Songül ve Güney Serkan'ın odasına gelmişlerdi..Eylül'ün de halinden anlamışlardı her şeyi öğrendiğini.Onlar da öğrendiklerinde kötü olmuşlardı..
Güney:Kardeşim..
Serkan:Güney..Bir su falan getirir misin ? Ya da Pelin'e söyle göndersin..
Güney:Tamam..Ben hallederim..
Songül:Eylül..Kardeşim..
Eylül:Songül..Ben istemiyorum.Serkan'ı hiçbir yere göndermem..
Songül:Bizde çok şaşırdık..
Eylül odanın içinde dolanıp duruyordu..
Serkan:Eylül,noolur yavaş hareket et aşkım.Beni korkutuyorsun..
Eylül:Serkan bak sen gidersen olmaz tamam mı ? Olmaz..Ben buna dayanamam..
Serkan:Beni dinliyor musun sen ?
Eylül:Aşkım sende beni dinlemiyorsun ki !
Serkan:Canım..Bak elimden hiçbir şey gelmiyor tamam mı ? Ama senin elinde..Lütfen..
Eylül:Bedelli yapsan ?
Serkan:Bunu yapmayacağımı biliyorsun..Söylemediğini varsayıyorum..
Eylül:Serkan..Ya bizi düşünmüyor musun? Aylarca..Sen olmadan..
Serkan:Bu benim için daha zor..Bir de şimdi sen böyleyken..
Eylül:O zaman bedelli..Başvuralım..Ya ne yapılması gerekiyorsa..
Serkan:Eylül kapat şu konuyu! Kabul etmeyeceğimi biliyorsun..
Eylül:Ya niye ya,niye!
Serkan:Eylül bencilleşme.Gerçek düşüncen olmadığını biliyorum..Ve lütfen otur artık şuraya..Bir şey olacak.
Songül aralarındaki konuşmadan bir şey anlamamıştı..
Songül:Siz ne konuşuyorsunuz ? Şifreli şifreli..
Serkan:Şifre falan yok Songül..
Songül:O zaman ne ?
Serkan:Eylül..
Eylül:Ben hamileyim Songül.Bir bebeğimiz olacak ve Serkan yanımda olmayacak! Gitme diyorum,dinlemiyor !
Songül:Kardeşim..İnanmıyorum..Ya çok sevindim..
Eylül:Bende çok sevinmiştim.Ta ki buraya gelene dek..
Serkan:Biz evimize gidelim artık..Senin sinirlerin bozuldu..
...
Birkaç gün geçmişti aradan ve herkes Serkan'ın askere gitme meselesini,Eylül'ün de hamile olduğunu öğrenmişti..Eylül'ün de Serkan'ın da morali çok bozuktu..Eylül hem stresten hem de hamile olduğundan dolayı sürekli kusuyor,Serkan da yanında olmaya çalışıyordu.Bir türlü anlaşamadıkları konu ise bedelli askerlik meselesiydi..Eylül Serkan'ı ikna etmeye çalışıyor,Serkan ise ısrarla bunu istemiyordu.
Eylül yine kendisini banyoya attığı anda Serkanda peşinden gidip Eylül'ün saçlarını tuttu..
Serkan:Canım..
Eylül:Ya bırak..Konuşma benimle..
Serkan:Aşkım yapma noolursun..Hem kendine zarar veriyorsun..Hem de bebeğimize..
Eylül:Serkan bir yol var ama sen inatla kabul etmiyorsun.
Elini yüzünü yıkamış Serkan'a dönmüştü Eylül..Gözleri yine dolu doluydu..
Eylül:Ya bir şey olursa ? Ya şe-şehit olursan..Ne yaparız biz ? Bunları düşünüyor musun !
Serkan hiçbir şey söyleyememiş Eylül odadaki oğlunu alıp aşağıya inmiş,koltuğa oturmuştu..Mathilda da yanlarına gelip kıvrılmıştı..Serkan da yanlarına inmişti ama Eylül Serkan'ın yüzüne bakmıyordu.
Serkan:Böyle mi olacak yani ? Gidinceye kadar böyle mi davranacaksın bana ?
Gözlerini devirip oğluyla ilgilenmeye çalıştı Eylül.O daha hassas düşünen taraftı.Serkan'ın bu tavrına da anlam veremiyordu..
Serkan:Of aşkım ya ! Beni öyle zor durumda bırakıyorsun ki..
Eylül:Seni düşünüyorum.Seni,çocuklarımızı,
yuvamızı.Ama sen kapatıyorsun gözlerini,hiçbir şeyi görmüyorsun.Bak,bu koltuğa..Günler sonra burada sen olmayacaksın..Geldiğinde oğlumuzda karnımdaki bebeğimizde büyümüş olacak..Ve sen onların büyümesine şahit olamayacaksın..Bilmiyorum belki sen oradayken ben yine zorlu bir hamilelik geçireceğim..Bebeğe ya da bana bir şey olacak..Sende gelemeyeceksin belki..Sonra Umut..O ne olacak? Tek başına..Bir sürü ihtimal var Serkan..Ama sen imkanımız varken bir sürü insanın yaptığı şeyi kullanmamak için inat ediyorsun..Sanki suçmuş gibi davranıyorsun..Devlet sana bu imkanı veriyor ama sen gitmek için inat ediyorsun.eyserciyazar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..