Serkan'ı bir ses uyandırmış..Muavinden başkası değildi bu..
Muavin:Beyefendi..Beyefendi..
Serkan:Ne oluyor ya ?
Muavin:Geldik..Artık otobüsten inmeniz gerekiyor..
Serkan:Nereye geldik,anlamadım..
Muavin:Bodrum'a..Hatırlamıyor musunuz?
Serkan yine sarhoştu anlaşılan..Ve otogara gidip bilet almıştı..Ama şuan hiçbir şeyi hatırlamıyordu ki.Otobüsten indikten sonra bilet satış yerine gitti..
Serkan:İstanbul..Tek kişilik bilet..
Görevli:Beyefendi..Sezon olmadığı için her gün otobüs olmuyor malesef..Birkaç saat önce İstanbul otobüsümüz yola çıktı..İstanbul'dan Bodrum'a gelen otobüste daha yeni giriş yaptı otogara..
Serkan:Off..Kaç gün sonra olur gidiş ?
Görevli:Üç gün sonra..Bilet verelim mi ?
Serkan:Ver bir tane..
Serkan bileti alıp sahile indi..Yıllar sonra burada ne işim var ki dedi kendi kendine..Akşam için hiçbir şey hatırlamadığı içinde sövdü kendisine buraya bilet aldığı için..Derin bir nefes aldı..Her yer cıvıl cıvıldı burada..Baharın geldiği nasıl da belli oluyordu! Tarih..Bugün ayın 13 ü idi..2 gün sonra da Umut'un doğum günü..5 yaşına girecekti..Aklına Eylül'ün Umut için hazırladığı ilk doğum günü partisi geldi..Nasıl da mutlulardı o zaman!
Flashback,
Serkan ellerini Eylül'ün beline dolamışken Eylül de Serkan'ın omzuna bırakmıştı ellerini..Ve aralarında sohbette başlamıştı tabi..
Serkan:Teşekkür ederim aşkım..
Eylül:Bu teşekkür niçin aşkım ?
Serkan:O kadar çok şey var ki..Eşim olduğun için mesela..Beni sevdiğin için..Oğlumun annesi sen olduğun için..Bana olan güvenin için..Oğlumu bu dünyaya getirdiğin için..Bana bu aileyi kurma şansı verdiğin için..
Eylül:Seni seviyorum..Ve seninle bu aileyi kurmak benim en büyük şansım..Sen benim her şeyimsin..Yeniden dünyaya gelsem evleneceğim tek kişi sen olursun..
Birbirlerine bakıp gülümsediler..ve danslarına devam ettiler..
Serkan:Her şey o kadar güzel ki..Hepsini kendi ellerinle hazırladın..Hiç yoruldum bile demedin..
Eylül:İlk yaş..Çok önemli bence..Oğlumuza anlatacağımız masalı unuttun mu ? Bu da onun masalı..
Serkan:Üçümüzün masalı..
Eylül:Ona ilkleri yaşatmak istiyorum..Her şeyi bizden görsün,bizden öğrensin..Öyle bir insan olsun ki..Merhamet,vicdan..Karşısına çıkan her insana iyi davransın..Küfür etmek,incitmek,insanlara yalan söylemek ne bilmesin..
Serkan:Ben onun bizi hep gururlandıracağına inanıyorum..Çünkü onu sen yetiştiriyorsun..
Eylül:Biz..Her şeyi birlikte yapıyoruz aşkım..
...
Serkan bu güzel anları eliyle silermiş gibi yaptı..Ne acıydı..Eylül ona seninle bu aileyi kurmak benim en büyük şansım demişti bir zamanlar..Ve ona her fırsatta kahramanı olduğunu dile getirirdi..
Serkan:Kahramanlar da ölürmüş Eylül..Kahramanın öldü..
Serkan çıkıp yürümeye başladı..Çarşıya gitti,boş boş bakıyordu..Her sokağında Eylül,Umut ve Metin ile anısı vardı.Ve herkes şuan sanki Serkan'ın gözünde onlarmış gibi geliyordu..
...
Umut ve Metin Gökhanları yine esir almıştı..Kumsalda top oynayıp duruyorlardı..Eylüller de çay demleyip kumsala geçmişti..Nazan da vardı bu kez..Masal ve Öykü kendi hallerinde barbie bebekleri ile oynuyorlardı..
Kader:Umut..Çok hareketli değil mi ?
Eylül:Aynı zamanda bilmiş..Bazen öyle şeyler söylüyor ki şaşıp kalıyorum..Bilmediği araba markası yok..Futbolcuların hepsini biliyor..
Nazan:1. sınıfa başlasın o zaman gör sen onu..
Eylül:Ahh..Beni yoracağına eminim anne..Zekası fazla geliyor küçük beye..Tabi Metinde aynı..Karşımda sanki iki koca adam var..
Meral:Serkan burada olsaydı kesin eee kimin oğluyla kayınçosu der kendini överdi kesin..
Kader:Kızım..Sussana biraz..Ne boşboğaz bir insansın..
Eylül'ün de yüzü düşmüştü..Aklına Serkan'ın her fırsatta kendisini övdüğü anlar gelmiş,sonra da kendi kendine kızmıştı..Sanki çok umrundasın ya..Salak salak şeyler düşünme kızım diye kendisine söylenmişti..
Meral:şey..Eylül..
Eylül:Tamam Meral..Yok bir şey..
Masal:Anne ! Anneee !
Eylül:Oyy..Gel kızım..Ne oldu ?
Masal:Denizde yüzelim..Nooluy!
Eylül:Ahh hayır..Daha iki ay var..
Masal:Ama anne..
Öykü:Balıklar yüzüyo ama..Gördük biz..
Cemre:Yaa ben sizi yerim !
Eylül:Annecim..Balıkların evi orası ama..Nasıl bizim evimiz var..
Masal:Onlarda anneleyiyle mi yaşıyo? Onlayın da mı babası yok ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..