Aile

253 18 178
                                    

Eylülle Serkan nöbetleşe duruyorlardı...Umut bebek uyumamak için gece boyu direnmişti..En son Eylül'ü hâla ayakta gören Serkan da mutfağa geçip bir şeyler hazırladı..

Eylül:Serkan ? Ne yapıyorsun ? Uyu sen biraz..

Serkan:Bu gece uyku yok belli..Çay içelim biraz..Televizyonu falan açarız..Belki uyur bizimki de..

Eylül:Sadece kucağımızda duruyor..Ne olacak böyle ?

Serkan:Hiç bilmiyorum..Hadi gel,çayları doldurdum..Filmde açıyorum..Puseti de yanımıza getirelim..Sallarız..

Eylül:Tamam..

Serkan puseti alıp geldi..Umut'u da hemen ayaklarının oraya koydular..Küçük bir örtü de getirdi Serkan.Sonra da filmi izlemeye başladılar..Umut bir süre sonra pusette uyumuştu..

Eylül:İnanmıyorum..Bizim uykumuzu açtı..Kendisi uyudu..

Serkan:Bu çocuk beş günlükken böyle..Yakında ayakta uyutur bizi..

İkiside güldüler..Sonra da filmi izlemeye devam ettiler..

...

Bir saat geçmeden ikiside uyuyakalmıştı..Eylül başını Serkan'ın omzuna koymuştu farkında olmadan..Serkanda kollarını Eylül'e dolamıştı..

Gün ışığı doğarken de ikiside gözlerini açtı birden..Bu halleri onlara eski günleri hatırlatmıştı..Eskiden de böyle geceleri film izlerken koltukta uyuyakalırlar sabaha doğru uyanıp koltuğa uzanırlardı..

Eylül:Şey..Ben uyuyakalmışım..

Serkan:Bende..Saat daha erken..Biraz daha uyuyalım..Hem Umutta uyuyor..

Eylül kalkacağı sırada Serkan elini tuttu..Ne söyleyeceğini bilemedi Eylül..

Serkan:Ailece..Biraz daha burada uyuyalım mı ?

Ne söyleyebilirdi ki Eylül ? Ne kalkabildi ne de bir şey söyleyebildi..Uzandı sadece..Gözlerini kapattı..Serkanda uzanıp elini Eylül'ün beline doladı..

Bazen susmak her şey demekti ya ! Tam da o andı işte..Susmak demek,özledim diyebilmekti bazen..Seni seviyorum,özür dilerim diyebilmekti kimi zaman..Bir kelime ne çok şeyi anlatıyordu..
...

İlk uyanan Serkan oldu sabah..O kadar özlemişti ki Eylülle uyumayı..Eylül'ü yavaşça öpüp kalktı koltuktan..Eylül'ün üstünü örttü önce..Sonra da mutfağa geçti..Kahvaltı hazırlayacaktı..Eylül'ün en sevdiği şeylerden yaptı..Çikolatasını masaya koymayı da ihmal etmedi..

...

Eylül uyanıp Umut'u emzirdikten sonra Umut'u da alıp mutfağa geçti..Serkan kendisini kaptırmıştı kahvaltı hazırlamaya..

Eylül:Serkan ?

Serkan:Günaydın..Benim yüzümden uyanmadın değil mi ?

Eylül:Yok yok..Umut acıktı..Onun için kalktım..Bir sürü şey hazırlamışsın..

Serkan:Senin düzenli beslenmen gerekiyor..Bende sağlıklı her şeyi hazırlamaya çalıştım..

Eylül:Eline sağlık..

Serkan:Hadi gel..Sen başla bende çayları alıp geliyorum..Umut'u da yine pusetine koyalım..Ailece kahvaltı yapalım burada

Eylül:Tamam..Sen puseti getir,ben çayları dolduruyorum..

Serkan:Tamam canım..

...

Kahvaltıya oturdular..

Eylül:Serkan..Ben seninle bir şey konuşacaktım..

Serkan:Konuşalım canım,ne oldu ?

Eylül:Ben istifa etmek istiyorum..Annen çok kızar mı ? Ona saygım tabiki var..Ama ben orada çalışmak istemiyorum artık..

Serkan:Eylül..Sen nasıl istiyorsan öyle olacak tabiki..Annemi düşünme lütfen..Sen ne istiyorsan o tamam mı ? Benim artık kimsenin lafına bakacak halim yok..Kardeşim sırtımdan bıçaklamış beni..Benim tek düşündüğüm sen ve oğlumsun..Mutlu olmadığın hiçbir şeyi yapmana izin vermem ben..

eyserciyazar , zeyeyserrrr ❤️

Tavsiye üzerine başlayalım bakalım soru cevaba..

🌺Öncelikle nasılsınız ? Hikaye nasıl gidiyor ?

🌺En sevdiğiniz karakter kim ?

🌺En nefret ettiğiniz karakter kim ?

🌺Hikayede şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediğiniz konu var mı ? Varsa ne ?

🌺Bu zamana kadar hikayede en çok sevdiğiniz bölüm hangisiydi ?

🌺Serkan ve Eylül'e verebileceğiniz tavsiye ne olurdu ?

🌺Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz ?

🌺Şu kötü dönemi evde neler yaparak değerlendiriyorsunuz ?

🌺 En sevdiğiniz hikayem hangisi?

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin