Sahil

309 19 35
                                    

Eylülle Serkan arkadaşlarını önce çay bahçesine götürdüler..Sonra da sahile indiler..Sezon yavaş yavaş başlamak üzereydi.Bu yüzden herkes hazırlık yapıyordu..Güzel,temiz bir havası vardı yaşadıkları yerin...

Serkan:Millet siz şurada oturun,ben kola çekirdek falan alıyım

Güney:Dur bizde gelelim seninle

Serkan:İyi tamam siz bilirsiniz

Güneyle Gökhanda gidince kızlar yalnız kalmışlardı.

Kader:Ya ben bayıldım buraya..Ne güzelmiş,anlattığın kadar var Eylül

Eylül:Öyle evet..Küçük bir yer ama güzel..Yazın daha cıvıl cıvıl oluyormuş..Baksanıza çalışmalar yapıyorlar

Meral:Güzel de..Siz burada ne yapacaksınız Eylül ?

Eylül:Meral..Ya ne istiyorsunuz ki ? İstanbul'a dönüp başımıza neler geleceğini izlememizi mi ?

Cemre:Hayır Eylül,öyle değil tabiki..Hayatınızı düzene koymanızı istiyoruz sadece..Şehir şehir olmayacağını biliyorsunuz ikinizde

Eylül:Mecbur kalınca öyle bir oluyor ki Cemre.Bak,yurtta kalmayız diyorduk ikimizde.Ama alışmıştık öyle değil mi ?

Cemre:Her şeye de bir cevabın var

Eylül:Siz zorluyorsunuz beni..Evlilik fedakarlık istiyor kızlar.Bazı şeylerden vazgeçeceksin ki sevdiğin adamla mutlu olacaksın..Vazgeçmem gerekiyordu bende vazgeçtim..Bir gün evlendiğiniz zaman anlarsınız.Kızlar,biz günlerce yemek yiyemiyorduk,bir ekmek ya da yarım ekmekle günlerimizi geçirdiğimiz oldu.Ben Serkan aç kalmasın diye dokunmadım bazen o ekmeğe,Serkan da ben aç kalmıyım diye..Bu ne demek biliyor musunuz?

Songül:Tamam kardeşim,sakin ol..Bizde kapatalım artık bu konuyu..Başka şeyler konuşalım..

Kader:Tamam..Aa Eylül..Canısı sana anlatmadı değil mi ?

Eylül:Neyi ? Ne oldu Meral ?

Cemre:Canısı da sevgili yaptı..Anlatsana Meral..

Akşama kadar gezdiler o gün..Sonra da eve geçtiler..Eylül kızlar için kendi odalarına yatak hazırladı..Güneyle Gökhan'a da salona hazırladılar..

Songül:Ee siz nerede uyuyacaksınız ?

Cemre:Evet ya,böyle olmadı ki

Eylül:Rahat olun..Biz burada bir tanıdığımızda kalacağız,sabah erkenden geliriz,buraya Serkan anahtarı da bırakacak

Güney:Böyle de olmadı ki

Serkan:Kardeşim saçmalama..Rahat rahat uyuyun,Eylül'ün dediği gibi erkenden geliriz biz

Eylülle Serkan arkadaşlarını evlerinde bırakıp çıktılar..Gidecekleri birileri yoktu ama öyle söylemek zorunda kalmışlardı..

Serkan:Ahmet dün şezlongları ayarlıyordu..Oraya gidelim aşkım..Sabahta erkenden döneriz

Eylül:Olur canım..Belli etmeyelim ama tamam mı ?

Serkan:Aynen..Hadi gel gidelim..

Sahile indiler birlikte..Şezlonglarda yatmaktan vazgeçip kuma uzandılar..Eylül Serkan'ın koluna uzanmıştı..Serkan da Eylül'e sarılmıştı..

Serkan:Yoruldun bugün..Hadi kapat gözlerini..

Eylül:Hayat ne garip değil mi aşkım ? Nereden nereye geldik..Bir park meselesi bizi nereye getirdi

Serkan:Şu hayatta başıma gelen en güzel şey sensin zaten..Eğer başka biri olsaydı benimle bu hayata katlanamazdı ama sen bir an bile şikayet etmedin

Eylül:Asıl sen o hayatından bu hayata sürüklendin..Senin yaptığını kimse yapmazdı

Serkan:Düzelecek her şey..Ne zaman bilmiyorum ama el ele yoluna koyacağız..Önce para biriktireceğiz..Çok olmasına gerek yok..Sonra yaşayabileceğimiz bir şehir..

Eylül:Sonra ?

Serkan:Sonra da bir bebeğimiz olur..Belki sonrasında bir tane daha..

Eylül:Ne ? Bebek mi ?

Serkan:Yani..Hemen değil,önce kendimize bakabilmeliyiz..Ama sonra tabiki bir bebeğimiz olacak..Anne olduğunu göreceğim..İkimizin bebeği..Bu öyle güzel ki..

Eylül:Hayali bile çok güzeldi..

Serkan:Bencede karıcım..Hadi..Uyuyalım artık..Sabah erken uyanacağız..

Eylül:iyi geceler aşkım..

İkiside gözlerini kapattı..Sabah olduğunda Serkan gözlerini açtı önce..Etrafına bakındı ama Eylül yoktu..Hemen ayaklandı Serkan..

Serkan:Nereye gitti ya ? Beni uyandırmadan hemde..

Eylül'ü aradı ama telefonu kapalıydı..Güney'i aradı Eylül'ü sordu ama Eylül eve de gitmemişti..

eyserciyazar

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin