Serkan Güneyle anlaştığı yere geldiğinde Güney oradaydı..
Güney:Üç saat oldu..
Serkan:İnsan bir merhaba der kardeşim..Ne yapıyım evden ayrılamadım..
Güney:tamam tamam bir şey söylemedim..Belli zaten..Yüzünde güller açıyor..
Serkan:Mutluyum..Mutluyuz..Daha ne olsun ?
Güney:Çok sevindim kardeşim..Eylül nasıl ? Bebek falan..
Serkan:İyiler..Eylülde iyi..Toparladı..
Güney:Sevindim..
Serkan:Şu konuştuğumuz mesele..Ne yaptın ? Annenle babanla konuştunuz mu ?
Güney:Konuştum..Tamam dediler..
Serkan:Böyle koşulsuz şartsız ? Başlarına ne düşmüş acaba ? Onu da sordun mu kardeşim ?
Güney:Başlarına Eylül düşmüş kardeşim..İnanmayacaksın ama..
Serkan:Nasıl yani ?
Güney:Eylül'ün şu sizin şirket için yaptıklarını herkes gibi bizimkilerde biliyor..hep birlikte olup bir şirket kurabilirsiniz dediler..Ve hakkım olan parayı da bankaya yatırdılar çoktan..
Serkan:Oha abi..Ciddi misin ?
Güney:Evet..Bende hâla şaşkınım..
Serkan:Aşkıma bak be..Sayesinde neler yapacağız.
Güney:Övünme lan..
Serkan:Övüneceğim tabi kardeşim..Neler yaptığını biliyorsun..Şirkete kaç kat kazandırdı..Tabi bi de istifa etti ama o Defne yüzünden istifa etti..Yakında başlardı işte ben çalışmak istiyorum falan filan..Sonra biz birbirimize gireriz falan..Yok abi hiç çekemem başka yerlerde çalışmasını..Gelsin istediği zaman yeni açacağımız şirkette neler yapıyorsa yapsın..Sonra da oğlumuza baksın..
Güney:Oha kardeşim..Yazdın iki dakika da senaryoyu..
Serkan:Tabi oğlum..Olacağı bu..Ben tanıyorum Eylül'ü..Gözümün önünde olacaklar işte...Daha ne isterim ?
Güney:O zaman en kısa zamanda bir mekan bakıp şirketi kuruyoruz..
Serkan:Tamamdır..Bizimde bankada paramız var zaten..Ne gerekiyorsa yaparız..
Güney:Şu hale bak..Nereden nereye..
Serkan:Öyle valla..Bunu bizimkilerle en yakın zamanda konuşalım..
...
Eylüllerde akşam için bir sürü şey hazırlamıştı..Akşam yemeği bahçede yenilecek ve tabi pasta da kesilecekti.
Cemre:Eylül..Çok iyi görünüyorsun..Gözlerin ışıl ışıl..Eskisi gibi..
Eylül:İyiyim Cemre..Problemleri aştık..Oğlumda bende sağlıklıyız..Ve yuvamdayım..Evet çok zor zamanlar geçirdik ama bitti her şey..
Meral:Canısı sen bu zor zamanlar adına bir ödül almalısın bence..Baksana her şeyi atlattın..Ne güzel..Masal gibi..
Songül:Nazar değdireceksin kızım,sussana..
Meral:Aman hemen boz..Sinir şey..
Güldüler..
Eylül:Kızlar..Ya benim biraz çıkmam lazım..Umutla ilgilenirsiniz değil mi ? Yarım saate gelirim zaten..
Kader:Tamam da..Nereye ?
Eylül:İşim var biraz..Merak etmeyin..
..
Eylül Serkan için hazırladığı sürprizle birlikte geri döndü..Her şey de hazırdı zaten..Mert ve Gökhanda gelmişti..Güney de yolda olduklarını haber vermişti Songüle..
...
Serkan anahtarını evde bıraktığı için zile bastı..Eylül karşıladı kapıda onları..
Serkan:Aşkım..Şarjım bitmiş..Haber veremedim..Güneyde Umut'u görmek isteyince..
Eylül:Hoşgeldiniz..Hoşgeldin Güney..
Güney:Hoşbulduk Eylül..Nasılsın ?
Eylül:İyiyim canım sen ?
Güney:İyiyim bende..Nerede ufaklık ?
Eylül:Salonda..Geçin hadi sizde..
Beraber salona doğru geçerken Güney'in ayağına bir tane küçük bir kedi gelmiş Güney de çığlık atmıştı..
Güney:Bu ne be ! Bu ne..Eylül al şunu üstümden al..Uyuz olurum ben kediye..Ya ne gülüyorsun kızım alsana..
Eylül kahkaha atarken Serkan şaşırmıştı..Bu kedi nereden çıktı diye düşünüyordu ki Güney'in tepkisine o da kayıtsız kalamayıp gülmeye başladı..
Eylül:Gel kızım gel..
Serkan:Aşkım bu kedi nereden çıktı ?
Eylül:Ya ben sana sürpriz yapmak istemiştim ama bu ufaklık dayanamayıp ortaya çıktı belli ki..Çok istiyordun ya bir kedi sahiplenmeyi..
Serkan:Unutmamışsın..
Eylül:Unutur muyum ?
Güney:Ya arkadaşlar şu anınızı bozuyorum ama bu kedi evdeyken ben bu eve giremem..
Serkan:Saçmalama lan..Kediden mi korkuyorsun ?
Güney:Korkmuyorum abi..Uyuzum ben kediye..Eylül de maşallah gitmiş en uyuz olduğum şeyi almış..
Eylül omuz silkip önden yürüdü..Bahçeye geçti..Serkan ve Güney de arkasından gitmişti..Güney söylenip dururken diğerleri pastayla birlikte ortaya çıkmıştı..
Selam ! Öncelikle hepinizin kandili mübarek olsun.Bütün dualarınızın kabul olması dileğiyle💐 Şu salgından bir an önce kurtulmak hepimizin ortak duası tabiki son dönemde..Umarım en kısa zamanda kurtuluruz da normal yaşantımızı geri döneriz🤲🏻
-Güney ve Serkan'ın fikri hakkında ne düşünüyorsunuz ? Yapabilirler mi sizce bu işi 🤔
-Eylül'ün hediyesini beğendiniz mi,evde küçük bir canlıyla beraber yaşama fikri hiç kötü değil bence 🙈
-Evinizde bir hayvan besliyor musunuz ?
-Kedileri sever misiniz ?
- Bende evde küçük bir kedi veya köpek isterdim fakat annem bu konuya baya uzak malesef 😬 Besleyebileceğim tek şey balıktı onlarda geçen ay öldüler 😿 Sizin aileleriniz bu konuda ne düşünüyor 🤔
-Kıskanç bir insan mısınız ?
-Kaç yıldır bu platformdasınız ?
-Dizide en sevdiğiniz karakter kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..