Nişan

222 19 33
                                    

2 ay sonra,

Eylül kızlarda kalıyordu..Serkanla karşılıklı anlaşmış,boşanacaklardı.Şirkete son birkaç haftadır da gitmiyordu Eylül.Dosyaları eve getirmiş işlerini evde hallediyordu.Zaten artık hareketleri kısıtlanmıştı.Bebeğin doğmasına bir aydan az kalmıştı.Bugünde Songül ve Güney'in kendi aralarında yapacağı nişanları vardı.Kızların evinde olacaktı her şey..Güney'in ailesi,Feride ve Toprakta orada olacaktı..Kızlar bir odada son hazırlıkları yapıyorlardı.

Songül:Meral..Şunu düzgün yap Meral..Ne hale getirdin kızım beni.

Meral:Canısı,sen gelinsin.Bırakta güzel bir makyaj yapayım..

Songül:Kızım normal bir şey yap işte.Abartma ulan

Meral:Aman be tamam..Bakın uyarıyorum sizi ben Mertle evleneceğim zaman beni çok güzel hazırlayacaksınız tamam mı ?

Cemre:Evlenmeye de baya meraklısın canısı

Meral:Yani..Hayatımın sonuna kadar sizle yaşayacak değilim Cemrecim

Eylül:Sonra benim gibi kalmada canısı..

Meral:Siz kendi kendinize yaptınız,derdiniz ne hâla söylemiyorsunuz da..Ayy bi de Umut doğacak..Çocuğun kaderi biz gibi..

Cemre:Saçmalama Meral..Umut'un annesi de babası da var

Meral:Aman aynı evde yaşamadıktan sonra..

Kader:Sen biraz susup işini yapsana Meral..Daha bize makyaj yapacaksın

Meral:Dimi ya..Ben yine çok konuştum..

...

Kızlar hazırlanırken zil çalmıştı..Herkes tek tek geliyordu..Nazan geldiğinde kapıyı Eylül açtı..

Eylül:Anne ? Defne nerede ?

Nazan:Ne biliyim ben nerede..Ayrıca ben senin annem değilim artık.Boşanacaksınız ya..

Eylül:Yapma böyle..Konuştuk seninle..

Nazan:Annen olsaydım beni dinlerdin.Serkan da sen de gözüme görünmeyin.

Eylül:Söyleme böyle..Bak bu bizim meselemiz..

Nazan:Sayenizde torunum iki arada büyüyecek..Affeder miyim sizi ben..Hadi git şimdi yanımdan..

Selinler,Gökhan,Mert,Feride ve Toprakta gelmişti..Serkanda en son gelmişti..Yüzükler takılmış herkes kendi arasında eğleniyordu..

Eylül mutfaktayken Serkanda yanına geldi..

Serkan:Eylül..İyi misin ?

Eylül:Hıhı..Bir sorun yok..

Serkan:Emin misin ? Neden burada duruyorsun? Bir sorun varsa..Yani iyi değilseniz..

Eylül:İyiyiz Serkan..Oğlun da iyi.Geliyorum şimdi..

Serkan:Peki tamam..

Serkandan sonra Eylülde salona geçti..Güney Serkan'ın yanına gelmişti.

Güney:Kardeşim ? Ne oluyor ?

Serkan:Bir şey yok kardeşim..Sen eğlenmene bak..

Güney:Emin misin ? Eylül biraz kötü görünüyor..

Serkan:İyiymiş..Hanımefendi öyle söylüyor..

Güney:Hay sizin inadınıza..Sana dedim savaş diye..

Serkan:Güney..Nişanında bunları mı konuşacağız ?

Güney:Hiçbir zamanda konuşulmuyor..Süper ya..

Serkan:Hadi kardeşim hadi..Nişanlının yanına git..

...

Serkan Nazan'ın yanına geçmişti..

Nazan:Ne oldu ? Niye geldin ?

Serkan:Off sana ne oluyor anne.Bir tripler falan.Hem Defne nerede ?

Nazan:Nerede ne biliyim..Sende git şuradan.

Serkan:İyi be tamam.Kimsenin yanında yerimiz kalmadı zaten.

Nazan:Ehh sayenizde Serkan bey.

Serkan:Şimdi de Serkan bey olduk iyi mi ?

Nazan:Git hadi yanımdan..

...

Nişanın sonunda Serkan Eylül'ün yanına gitmişti..Zaten sadece gençler kalmıştı..

Serkan:Eylül..Konuşalım mı biraz ?

Eylül:Ne oldu Serkan ?

Serkan:Şey..Bu önemli..Şey diyecektim..

Eylül:Ne ?

Serkan:Ben yarın gidiyorum..

Eylül:Nereye ? Yani sen öyle söyleyince..Birden sordum ben..

Serkan:Anladım Eylül..Beni merak etmediğini biliyorum..Ben Eskişehirdeki şirkete gidiyorum..Oradan işleri yöneteceğim bir süre..Haber vermek istedim..

Eylül:Eğer benim yüzümden gidiyorsan ben şirketi bırakırım Serkan.Zaten uzun bir süre gidemem..Sonra da kendime iş bulurum zaten.

Serkan:Hayır Eylül saçmalama..Sen tabiki şirkette kalacaksın..Boşanıyor olmamız işini bırakacağın anlamına gelmiyor..Hem oğlumuz var..Ben sadece sana haber vermek istedim..Bak bu kart senin..Bir miktar para var içinde..Zaten yine yatıracağım..Bir de şey..Oğlumuz doğmadan önce gelirim zaten..O anı kaçırmak istemiyorum..

Eylül:Peki Serkan..İyi yolculuklar öyleyse..

EySercinizz 💜

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin