ?

Doktor kısa bir süre sonra odadan çıkmış,Serkanların yanına gelmişti..

Doktor:Hastanın eşi ?

Serkan:Benim..Eşim iyi mi ? Bebeğimiz..

Doktor:Ben..Şuan ne söyleyeceğimi bilmiyorum..

💔💔

ctakmerve 💜

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin