Ortadan kaybolma

274 15 31
                                    

Eylül neler olduğuna anlam veremezken Serkan kapıyı çarpıp evden çıktı..Eylül de düşündü biraz..Bir şey mi yaptım acaba dedi kendi kendine..Ama hiçbir şey olmamıştı..Her şey yolundaydı Serkan evden gidene kadar..Serkan'ı aradı defalarca ama telefonu açmadı Serkan..Sonra da kapalıydı telefonu..Uyku falan kalmamıştı artık Eylülde..Aklı da Serkandaydı.Dışarıya çıktı..Saat gece üçe geliyordu..Etrafına bakındı ama Serkan yoktu..

2 gün sonra..

Eylülle üç gündür konuşmayan kızlar Eylül'ü merak etmişlerdi..Serkan da telefonu açmayınca merak edip Eylüllerin evine geldiler..

Kader:Kapıyı da açmıyorlar..Nerede bunlar ?

Cemre:Aynen ya..Eylül'e bir şey mi oldu acaba ?

Songül:Öyle bir şey olsaydı Serkan bize haber verirdi

Cemre:Evet ama onun telefonu da kapalı..Kızlar..Kesin bir şey oldu..

Songül:Nasıl bulacağız ya ?

Meral:Belki şarjları bitmiştir..Olamaz mı ?

Kader:Üç gündür arıyoruz Meral..

Cemre:Güney bir şey biliyor mu acaba ?

Songül:Sanmam..Bilse söylerdi kesin..

Güney'e bir telefon gelmişti..Arayansa çok uzun zamandır görüşmediği bir arkadaşıydı..Serkan'ı görmüş,kötü halde olduğunu görünce de Güney'i aramak zorunda kalmıştı..Güney de soluğu Serkan'ın yanında aldı hemen..

Güney:Serkan ? Bu ne hal oğlum ? Ne yaptın lan kendine ? Niye içtin bu kadar !

Serkan:Başımda bağırıp durma ! Sen nasıl buldun beni ? Neydi onun adı..Okan..O söyledi dimi ?

Güney:Ne önemi var lan! Ne oldu diyorum sana ? Napıyosun sen burada ?

Serkan:Ne yapıyor gibi görünüyorum ?

Güney:Eylül nerede ? Kavga mı ettiniz siz ? Onun için mi içtin bu kadar?

Serkan:Size sınava girmeyelim dedim..Biz böyle iyiyiz dedim..Ama dinlemediniz beni..Düzenimizi bozduk..Bu şehir bize iyi gelmiyor dedim..Anlamadın beni Güney..Anlamadın..Mutlu musun şimdi ? Alın..Görün,hepiniz mutlu olabilirsiniz.

Güney:Ne saçmalıyorsun Serkan ?

Serkan:Ayrıldık..Her şey bitti..

Güney:Oha ! Saçmalama..Siz evlisiniz..Kavga etmiş olabilirsiniz ama en ufak şeyde de ayrılacak değilsiniz..Barışırsınız..Hem eylül sana kıyamaz..

Serkan:O değil..Ben ayrıldım..Ama ben onu korumak istedim..Sadece onları korumak için..Yoksa ayrılır mıyım ? Ama mecburdum..

Güney:Serkan ben hiçbir şey anlamıyorum.Neler oldu ?

Güney telefonu çalınca açmak zorunda kaldı.Songül arıyordu..

Güney:Songül ben sonu sonra arıyım

Songül:Dur dur..Bir dakika Güney..Sana bir şey söylemem lazım..Eylülle Serkan evde değil..Arıyoruz telefonları kapalı

Güney:Ben Serkan'ın yanındayım ama berbat halde..

Songül:Ne ? Ne olmuş ki ? Eylül nerede ? Evlerine geldik ama açmadı kapıyı

Güney:Nasıl açmadı ? Serkan..Serkan..

Serkan olduğu yerde sızıvermişti..Güney de telefonu kapatıp Serkan'ı zorla dışarıya çıkarttı..Elini yüzünü yıkadı hemen..

Güney:Serkan..Serkan bana bak..

Serkan:Güney..Mahvettim..Her şeyi mahvettim Güney..Kaybettim onları..

Güney:Serkan neler oldu bilmiyorum ama Eylül yokmuş..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin